Jump to content
Naimisiin.info

Kahvipöytään kakkua ja..? (yhdistetty)


Nötterö86

Recommended Posts

Joo pitopalvelun kautta tulee jotain keksejä ja äidin kautta leipäjuustoa ja lakkoja.. Kuivakakun voisi ehkä itse myös vääntää.

Link to comment
Share on other sites

Meille pitopalvelu (josta tulee pelkästään ruuat) sanoivat, ettei kannata kovin paljoa muuta tarjottavaa kakun lisäksi laittaa pöytään sillä ne on monessa juhlassa kuulemma jääneet syömättä. Ainoa kuulemma mikä tekee kaupan on se kahvipöydän kruunaava hääkakku. Meille on kakun lisäksi näillä näkymin tulossa vain pikkuleipiä :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Meille tulee kahta erilaista hääkakkua, koska haluttiin sulhon kanssa niin erilaiset kakut, mulle ehdottomasti suklaakakkua, ja sulho halusi jotain perinteistä kermavaahtomarjakakkua.. Senpä takia kakkupöytään ei mielestäni tarvita kummemmin muuta. Jonkun verran erilaisia karkkeja ollaan ostettu ja hankitaan todennäköisesti vielä jotain keksejä/pikkuleipiä vähän. Suolainen iltapala on sitten erikseen.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Meillä ei pöytään kakkujen lisäksi muuta tule. Ystävä haluaa tehdä mulle lahjaksi sacher-kakun ja koska se on kostutettu liköörillä ja lapsiakin on tulossa paikalle, niin sen viereen tulee toinen, ihan tavallinen suklaakakku.

Link to comment
Share on other sites

Me leivomme itse kakkupöytään macaronseja. Mango-juustokakku tulee cateringilta. Suunnitelmissa olisi väkertää noin 150 macaronsia kahdessa eri maussa.  ^_^

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Meille tulee kahta erilaista (hyydyke)kakkua, kummankin maun mukaan. Toinen salmiakkia ja toinen lime-valkosuklaa, joka tosin teeman mukaisesti värjätään sinitaitaiseksi, toinenhan on luonnostaan musta :)

Ollaan vaan pohdittu että montako pitää olla, en luota siihen että kaksi riittää meidän vierasmäärälle :D varmaan kaksi kumpaakin. Ja toisen ongelman aiheuttanut se,,että kummasta kakusta me sitten leikataan :D

Noiden lisäksi päädyttiin mini daim-cupcakeihin, tarvii vaan miettiä jotain hyviä gluteenittomia myös tarjolle jos tämä meidän yksi keliaakikko-vieras pääsee tulemaan, hyydykekakut teen suoraan gluteenittomiksi. Ellei noita myös onnistu fiksusti tekemään gluteenittomiksi :P

Muokattu: , käyttäjä: DaughterOfTheMoon
Link to comment
Share on other sites

Meillä oli kakun (suklaamoussekakku) lisäksi äitini leipomia pikkupullia ja jotain pikkuleipiä paria eri laatua. Myös karkkeja oli tarkoitus laittaa tarjolle, mutta unohdettiin koko karkit. Mitään perinteisiä hääkarkkeja ei kyllä ollut.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Meillä ei pöytään kakkujen lisäksi muuta tule. Ystävä haluaa tehdä mulle lahjaksi sacher-kakun ja koska se on kostutettu liköörillä ja lapsiakin on tulossa paikalle, niin sen viereen tulee toinen, ihan tavallinen suklaakakku.

Joo, ei tule ei... Paitsi että iski innostus ja näillä näkymin on tulossa lisäksi kolmenlaisia pikkuleipiä (Hanna-tädin kakkuja, kauralastuja ja Vilhelmiinoja) ja vielä ehkä omppupiirakkaa. Katsotaan nyt miltä lopullinen lista tarjottavista näyttää.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...