Jump to content
Naimisiin.info

Häihin kutsuttu ihmettelee onko polttareita tulossa


Guest Ansku

Recommended Posts

Moi,

Kyselisin mielipidettänne sellaiseen, että minut on kutsuttu ystäväni häihin heinäkuun lopussa(ei kovin läheinen ystävä, mytta kaveri kuitenkin) ja sinne olen ilomielin menossa. Mistään polttareista en ole kuitenkaan kuullut sanaakaan. Tunnen häistä morsiammen lisäksi vain yhden yhteisen ystävämme, eikä hänkään ole polttareista kullut mitään. Kaasoa (en tiedä onko edes) ja muita ystäviä en siis tunne enkä tiedä ollenkaan. Ongelma on siis siinä kun en tiedä onko morsiamelle tulossa polttareita ollenkaan kun en ole saanut mahdolliselta kaasolta yhteydenottoa. Missään nimessä en siis halua että morsian jää ilman polttareita. Morsiamelta en viitsi asiasta kysellä, koska eikö mahdollisten polttarien pitäisi olla salaisuus? Toinen vaihtoehto on, että jos polttarit onkin tulossa, mutta minua ja ystävääni ei olekaan kutsuttu (vaikka häihin onkin). Mielelläni polttareihin osallistuisin, mutta en viitsi udella mahdollisesta kaasosta morsiamelta jos polttarit pidetäänkin "ydinporukalla" jossain ja siksi ei ole kutsuttu. Jos taas kaaso onkin vain mattimyöhäinen niin itselläni on ainakin jo kaikki viikonloput täynnä ennen häitä kun niihin ei ole kuin kuukausi ja kesälomakausi parhaimmillaan. Toivottavasti ymmärrätte jotain sepustuksestani. Kiteytettynä siis se, että pelkään onko morsiamelle mitään polttareita tulossa kun en tiedä onko kaasoa ja mitään ei ole kuulunut ja aika juoksee..

Link to comment
Share on other sites

Minun neuvoni olisi, etta unohda morsiamen puolesta polttareista stressaaminen! Sinua ei ole pyydetty jarjestamaan, eika kukaan ole myoskaan kutsunut mukaan, mikali pippalot pidetaan, joten mita turhaa vaivaat mieltasi asialla:) Ei siis millaan pahalla, ja ihanaa etta ajattelet morsianta, mutta eikohan han ole joko nakittanut polttareiden hoidon kaasolleen, tai sitten hanelle ei sellaisia tule. Ellet halua morsiamelta asiasta kautta rantain udella, ei oikein jaa muuta vaihtoehtoa, kuin asian unohtaminen.

Link to comment
Share on other sites

Mun mielestä morsmaikulta voi suoraankin kysyä, että onko hänellä polttareita. Vaikka polttarit olisivatkin joku suuri salaisuus, niin kyllä yleensä juhlittavat ovat ilmaisseet mielipiteensä että haluaako polttareita vaiko ei.

Link to comment
Share on other sites

Kaikilla vaan ei ole polttareita. Tunnen aika monta ihmistä, jotka on sanoneet, että he eivät olisi kestäneet niitä. Ja kaasottomia morsiamia on aika paljon, eli voi olla, että aloittajan tapauksessakaan kukaan ei ole morsiamelle niin läheinen, että olisi halunnut häntä kaasoksi. Tai tulee muutenkin toimeen häävalmistelujen ja kirkon ja kimpun kanssa.

Link to comment
Share on other sites

Olisitko sinä siis halunnut hänelle järjestää polttarit, mikäli niitä ei kukaan ole järjestämässä? Jos vastaus on ei niin keskity vain nauttimaan häistä :girl_smile: Itse en esimerkiksi halua polttareita, joten kuten täällä on mainittu niin ehkä morsian ei niitä halua. Ja voihan siis olla myöskin niin että polttarit on vain muutamalle ystävälle, jolloin kutsu saattaa jäädä saamatta sellaisilta, jotka eivät kuulu "ydinporukkaan".

Link to comment
Share on other sites

Juu siis pointtina juuri se, että olisin halunnut järjestää jos kukaan ei ole järjestämässä. Ja en ymmärrä miksi joku ei haluaisi polttareita? Eihän sen tarvitse tarkoittaa älytöntä rellästämistä vaan esimerkiksi mukavaa yhdessäoloa, hyvää ruoka, hyvää juomaa ja hemmottelua :)

Link to comment
Share on other sites

Mä voin ihan täydestä sydämestäni vannoa: minäkään en olisi halunnut ikinä polttareita. En ekaan avioliittoon, vaikka silloin olin nuori. Enkä varsinkaan nyt (mummopolttarit...). Ei se ole kaikille vaan mitenkään in-juttu.

Link to comment
Share on other sites

Voisko se sitten olla vaikka joku morsiusilta, että käytäisiin vaikka parhaiden ystävien (tai vaikka kaasojen tai muun ydinporukan) kanssa vaikka syömässä? :) Polttarit -nimestäkin tulee jo usein sellainen villi juonti-ilta mieleen, että minäkään en ihan sellaista haluaisi, kun en kauheasti alkoholista tai yökerhoista muutenkaan välitä. Vaikka jotkut tea partyt ois ihanat! :-X Silti toivoisin tosiaan että minulle järjestettäisiin ainakin jonkinlaiset polttarit.

Ansku kysy vain ihmeessä morsiamelta, tietääkö hän järjetetäänkö polttarit ja kuka ne järjestää! Voihan olla että hän on pyytänyt jotakuta järjestämään, tai sitten kukaan ei ole edes tajunnut alkaa järjestämään niitä. Kysele ihmeessä morsiolta, haluaisiko hän yleensäkään polttarit, niin sillä se selviää. :) Mielummin ehkä niin että polttarit eivät ole salaisuus, kuin niin että niitä ei ole ollenkaan jos hän itse on vaikka toivonut että sellaiset järjestetään.

Muokattu: , käyttäjä: KeijuSaaPrinssin
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...