Guest Minna-Kaisa

Juha Tapio Vuodet vieriä saa

10 viestiä aiheessa

Hei!

Haluaisin, että kirkossa meille laulettaisiin Juha Tapion vuodet vieriä saa. Asian olen varmistanut kanttorilta, jolle se on ok. Toivoisin, että teillä olisi ideoita siihen, että mistä löytäisin kappaleeseen nuotit. Kanttorilla ei ollut, eikä niitä ole vissiin toivelaulukirjoissakaan. Fazer musiikissa ei ollut.

Apua kaivataan ja pian, häihin on vähän reilu kuukausi!

t. Minna-Kaisa

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei!

Osaatko laittaa linkin vai pitäisikö mennä vain viestejä takaperin läpi, jos löytyisi?

:)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olemme soittaneet tuota, joten itse kirjoitetut soinnut löytyy myös täältä, ja nuotit pystyn tekemään tarvittaessa.

Tämä on yksi kauneimmista tietämistäni hääkappaleista! Kannattaa tutustua ja ostaa vaikka levy, kun nuotteja ostamalla emme toistaiseksi voi tukea tekijöitä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kuinka paljon otat maksua nuottien tekemisestä koskettimille? Olisin hyvinkin kiinnostunut, kun niitä ei taida löytyä mistään. Kanttorin mielestä se on liian suuri työ. Eikä kukaan meistä osaa soittaa kitaraa :(

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pistä sähköpostiosoite, niin laitan viestiä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

[email protected]

Anteeksi, että vastaukseni kesti. Olimme viikonlopun järjestämässä häitä 500km pohjoisemmassa. Paljon saatiin aikaan, mutta joku asia jäi katsomatta. Toivottavasti vielä laitat viestiä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Kannattaa laittaa yksityisviestiä, niin saat KaisaN:n ehkä nopeammin kiinni. Eli siitä nimen alta klikkaat sitä keskimmäistä kuvaketta elikkä kirjettä. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen yrittänyt metsästää nuotteja tähän biisiin, joten jos jolla kulla on nuotit koskettimille, niin ottaisin kiitollisena vastaan :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään