zife

Miksi juuri Hän?

99 viestiä aiheessa

Sovimme niin hyvin yhteen :-X Rakastan häntä kaikkein eniten koko maailmassa :-X Hän on rakkaani ja paras ystäväni, ja kaikkea mikä eniten merkitsee :-X Hän on ihana, luotettava, hauska, huomaavainen ja komeakin kaiken lisäksi :girl_wink: Meillä on samanlaiset arvot ja ymmärrämme toisiamme. Voin olla täysin oma itseni hänen kanssaan ja minulla on niiin hyvä ja turvallinen olo hänen kanssaan :girl_smile: Hän tekee minut niin onnelliseksi, etten voisi kuvitella mitään ihanampaa, kuin koko loppuelämän viettäminen hänen kanssaan :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Koska hänen kanssaan voin olla täysin oma itseni, niin hyvässä kuin vähemmän hyvässä. Hän rakastaa minua juuri tällaisena kuin olen. :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

:-X Kaikkein tärkein ensin: Hän rakastaa mua juuri tälläisenä kuin olen. :-X

:-X Pitkäpinnainen, huolehtiva, komea, ystävällinen, onnellinen ihminen

:-X Täydellinen isä meidän 2½vuotiaalle tytölle. Rakastaa pikku-tyttöä eikä menetä turhaan hermojaan. (Mulla palaa useammin hermo) Oli mukana synnytyksessä ja kannusti mua ihanan paljon ja oikealla tavalla.

:-X Voimme puhua mistä tahansa, eikä kumpikaan ujostele.

:-X Yhä 5vuoden seurustelun jälkeen tykkää pusutella ja kävellä käsikkäin, ja osoittaa hellyyttä.

:-X Rakastan häntä enemmän ku olisin koskaan voinu kuvitella.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sen takia, koska han on mun vastakappale. Tukee siina missa itse olen heikko ja antaa tukea itseaan missa itse olen vahvempi. Pitaa minusta huolen, valittaa ja kertoo sen, on minun turvani. Valloittaa minut paivittain olemuksellaan ja nayttaa ihanalta jopa silloin kun kiukustuu. Ja ennen kaikkea mina luotan haneen ja rakastan hanta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun rakas on mulle täydellinen. Hänessä on kaikki mitä mieheltä voin ikinä toivoa ja enemmän. Luonteeltaan mun vastakohta, mutta arvomaailma on samanlainen. Yhdessä me täydennetään toisiamme ja meidän on hyvä olla :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

ihan kyyneleet silmissä saan näitä teidän kommentteja lukee..

Omani kultani

- saa mut nauraan sillonkin kun oon tosi syvälle hautautunut murheisiini joita työni aika ajoin tuottaa.

- kestää mun naurettavia kiukkukohtauksia ja katsoo niitä läpisormien.

- Tappeluissa (jotka useemmiten minä aiheutan tempperamenttisuuteni vuoksi) antaa mun eka purkaa itteni vaikka siihen menisi koko ilta, hiljaakuuntelee sisältääkö raivoni mitään järkevää ja sitten sopivassa kohdassa sanoo jotain nasevaa joka saa mut rauhottumaan. Oon aika pirttihirmu

- Tietää mistä tykkään ja sillä tavoin yllättää mut pari kolme kertaa vuodessa jollain isolla jutulla :) (esim. nyt lähdemme extemporematkalle paikkaan josta saan tietää vasta kun saavutaan satamaan/lentokentälle :o tämän verran tiedän) Enempää en voisi pyytää.

- antaa mun suunnitelmille ja ajatuksille tilaa mutta myös osaa palauttaa mut maanpinnalle.

- mun tasapainottaja, tulppa mun veneessä, ilman murua tää paatti ois uponnu aikaa sit

- innostaja ja muusani

- ja kaikkein tärkein, tulee toimeen mun eriskummallisen perheen kanssa paremmin kuin koskaan olisin voinu uskoakkaan

- vielä yli 8vuoden seurustelun jälkeen haluaa ottaa mut yöllä kaikkuunsa ja nukahtaa siihen <3

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on sulhon kanssa erilaiset elämät takana, mutta siitä hetkestä lähtien, kun tavattiin on molemmilla ollut sama tunne, että oltaisiin tunnettu koko elämä. Samaan aikaan tuntuu kuin olisi paljon opittavaa toisesta ja samaan aikaan tietää kaiken. Miun elämä löysi tietynlaisen rauhan kun tavattiin. Vaikka välillä tulee joku riita, ei oo kertaakaan tarvinnut ajatella, etteikö toinen olisi enää paikalla kun riita on ohi. Ja nauru! Miten voikaan olla hauskaa ihmisen kanssa. Eikä oo vielä löytynyt asiaa josta ei voisi puhua. Toinen myös rohkeesti haastaa, ei tartte aina olla samaa mieltä, mutta nekin asiat voidaan puhua ja hyväksyy se toisen mielipide. Vaikkakin yllättävän paljon sitä ollaan kuin samasta puusta veistetty. Ja se pylly <3 Ihana mies, Rakastan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun pitää tätä hieman pohjustaa, jotta osaan selittää mikä aiheuttaa nää tuntemukset mun sydämessä. :)

Olin siis itse aikoinaan varma, että kun tapaan sen oikea niin ilotulitukset räiskyy ja korvissa soi. Olinhan aina ollut kova ihastumaan melko rivakasti, vaikka ihastus yleensä loppui yhtä nopeasti. Lopulta tutustuin sulhooni enkä edes muista meidän ensimmäisiä kohtaamisia. Lopulta mun silmät aukes siinä vaiheessa kun yksi opiskelukaveri heitti vain lauseen "Entäs Raga (sulhoni), mikäs se juttu on?" Ihmettelin pitkään, että miten niin, mistä se ton repäs, ei meillä ollu ollut yhtään minkäänlaista juttua, oltiin ehkä saatettu puhua toisillemme, jos oltiin samaan porukkaan hetkeksi jouduttu, that's it. Sen illan jälkeen tosiaan mietinkin, että hetkinen, entäs tosiaan Raga. Siitä lähti meikän tunteissa ja ajatuksissa melkoinen hulina, joka kestikin sitten pari kuukautta. Jälkikäteen kun miettii tota paria kuukautta, taisi ruveta olemaan jo kaikille muille selvää, että Lenorea vietiin. Lopulta päädyttiin treffeille ja seurustelu alko. Luotin tavallaan siihen, että koska kyseessä ei ollut vain nopea ihastuminen, voisi tunne kestää pidempään. :)

Muistan, että kun oltiin tapailtu pari viikkoa, mietin, että enhän mä tunne tätä koko tyyppiä. Tää huomio tahto tulla vähän puun takaa, sillä koko ajan oli tuntunu siltä, että ollaan tunnettu pidempään, meillä meni niin moni ajatus yksiin. Tunsin oloni rakastetuksi, halutuksi ja turvalliseksi Ragan kanssa, eikä noi tunteet oo hävinny mihinkään. :-X Koin myös ensimmäisiä kertoja koti-ikävää kolmisen kuukautta seurustelun alkamisesta, kun olin erossa Ragasta arviolta vaivaiset viisi päivää. En siis pienenäkään potenut koti-ikävää vaikka kotiin olikin aina kiva mennä. Raga sai mulle sen ensimmäistä kertaa aikaiseksi.

Viimeinen "niitti" omalle kohdalleni tuli, kun selailin läpi jotain "ikivanhoja" päiväkirjoja. Noh, ei ne ollut kun arviolta neljä vuotta vanhoja, mutta oma elämä oli kuitenkin muuttunut melko paljon noiden teinivuosien aikana, mutta niinhän se kaikilla. Päiväkirjasta löytyi kirjoitus siitä, minkälaisen miehen minä haluan. Olin sillon varmaan taas päätä pahkaa ihastunut johonkin lukion abiin tai vastaavaan, ja kirjoittanut "romantiikannälkäisenä" tuollaisen listan. Luin listan läpi ja tosiaan, pystyin yhä sanomaan, että jokainen kohta piti paikkaansa, tuollaisesta miehestä minä haaveilen. Luin listan uudelleen läpi ja tajusin, että joka ainut listan kohdista osui Ragaan. Asia tuntui sillon aivan yhtä imelän siirappiselta, mitä se kuulostaa tässä, mutta niin se vain oli, Raga on mun unelmien mies. :wub:

Nyt kolme ja puoli vuotta myöhemmin, ajattelen yhä samoin. Raga saa mut nauramaan kun olen pahalla päällä, se osaa lohduttaa kun itkettää ja se saa mut tuntemaan oloni tärkeäksi. Jännä, että tätä kirjottaessakin leviää lämmin ja kilhelmöivä tunne joka puolelle, kun vain muistelenkin noita alkuaikoja tai mietin meidän arkea :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vaikka mä olenkin pohjimmiltani aika älyttömän arka ja ujo ihminen, enkä normaalisti tykkää tehdä tuttavuutta uusiin ihmisiin, niin tuon kanssa jotenkin on vaan alusta asti tuntunut kaikki paljon helpommalta. Yhdessä olo on tuntunut luontevalta, hyvältä ja kerta kaikkiaan vaan niin yksinkertaisen oikealta. Mies rakastaa mua juuri tällaisena kuin mä olen, vaatimatta mitään lisää. Se on ymmärtäväinen, kiltti ja hellä ja sen tukeen ja turvaan voin luottaa aina tilanteessa kuin tilanteessa. Se on ihminen, joka saa hymyn syttymään mun kasvoille aina silloinkin, kun kaikki menee päin mäntyä ja tekisi vain mieli itkeä ja parkua ja huutaa ihan täyttä kurkkua.

... että muun muassa siksi juuri HÄN. ^_^

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

On pakko vastata tähän, meillä on aika erikoinen historia, josta näin jälkeenpäin ajateltuna on ollut pelkkää hyötyä, sillä löysin onneni tämän miehen kanssa.

Aiemmat suhteeni ovat olleet melkoisen tapahtumarikkaita. Pitkiä, mutta silti hieman on/off-periaatteella. Ennen minua kiehtoi ajatus "pahoista pojista", ja sellaisia ne kaikki olivatkin. Olin aina kuin rätti, joka heitettiin nurkkaan, kun vastaan käveli joku houkuttelevampi tapaus. Nämä exäni eivät juuri koskaan puhuneet tunteistaan, enkä liioin minäkään, kun aina tuli huvittuneita katseita jos yritin hieman romantisoida. Nämä miehet olivat niitä komeita, kaikkien suosikkeja ja erityisen sosiaalisia persoonia, ja todellakin playereitä. Kerta toisensa jälkeen kuulin olevani se "toinen nainen"...

Mutta sitten. Oltuani 5 kuukautta sinkkuna, esitteli yksi miespuolinen tuttavani minulle tulevan aviomieheni. En ollut kiinnostunut todellakaan tippaakaan, mies oli hirmuisen kiltti ja ujo. Päädyin sinä iltana tuttavani kanssa saman peiton alle ja jotain sen tyyppistä touhua jatkettiin muutama viikko, mutta ilman sen kummempia sitoutumissopimuksia. Välillä näin tätä ujoa ja hiljaistakin otusta. Kerran pyysi numeroni, ja välillä pisti tekstaria ja toisinaan soitteli ulos tupakalle. Hiljalleen ystävystyttiin, muttei mitään kummempaa, jatkoin omaa sinkkuelämääni milloin minkäkin miehen kanssa. Kuitenkin vietin aikaa paljon myös Hänen kanssaan, ajeltiin yömyöhään kaupungilla ja käytiin kahvilla yms... nähtiin joka päivä.

Yhtenä iltana kotibileissä, kun olin korviani myöten ihastunut erääseen toiseen, antoi tämä minulle pakit. Siitä murheellisena vedin pikaöverit, ja Hän ilmestyi paikalle. Hän saattoi minut kotiin, muttei muuta. Seuraavana päivänä alkoi mahdoton tunteiden vuodatus Häneltä. Hän kertoi, kuinka ensitapaamisesta lähtien on pitänyt minua sillä silmällä (yli 4 kuukautta), muttei ole uskaltanut koskaan tehdä aloitetta, koska mulla oli aina kierroksessa joku muu.

Ällötti. Ällötti. Ällötti. Olin hämilläni tuollaisesta tekstistä, en ollut ikinä kokenut vastaavaa. Meni kuukausi, meni toinen, en vastannut viesteihin, en soittoihin, kunnes kerran törmättiin baarissa. Juteltiin, juteltiin, juteltiin... ja siitä se lähti. Ajattelin, että mitä tässä menetän, kokeillaan, onhan kaveri ihan kiva.....

Niinpä niin. Ujo ja kiltti mies on vieläkin ujo ja kiltti mies. Puhuu avoimesti tunteistaan ja huomaa minut. Enää en ole alistuja, olen Kuningatar. Siltä aina välillä tuntuu <3

Että 4 kuukautta ja ollaan ikuisesti yhdessä. Voi että kuinka rakastankaan tuota miestä. Vaikkei kumpikaan olisi koskaan uskonut.

muoks. välillä aina poden huonoa omaatuntoa siitä, kuinka tylysti tyrmäsin Hänet ensin. Mutta mies aina siihen, että mitä sinä menneitä murehdit... Varsinkin siitä tiedän että hänkin odottaa ennemmin tulevaisuutta yhdessä kun kaivelee menneitä.

Muokattu: , käyttäjä: Limepiipertäjä

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Koska Hän ottaa mua kädestä kiinni ajaessaan autoa.

Koska Hän antaa mulle aina hellän kosketuksen ennen nukkumaanmenoa.

Koska Hän on rehti.

Koska Hän jättää kaiken muun takaalalle jos minun tai perheen etu sitä vaatii.

Koska Hän on Hän.

Mies joka tietää mitä tämä nainen tarvitsee.

Minun Mies.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Se alkuhuuma :wub: En ollut ikinä kiinnostunut kenestäkään - aina mies alkoi jossain vaiheessa ärsyttää, tai ei klikannut alkuunkaan. Kunnes tämä sulho ilmestyi eteeni. Ihastuin korviani myöten ja ekan tapaamisen jälkeen jo julistin ystävälleni että tää oli se oikea. Ja niinhän se olikin. Oltiin 24/7 yhdessä eikä toisen naama alkanut ärsyttää, vaan heti oli sellainen kotoinen fiilis.

Alkuhuuman jälkeenkin suhde jatkui ja nyt voi kaiholla muistella niitä tunteita ja hetkiä... ^_^

Mieheni on minulle Se Oikea, koska...

... hän saa minut nauramaan. Tää on niin klisee, mutta nauretaan aina ihan kippurassa ja elämä on 80% pelkkää naurua. Voisko oikeesti olla paremmin?

... hän on uskollinen. Kuten minäkin.

... tykkää hellitellä ja halia!

... pitää huolta meidän rahoista. :lol:

... on komea! Pitkä, tummat piirteet ja söpö (inhoaa tätä sanavalintaa, haha)!

On vaan mailman paras mies minulle!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Siksi hän, koska:

- Hän on paras ystäväni

- Olemme hyvin samankaltaisia, mutta silti sopivasti erilaisia

- Hän rakastaa minua juuri sellaisena kuin olen

- Hän on komea ja ystävällinen

- Hänen kanssaan voi olla erimieltä tietäen, että hän silti kunnioittaa sitä eriävääkin mielipidettä

- Meillä on hauskaa yhdessä

- Minä rakastan häntä :-X

Siksi hän on juuri sopiva minulle :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Juuri hän, koska:

- Meillä on samanlaiset arvot, ajattelemme maailmasta, uskonnoista ja ihmisistä samalla tavalla

- Luonteemme sopivat yhteen ja täydennämme toisiamme eroavaisuuksiemme osalta

- Meillä on samoja ajatuksia tulevaisuudesta ja samoja haaveita

- Voin olla omaitseni hänen seurassaan ja uskon, että hänkin voi olla seurassani aivan oma itsensä

- Rakastan yhteisiä iltoja ja hetkiä, hänen kyljessään kiinni ollessani, olen onnellinen.

- Emme ole riidelleet, sillä voimme keskustella riidanpoikaset halki

- Hän on kypsä, vakaa, ihana, huomaavainen, suloinen, luotettava ja vaikka mitä muuta

- Hän osaa lukea minua ja hän uskaltaa jopa nauraa minulle silloin kun olen hölmö

- Hän nauttii kiusoittelemisestani ja osaa laittaa minut aisoihin

- Hän on fiksu ja rauhallinen

- Hän osaa käyttäytyä!

Voisin jatkaa listaa näemmä loputtomiin, mutta ehkä tämä nyt riittää. :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ollaan oltu sulhasen kanssa samassa tiiviissä kaveriporukassa lukiosta saakka. Yksissä bileissä joku tuttu sano, että mulla ja sulhasella pelaa kemiat jotenki hirveen hyvin. Sillon ensimmäisen kerran ajattelin häntä jotenkin muuten kuin kaverina. Seuraavan kerran kun olin kekkereissä ilman tuota kaveriporukkaa ja sulhoa, tajusin, että pakko ottaa riski ystävyyden kustannuksella ja kattoa miten käy, kun sanon, että haluaisin olla enempi kuin kaveri - ja hyvinhän siinä kävi :)

- Meillä on aivan älyttömän hauskaa jatkuvasti, se on yks tärkeimmistä asioista itelle.

- Nähään tulevaisuus samanlaisena

- Samanlaiset arvot ja maailmankatsomus

- Sulhanen on saanut mut uskomaan itteeni ja tajuamaan, et pystyn tekemään asioita joita ennen pidin mahdottomina

- Voidaan olla ihan omia ittejämme (apua mikä sana!?) toistemme seurassa

- Hän on kohtelias, ahkera, tekee kaikkensa mun onneni eteen (ja toki myös minä hänen)

- Loistava lohduttamaan ja piristämään

- Vaikka joskus kinasteltaiskin, niin ikinä ei tarvi pelätä, että homma kaatuis siihen (toisin kuin aiemmassa pitkässä suhteessa, joka oli kyllä niin räiskyvä, että ihan kauhistuttaa)

- Pitää mua maailman ihanimpana ja kauneimpana naisena

- Kestää kärsivällisesti mun hulluja päähänpistoja ja "kaikkimullehetinyt" -luonnetta

- Haluaa suunnitella mun kanssa yhteistä tulevaisuutta <3

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hän:

- on paras ystäväni. Hänelle haluan ensimmäisenä kertoa kaikki ilot ja surut.

- puhuu ja pussaa; on siis erittäin avoin tunteistaan, ja joka päivä kertoo kuinka paljon rakastaa minua ja kuinka kaunis olen. Sama fyysisellä tasolla, ottaa kädestä kiinni, pussaa, halaa - tässä suhteessa ei tarvitse kyllä halipulaa pelätä! Usein aina yölläkin herään siihen kun mies yhtäkkiä halaa tai antaa suukon.

- on ihan hömppä ja meillä on niin paljon sellaisia typeriä inside-vitsejä. :D Meillä on aina hauskaa yhdessä ja nauretaan paljon.

- toki väitellään ja riidellään silloin tällöin, mutta hän ei ikinä suutu vaan osaa aina olla se järkevä osapuoli kun minä alan mököttää. Usein käy kyllä niin että kesken väittelyn (meillä ei ikinä huudeta) tai mykkäkoulun jompikumpi alkaa nauraa keskenkaiken kun ei me osata olla vihaisia toiselle. :D Aika usein väitellään politiikasta tai tieteestä yms. ja siinä missä minä aika usein turhaudun niin mies aina sanoo kuinka paljon nauttii näistä väittelyistä.. :D

- ostaa kukkia ja pieniä lahjoja (suklaata yms.) tosi usein, näyttää teoillakin että välittää - ja muutenkin on 'vanhanaikainen herrasmies', avaa aina ovet yms.

- on äärettömän omistautunut ja perhekeskeinen (vaikka meillä ei lapsia vielä olekaan) ja suunnittelee yhteistä tulevaisuutta. Jotenkin niin suloista kuulla kun mies miettii että saakohan meidän (toivottavasti) tulevat lapset hänen ruskeat vai minun siniset silmät ja aloittaa lauseita "Sitten kun me ollaan naimisissa.."

- on tehnyt jo tässä vaiheessa elämäämme ja suhdettamme (4 vuotta) isoja uhrauksia minun ja meidän takia

- on omasta tahdostaan aktiivisesti yrittänyt tutustua perheeseeni (isosta välimatkasta ja kielimuurista huolimatta), ja on kyllä hurmannut koko perheen. :) Nykyään tulee erityisen hyvin toimeen nuorimman veljeni kanssa ja puhuvat melkein päivittäin, mistä tämä isosisko on niin onnellinen. :)

- normaalisti olen todella hidas luottamaan ihmisiin, mutta jostain syystä häneen luotin alusta asti ihan täysin. Muutenkin kaikki on tuntunut ihan alusta asti niin luonnolliselta.

- on älykäs, urheilullinen ja musikaalinen - enpä ois ikinä arvannut että nämä kolme voi joskus tulla samassa paketissa!

- on mielettömän komea, vieläkin tulee hetkiä jolloin katson häntä ja ajattelen 'vau!' ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Paljon samoja varmasti mitä muillakin, mutta listataan nyt..

- Olin todella sitoutumiskammoinen ja päätin aina kaikki suhteet ennenkuin niistä tuli yhtään mitään vakavampaa, mutta kun miehen kanssa alettiin pyörimään, niin sitoutumiskammo jotenkin väistyi ja edettiinkin yllättävän nopeasti kaikessa.

- Meillä on todella hauskaa keskenämme. Hölmöilemme keskenämme ja nauramme paljon!

- Hän on paras ystäväni!

- Voimme olla täysin omia itsejämme ja luotamme toisiimme

- Riitellemme todella harvoin ja nekin ovat pikkuriitoja.

- Voimme puhua toisillemme mistä vain.

- Meillä on 2 ihanaa lasta ja hän on aivan upea isä lapsillemme.

- Meillä on yhteinen koti

- Ajattelemme elämän isoista kysymyksistä samalla tavalla ja mm. lapsen kasvatusasiat ajattelemme samalla tavalla.

- Hän on todella hyvä käytöksinen ja rehellinen mies.

- Hän ottaa aina muut huomioon. Hän huomioi myös minua usein mm. yllättämällä miut tuomalla aamiaisen sänkyyn tms.

- Hän viihtyy kotona perheen parissa parhaiten.

- On ihana katsoa kun hän touhuaa lastemme kanssa. Sitä katsellessa sydämen täyttää täysi onnellisuus!

- Olemme kokeneet paljon toistemme kanssa (mm. miun kolari (auto lunastus kuntoon) ja vaikea raskaus, kun makasin 10 viikkoa, josta 7 sairaalassa ja mies hoiti kodin ja esikon), mutta nämä kaikki ovat vain lähentäneet meitä.

- Olemme välillä yhä kuin vastarakastuneet! Halailemme ja suukottelemme paljon päivittäin.

- Hän on tukeni vaikeissa tilanteissa ja minä hänen.

- Rakastan häntä, rakastan tätä perusarkea perheemme parissa.

Listaa voisi varmaan jatkaa vaikka kuinka pitkälle, mutta tuossa nyt muutamia syitä. Hän vain on SE OIKEA!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Siksi, koska...

- ...hän mut huoli :lol: No ei vaan, enemmänkin se, että hän yhä jaksaa katsella mua, vaikka välistä tunnen olevani täys narttu isolla N:llä.

- hän on kiltti, hellä ja rakastaa mua enemmän, kuin edes ansaitsen.

- hän on paitsi mun mies, niin myös paras ystävä.

- halutaan tulevaisuudelta aikalailla samoja asioita, ja halutaan ne asiat just toistemme kanssa.

- ollaan alettu seurustelemaan 16-vuotiaina, joten onhan sitä jo tullut yhteen kasvettua. En mä ainakaan varmaan enää osaisi toimia ilman miestäni.

- kaikkien hankaluuksien ja kriisien jälkeenkin ollaan aina päädytty siihen, että ei kenenkään toisen kanssa olisi asiat paremmin.

Siinä ehkä ne syvällisimmät.

Muokattu: , käyttäjä: aivansama

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aiemmin olisin voinut kertoilla silloisista poikaystävistäni vain vikoja. Olin pompotteleva diiva koska jannut ryömi tossun alle vapaaehtoisesti... Edellinen alkoi koulia minusta diivan elkeitä henkisellä väkivallalla onnistuen siinä erittäin hyvin, olinkin loppujen lopuksi enää värisevä varjo joka vilahti yökähmässä pois kotoaan tultuaan uhatuksi fyysisesti.

Noh, olipa sitten pelastavana enkelinä yön pimeydessä eräs työn ja kavereiden kautta tutuksi tullut mies, jonka kanssa oli tullut puheltua paljonkin, täysin kaverimielessä, toki pientä kiinnostusta mutta se oli molempien tahoilta laitettu sivuun kun oli omilla tahoilla suhteemme, olihan hänkin ollut pitkässä suhteessa vaikkakin eronnut joku kk sitte... Sain majapaikan, siellä asun edelleen.

Tämä mies muutti kaiken. Kaiken mitä olin parisuhteesta, miehistä, tunteista ja itsestäni kuvitellut tietäväni.

Yhtäkkiä parisuhde olikin kaunein asia maailmassa jota ilman ei haluaisi olla enää ikinä. Hän sai minut avautumaan henkisesti parisuhteelle. Aina iloisena ja avoimena ihmisenä olin kuitenkin oppinut että ei voi puhua asioista ilman riitaa, tuli kiukkupatoumia, mykkäkouluja ja suurimpana ongelmana metrin henkinen muuri välissä kaikkien exieni kanssa.

Puhuminen helpotti ymmärtämään itseään ja toista, ymmärtämään parisuhteen syvintä olemusta ja pääsemään niin lähelle toista kuin ei koskaan aiemmin. Ja kuinka läheisiä meistä tulikaan..... jos aiemmin pystyin toivottelemaan miehen reissuun neljäksi viikoksi toivoen ettei ehtisi käydä kotona välissä, nyt toivon ettei mieheni lähtisi edes yöksi pois.

Melkein pystyn jo huonoina päivinä kertomaan ärsyttävistä asioista hänelle enkä kiukuttele turhaan ihmiselle, joka ei ole milläänlailla syypää minun huonoon tuuleeni.

Löysin ihmisen, joka on tarpeeksi samanlainen mutta riittävästi erilainen. Toisiamme olemme opettaneet paljon monilla osa-alueilla ja tuntuu ensimmäistä kertaa ikinä siltä miltä pitääkin parisuhteessa tuntua, haluan elää tämän miehen kanssa loppuelämäni. Rakastan miestäni päivä päivältä enemmän.

Hän....

...on huomaavainen,

...epäitsekäs

...MIES. Komea sellainen...

...kohtelias ja todellinen herrasmies

...samalla tavalla hiukan turhamainen kuten minäkin ;)

...yllättää minut melko useinkin pienillä ja vähän isommillakin jutuilla

...kokki, jonka käsistä tulee parempaa ruokaa kuin paikallisista ravintoloista

...kolmen koiramme kanssa mukana lenkkeilyssä

...touhukkaan toimelias niin työssä kuin kotonakin

...on tuonut elämääni kokemuksia/retkiä joita innolla yhdessä suunnitellaan

...saa minut tuntemaan itseni naiseksi, kauniiksi ja halutuksi

...paras ystäväni, jonka kanssa jakaa hyvien ja huonojen päivien jutut

...loppuelämäni rakastaja, jonka kanssa olen oppinut sanan "rakastelu" varsinaisen merkityksen

...rakastaa minua sellaisena kuin olen, kuten minäkin häntä

...listaa voisi jatkaa loputtomiin...

Mainittava pieni juttu sekin että auttoi minua täyttämään verolaput.. ;D

Tämä mies on minulle kaikkea mitä ikinä osasin kuvitella ja vähän päälle. <3

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hänellä on samat elämänarvot ja tulevaisuuden haaveet.

Hän on turvallinen, hellä, luotettava, huumorintajuinen ja rehellinen.

Hän näyttää hyvältä, on paras ystäväni ja elämäni rakkaus.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hän:

- Arvostaa minua sellaisena kuin olen ja antaa minun olla aidosti oma itseni. Mitään muuttamatta, mitään lisäämättä ;)

- Seisoo vierellä niin hyvinä kuin huonoina hetkinä.

- On avoin rakkaudestaan. Halaillaan ja pussaillaan paljon ja joka päivä muistetaan sanoa ne kolme ihanaa sanaa <3

- Vaikka kaikki muut kääntäisivät selkänsä voin aina luottaa siihen että mieheni ei sitä koskaan tee.

- On mahtava isä :)

- On komea, pidempi kuin minä (voin käyttää korkkareita näyttämättä hölmölle) ja omistaa maailman ihanimman hymyn.

- Haastaa minua kehittämään itseäni ja kannustaa uusiin asioihin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiva aihe, hyvä pohtia välillä tällaisia asioita.

- Meillä on samanlainen elämäntyyli, asenne elämään. Kumpikaan ei stressaa liikoja.

- Ollaan molemmat hupsuttelijoita ja tehdään extempore juttuja yhdessä, meillä on hauskaa.

- Mies on rauhallinen ja pohdiskeleva luonne, tasapainottaa omaa temperamenttisuuttani

- Mies on todella älykäs.

- Jaamme samanlaisen käsityksen hyvistä ajanviettotavoista

- Meillä on paljon yhteisiä kavereita ja ennen kaikkea ollaan myös toistemme kavereita. Vietämme todella paljon aikaa yhdessä, meidän yhteinen sosiaalinen elämä on aktiivista ja pidämme sitä molemmat tärkeänä asiana.

- Persoonana hän on juuri "makuuni", sopivan renttu mutta ei mikään kriminaali.

- Hän kohtelee minua kuin olisin maailman ainoa nainen

- Hän on hyvä tyyppi, minun ja muiden mielestä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hän

- on minulle äärimmäisen rakas

- rakastaa minua ja tahtoo aina minun parastani

- on ymmärtäväinen, kärsivällinen ja hellä

- on luotettava

- on ihminen, jolle voin puhua ihan mistä tahansa

- tukee minua asiassa kuin asiassa

- on sosiaalinen, pidetty, hauskaa seuraa ja huumorintajuinen

- on ahkera ja hänellä on kanssani samanlainen arvomaailma

- on ihminen, jonka kanssa tahdon jakaa niin juhlan kuin arjenkin, niin ilot kuin surutkin

- on ainoa, kenen kanssa voin kuvitella eläväni loppuelämäni

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ennen häntä olin huonoissa suhteissa mutta kun tapasin hänet tiesin heti,että hän on mulle se OIKEA..

Me edettiin tosi nopsaa alussa mutta tunne oli niin vahva. Nyt ollaan oltu 3v ja 6kk yhdessä ja ollaan menossa naimisiin. Me olemme hieman samanlaisia mutta kuitenkin erilaisia, joten täydennämme toisiamme.

- hän on todella komea ja urheilullinen kroppa

- täyttää kaikki ulkonäkö ja muut kriteerit minununelmien mies listalta mm:

- on ymmärtäväinen, huumorintajuinen, osaa tehdä vaikka mitä käsillään, korjaa kaiken

- ei anna minulle aina tahtoa läpi (ennen häntä pyörittelin miehiä pikkusormen ympärille miten halusin..)

- on luotettava, hellä

- paras ystäväni oikeasti, voidaan puhua asiasta kuin asiasta

- on ainoa ihminen koko maailmassa, joka tietää musta kaiken ja on tehnyt minusta kokonaisen

- voin olla aina oma itseni hänen seurassaan

- hän huolehtii minusta ja on turvallinen..

- perusarki on taivaallista, voidaan olla hiljaakin tai höpöttää

- seksielämä on erittäin mielenkiintoista ja hyvin aktiivista vieläkin

- rakastaa minua semmoisena kuin olen ja tunnen itseni seksikkääksi ja halutuksi

- joka yö nukumme lusikka-asennossa ja sanomme toisille joka päivä " Rakastan sinua"

- pussailemme, suutelemme ja halailemme päivittäin

Lista jatkuisi loputtomiin!

Hän on se, jonka kanssa haluan olla aina ja semmoinen mies, josta olen aina haaveillut mutta luullut,että en vois koskaan löytää niin ihanaa ja täydellistä miestä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen aina ollut tuuliviiri ja sanotaanko hieman playeri nainen. Olen tapaillut useampia miehiä samaan aikaan, ja särkenyt muutamien sydämet. Sitten on ollut niitä joihin olen ollut niin ihastunut, että olen karkoittanut miehen kauas pois :D Hänet tapasin baarissa ja kaikki lähti yhden illan jutusta. Kolmen kuukauden päästä mies soitti, että ei saa minua mielestään ja meidän on tavattava. En ollut mitenkään ihastunut, ajattelin suhdettamme lähinnä seksisuhteeksi... Toisin kävi. Pala kerrallaan mies rakastutti minut itseensä ja sai kun saikin tyttöystäväkseen.

Nyt olen mielettömän rakastunut. Olemme olleet 3 vuotta yhdessä ja tuntuu, että päivä päivältä rakastun lisää.

- Kosketus on ihana

- Ulkonäkö on niin miehekäs

- Joka kerran kun katson häntä haluan häntä

- Hän on rauhallinen ja samaan aikaan tulinen

- Ensimmäinen mies kenelle haluan olla täydellinen kiltti ja ihana, kenet haluan tehdä onnelliseksi

- Hän sanoo söpöksi ja silittää hiuksia ja poskia

- Nukumme aina lähekkäin kädet toistemme ympärillä

- Maailma on hänen kanssaan parempi paikka

- Ei taritse pelätä, piilottaa kyyneliä, hillitä naurua <3

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään