maria0810

kutsukorttiin oma puhelinnumero?

13 viestiä aiheessa

eli onko ihan hassua pistää kutsukorttiin oma puhelinnumero mihin ihmiset sitten ilmottelee tulostaan.

minulla on kaksi kaasoa ja miehellä yksi bestman. kaasoilla toisella on ihan pieni vauva ja sitten on veillä 1.5 v toinen mitä hänen pitää hoitaa, ja sitten toinen kaasoni pistää justiinsa oman firman pystyyn. et en kehtaa heitä tälläsellä asialla vaivata. no bestmanilta kysyin nii hän ei sanonu suoraan mut kierteli ja kaarteli et ei halua ottaa puheluita vastaan. kaasoni varmasti kyll voisivat ottaa mut heillä on kyllä ihan tarpeeksi muutenkin tekemistä. kahen lapsen äitinä tiedän tämän.. :D minulla taas on aikaa olen kotiäitinä. eikä minulla ole muuta ku lasten hoito ja häitteni järjestäminen.. olen vähän muutenkin ollut sellanen et oon ite värkänny kutsukortit yksin melkeen valmiiks jo. tekstejä vaille vaan. eli tykkään ite tehä asiat et tuleepahan kerralla sit kuntoon :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

löysinkin tuolta keskustelun missä ollaan pohdittu aika lailla samanlaista juttua:) eli laitan oman puhelinnumeron siihen ja sillä siisti :D kaikista helpoin juttu. ku mietin siksi tätä asiaa ku en ole koskaan saanu kutsua missä morsian ite on puheluitten vastaan ottajana. :) mut luettuna toisen keskustelun nii huomasin et monet on laittanu oman numeronsa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä laitoin kans oman puh.numeron :) Musta on kiva olla ite koko ajan ajantasalla ketä on tulossa ja ketä ei!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä ainakin on sekä mun eli morsiammen, että sulhon numerot ilmottautumisten vastaanottajina :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

mie aattelin laittaa miun numeron vaikka kotona oonkin vauvan kanssa.mutta eipähän tule yllätysvieraita kun voi olla ettei muut uskalla/tajua sanoa ettei sitä kumminkaimanserkkua tarvihe mukaan ottaa (jos joku vieras kyselee)kun ei ole kerta kutsuttukaan.. :girl_haha:

ja taidan minä olla muutenkii paras vaihtoehto kun muut töissä/koulussa tms päivät.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse ainakin ajattelin asian niin, että on työlästä soittaa bestmanille/kaasolle parin päivän välein, että kuka ei ole tulossa ja onko joku ilmoittanut allergioista. Koska me kuitenkin ollaan yhteydessä itse pitopalveluun, mihin asian ilmoitamme etukäteen. Joten jokatapauksessa minun tulee paikalle saapuvat tietää :P On siis varmasti helpompaa, että voisi laittaa oman puhelinnumeron.

Tai sitten laittaa äiti hoitamaan koko homma ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me otettiin itse ilmottautumiset vastaan, kutsussa oli siis meidän molempien numerot ja mailiosotteet.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee myös molempien puhelinnuemrot kutsuihin, musta on mukavampi saada tietää heti kuka tulee ja kuka ei :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me laitetaan molempien mailiosoitteet ja  numerot, niin vieraat saa sitten itse päättää kumpaan ottaa yhteyttä ja millä tavalla. Mulle ei ole edes mieleenkään tullut, että laittaisi siihen kaasojen ja/tai bestmanin numerot... Selkeempää ainakin mulle on se, että infot saa suoraan itselle.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä kutsuihin tulee vain minun puhelinnumero. Ei tulisi mieleenkään laittaa kaasojen/bestmani numeroa, sillä he eivät kaikkia vieraita tunne ja muutenkin haluan olla itse kärryillä, että ketä tulee ja ketä ei. Sulhasen numeroa ei laiteta, sillä hän unohtaa kumminkin ilmoittaa minulle, että ketä onkaan tulossa :D been there done that.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En ymmärrä kenen mielestä on järkevää laittaa kutsuihin kaason/bestmanin numero? Mielestäni ilmoittautuminen kuuluu parille itselleen. Tulee vaan turhia mutkia matkaan jos ilmoittautumista alkaa hoitaa joku muu... + informaatiokatkot ja unohdukset. Oon sellainen tyyppi, että haluan pysyä kärryillä kaikessa mitä tapahtuu :D Saa nähdä tuleeko meidän kutsuihin edes sulhon yhteystietoja ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

meillä kutsuihin ei tule sulhon numeroa, itsekin näin halusi, laitetaan pelkästään minun numero. näin pysytään varmasti kärryillä kuka on tulossa ja kuka ei...

Muokattu: , käyttäjä: nnipsu

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tulee meidän molempien numerot. Siis minun ja sulhasen. Kaasoa ja bestmania ei ole. Ja sitä en ole ikinä ymmärtänyt, että miksi ihmeessä hääparin vanhemmat ottaisivat ilmoittautumisen vastaan? Tai olisivat kutsujina? Kun eihän siinä vanhempien häistä ole kyse, vaan hääparin. Kaikkein loogisinta on ihan parin itsensä ottaa ne ilmoittaumiset vastaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään