Me naiset lehden TÄÄ ON TÄTÄ, apua apua apua!


Recommended Posts

Elikkä kokoilen meidän häät lehteen yhdelle sivulle MeNaiset lehtien Tää on tätä juttuja. Kasassa 2, ja tarvisin vielä noin 5-6kpl. Olisikohan teillä kellään jemmassa, että tänne voisitta vaikka niitä sen jokusen kappaleen kirjoitella? Kun itse olen pistänyt menaiset eteenpäin ja paikalliseen kirjastoomme ei kyseinen lehti tule :P Ja pitäisi pikku hiljaa saada tuo sivu valmiiksi.

Link to comment
Share on other sites

Joo tarkoitan juuri sitä osiota :) Mulla on tällä hetkellä joku missä on teepussista ja sitten viimeisimmän numeron. Ja ei missään nimessä tarvi olla jonkun tietyn numeron tai aihepiirin :D Ihanaa jos viitsisit laittaa niin ei tarvis alkaa oikein metsästään :D

Muokattu: , käyttäjä: Rakkautta vain
Link to comment
Share on other sites

Tässäpä näitä nyt tulee...

TÄÄ ON TÄTÄ

"Aikaa hälytykseen 6 tuntia ja 14 minuuttia", kännykkä ilmoittaa, kun asetan herätyksen. Kiitti vaan! Ihan kuin en olisi muuten huomannut, että taas tuli mentyä liian myöhään nukkumaan.

-MN 18/2011-

TÄÄ ON TÄTÄ!

Mä olen kuule nyt ruvennut priorisoimaan ajankäyttöäni. Aina kun menen vessaan, päivitän Facebook-statukseni.

-MN 16/17/2011-

TÄÄ ON TÄTÄ

"Yritetään tässä nyt oikeasti nähdä useammin." "Joo. Ehdottomasti!" Ups! Niinhän taisin sanoa viimeksikin, mutta välissä kaveri ehti muuttaa ja minä erota ja molemmat vaihtaa työpaikkaa.

-MN 12/2011-

TÄÄ ON NIIN TÄTÄ...

Neljä roskanyssykkääni levisivät taas pihalle. Kun pääsin katokseen, kas, siellä olivat naapurin metallit, lasit ja banaaninkuoret sulassa sovussa samassa säkissä sekajätteessä.

-MN 13/2011-

TÄÄ ON TÄTÄ...

Vaalikone, mikä vekkuli väline. Ensin se kehtaa kysyä, mitä taitetulle indeksille pitäisi tehdä. Sitten se tarjoaa kärkiehdokkaiksi nimiä joka ikisestä puolueesta. Taidan mennä perstuntumalta.

-MN 14/2011-

TÄÄ ON NIIN TÄTÄ...

Joka kerta, kun olen tiskannut ainakin kymmenen omaa kahvikuppiani, päätän käyttää vain yhtä. Tunnin kuluttua huomaan tarttuvani uuteen kuppiin ja ajattelevani, että jos nyt tämän kerran... Ja kohta tiskikaapissa ei ole taaskaan yhtään puhdasta mukia.

-MN 20/2011-

TÄÄ ON TÄTÄ!

Meidän esihistoriallisessa lapsuudessamme ystäväkirjojen Puhelinsarakkeeseen raapustettiin perheen puhelinnumero. Nykypiltit kirjoittavat samaan kohtaan Nokia E7, iPhone tai Samsung Galaxy Ace.

-MN 22/2011-

Ollos hyvä. :grin:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...