Jump to content
Naimisiin.info

Kattauksen yksityiskohdat


My_Dream_Wedding

Recommended Posts

  • 2 months later...

Laseina on puna-, valkoviini ja vesilasit jokaiselle vieraalle, koska tarkoitus tarjoilla molempia viinejä. Aterimista ei ole vielä tarkkaa päätöstä, mutta todennäköisesti jos pöytätila antaa periksi tulisi alku- ja pääruoalle omat aterimet sekä jälkiruoalle lusikka ja pieni haarukka katelautasen yläpuolelle. Tarkoitus laittaa aterimet katelautasen vierelle valmiiksi ja servetti katelautasen päälle sekä nimilappu (jos nimiä laitetaan).

Lasien järjestyksestä en tiedä, uskon että pitopalvelu tai appiukko osaa neuvoa missä järjestykessä viinilasit ovat.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

En tiedä kuuluuko tämä tänne, mutta siirtäkää jos tarvis :) Eli meille on tulossa semmonen perinteinen buffet-ruokailu. Miten silloin noiden lautasliinojen ja aterimien kanssa. Muistaisin usein olleen niin että nekin on otettu sitten buffet-pöydästä. Mä vaan haluaisin ne pöytiin (siis taitellun servetin ja aterimet), kun näyttää mun mielestä nätimmältä, mut onnistuukohan se pitopalvelun puolesta ja näyttääkö tyhmältä jos lautanen kuitenkin otetaan sitten buffet-pöydästä? Miten teillä muilla buffet-ruokailijoilla on tarkotus tehdä? Sori jos tää on ihan uuno-kysymys mut mä en vaan tiä näistä mitään :)

Link to comment
Share on other sites

hippiainen: mun mielestä on hyvä idea laittaa ne servetit ja aterimet valmiiksi pöytään, ei tarvi niitä kuljetella sitten ja servetit unohtuisi muuten varmasti monelta. Myös lasit voisi mun mielestä olla jo pöydässä jos pöytäkohtaisesti on omat viini ja vesipullot. Meillä ei ole suunnittelu ihan vielä näin pitkällä, mutta aterimet ainakin on pöytään katettu valmiiksi. Siitä miten lautasten kanssa saa nähdä..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Meillä ainakin ristiäisissä se emäntä sanoi, että on tapana laittaa servetti ja aterimet pöytään. Tarjottiin siis ristiäisissä ruoka, puffet tyyliin. Niinpä servetit ja aterimet laitettiin valmiiksi pöytiin, on se paljon helpompaakin, kun joutuu lautasta kantamaan... Ei tarvitse varoa haarukoiden/vetsien tippumista.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...