Jump to content
Naimisiin.info

Stand Up Koomikkoja hakusessa (paikkakuntaketju)


viherpeippo

Recommended Posts

Löysin monta keskusketua stand up koomikoista mutta ajattelin silti aloittaa uuden. Tai tämä on enemmänkin suosittelu.

Meille tulee esiintymään stand up koomikko taiteilijanimeltään Super Viinuri. Olin vuosi sitten viisikymppisillä, jossa sama komikko esiintyi ja oli niin hauskaa ettei ole kyllä koskaan ollut. Kaikki lähti siitä, että häävieraiden joukossa parveili tarjoilijoita ihan tavalliseen tapaan. Pikkuhiljaa yksi tarjoilija alkoi käyttöytyä omituisesti ja vaikutti hieman juopuneelta. Aina keittiöstä tulleesaan meno oli vähän enemmän holtitonta. Äänen käyttö lisääntyi ja vieraat olivat aika ihmessään. Itse olin ihan shokissa. Tarjoilija humalassa!?!

Lopulta kuitenkin käytös meni tahallaan niin erikoiseksi, että tajusimme sen olevan vitsi. Tämä kyseinen tarjoilija osoittausui stand up koomikoksi. Hänen juttunsa olivat niin hauskoja, että nauran vieläkin ottamilleni videoille. Uudestaan ja uudestaan vaikka tiedän jo vitsin.

Tilasimme saman koomikon häihimme ja hinta on 450€. Hän vetää toisen setin kahvin jälkeen samaan hintaan. Eli 2 x 45 min = 450€ täydellistä naurua. Mun mielestä ei paha hinta. Meidän hääbudjetti on mahdollisimman pieni mutta tämä esitys menee mukaan vallan mainiosti.

Super Viinurin nettisivut löytyvät osoitteesta www.superviinuri.fi (Leo Mäkinen)

Tutustukaan ihmeessä jasuosittelen ehdottomasti. Meidän häät on vielä edessä mutta uskon niiden olevan suuri menestys koomikon ansiosta. Olemme siis jättäneet kaikki leikit pois, koska emme olisi niitä muutenkaan halunneet.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Täytynee käydä surffailemassa noillakin sivuilla (eli kiitos vinkistä, viherpeippo)

Me ollaan kanssa mietitty, että meille ei mitään leikkejä tulisi häihin. Itse ei niistä niin tykätä, ne ei ole oikein "meitä" ja onneksi sen tietää kaikki muutkin, että me ollaan niin takakireitä tosikkoja, että kärsittäisiin vaan kaikista leikeistä  ;D

Jotain kuitenkin olisi toisaalta kiva olla ohjelmana. Itse tykätään katsoa stand upia, että sellainen voisi olla ihan kiva, jos löytyisi joku sopiva sopivaan hintaan. Toinen voisi sitten olla joku taikuri-koomikko. Eli jos jollakulla on muita vinkkejä, niin otetaan kiitollisena vastaan.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 years later...

Oon koittanu netistä ettiä stand up koomikkoa Forssan seudulta, mutta vielä on kateissa. :girl_sad: Onko kellään tietoa löytyykö? Tuttavista tai ihan ammattilaisista? Näyttää lähinnä löytyvän vain suurista kaupungeista ja hintaakin alkaa jo sitten olla aika vietävästi. Ja tarkoitus olisi saada se siis ensikesäksi.

Muokattu: , käyttäjä: elde10
Link to comment
Share on other sites

Oon koittanu netistä ettiä stand up koomikkoa Forssan seudulta, mutta vielä on kateissa. :girl_sad: Onko kellään tietoa löytyykö? Tuttavista tai ihan ammattilaisista? Näyttää lähinnä löytyvän vain suurista kaupungeista ja hintaakin alkaa jo sitten olla aika vietävästi. Ja tarkoitus olisi saada se siis ensikesäksi.

Iso-Jussi Fredriksson löytyy Banditorilta.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...