Jump to content
Naimisiin.info

Mistä marenkeja?


Guest Bride082011

Recommended Posts

Moikka,

Haluaisin häihimme hääkakun lisäksi marenkeja tarjolle, koska ne sopivat myös gluteenittomille. Olen yrittänyt etsiä isoja rasioita, mutta löytänyt vain pieniä pusseja. Olen kiertänyt Prisman, Citymarketin, Tarjoustalon, Säästökarit (Hämeenlinna) jne.

Olisiko vinkkejä mistä muualta marenkeja voisi löytää, voisiko netistä löytyä?

Kiitos avusta :)

Link to comment
Share on other sites

Kysypä jostain konditoriasta, tekevät ainakin usein macaron-leivoksia, jotka ovat vähän marenkityyppisiä ja myös gluteenittomia.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Meille tulee marengit hääkarkeiksi ja teen ne itse. Ne on helppoja tehdä vaikka vaativatkin pitkän valmistusajan, eli se kuivatus vie puolestatoista tunnista kahteen tuntiin. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Marenkeja on helppo tehdä itse, mä tein vaaleansinisiä ruusumarenkeja meidän pojan ristiäisiin, ja niistä tuli tosi kauniita. :) Kannattaa googlettaa se ohje, ja sitten hankkia kunnollinen pursotin, jolla marenkeja voi tehdä vaikka minkä muotoisia. Marenkien itse tekeminen on siinäkin mielessä hyvä idea, että ne säilyvät ilmatiiviissä astiassa jopa kuukauden miksikään menemättä, eli voi hyvissä ajoin alkaa vääntämään niitä vaikka vähän pienemmissäkin erissä. :)

Jos joku tuntee itsensä epävarmaksi, niin mä voin tarjoutua tekemään noita pientä korvausta vastaan. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...