Jump to content
Naimisiin.info

Naimisiin käräjäoikeudessa - kokemuksia?


Guest talvimorsian

Recommended Posts

Hei,

olemme menossa naimisiin Helsingin käräjäoikeudessa, sillä emme saaneet maistraatista vihkijää haluamallemme päivälle. Onko joku muu vihitty käräjäoikeudessa? Kaikki tieto kiinnostaisi :)

Millainen vihkitila on, pukeutuuko vihkijä esim. kaapuun, kestääkö tilaisuus sen saman 10min kuin maistraatissa?

Olisi kiva osata vähän ennakoida :)

Link to comment
Share on other sites

Vihkitila on 5. kerroksessa, ihan kiva ja valoisa huone. Osa vihkijöistä pukeutuu kaapuun ja osa ei, tästä voi varmaan esittää myös toiveen ennakkoon. Kaavahan on ihan sama kuin maistraatissa, joten ei siinä ainakaan kauempaa mene - muutamassa minuutissahan se itse vihkiminen on ohi. Toki paperitöissä sitten saattaa kestää hetki.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hei! Olen uusi täällä ja minuakin kiinnostaa ihan yleisesti tuo vihkiminen käräjäoikeudessa. Askarruttaa vain, että saako käräjäoikeuteen musiikkia? Naimisiin olisi tarkoitus mennä ensi kesänä, mutta suunnitellut on vielä alkuvaiheessa. :grin: Jos nyt ensin saataisiin vihkimispaikka päätettyä...

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Itse sain varattua (jo nyt) ajan vihkimiseen Espoon Käräjäoikeuteen :girl_dance:

En jaksanut odottaa että pääsen vasta loka-marraskuussa varaamaan ajan maistraattiin kun juhlapaikkakin on varattu :girl_haha:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...