heinämorsio

Kokemuksia verkkokauppa hääpuku.fi

52 viestiä aiheessa

En huomannut ainakaan että joku olisi kyseisestä paikasta

kirjoittanut jotakin. Onko jollakin kokemuksia tästä paikasta?

Laadusta, toimituksesta? Olen tänä vuonna jo kerran karvaasti kokenut

miten käy kun luottaa näihin nettifirmoihin...tuotteita ei tullut ja rahat

kuitenkin vietiin...Laitoin jo kyseiseen paikkaan sähköpostia ja tiedustelin

eräästä puvusta. Vastaus tuli samana päivänä ja palvelu oli ystävällistä, mutta

eihän se vielä mitään todista. Löysin sivuilta unelmieni puvun ja...kovasti

tekisi mieleni tilata mutta jotenkin olen epävarma. Joten kertokaa ihmiset jos

teillä on tietoa ja kokemusta, siitä olisi suuri apu :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minäkin kyselisin samasta kaupasta (haapuku.fi)? Vaikuttaa ihan luotettavalta, mutta eihän sitä ikinä tiedä..

Muokattu: , käyttäjä: Nonnaemilia

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tänään juuri hain tuolta tilaamani puvun postista. Puku on IHANA IHANA IHANA <3 Juuri sellainen kuin halusin ja mitat ovat aivan täydelliset! Ehdottoman tyytyväinen olen! :) Suosittelen kaikille! Halpa oli mutta laatu on ensiluokkaista!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei!

Hääpukua etsimässä minäkin ja harkitsin jo kiinalaista nettisivustoa kun törmäsin hääpuku.fi.

Voisitteko kertoa kokemuksistanne niin tiedän uskallanko tilata minäkin jos löydän mieluisan puvun sivustolta? :girl_sigh:

Aikatauluista olisin erityisen kiinnostunut sillä häitä olisi tarkoitus tanssia jo helmikuussa. Mieluiten siis mahdollisimman pian puku tilaukseen ja kotiin, jotta huoli siitä siirtyy taka-alalle.

:girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pukuni lähti tänään tilaukseen kyseiselle firmalle, nyt vaan jänskätään ja odotellaan... :rolleyes:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kenelläkään kokemuksia www.cherrymekko.com sivustosta???

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pukuni on saapunut Suomeen ja sain siitä esimakua kuvien muodossa ja hyvältä näytti! Laitan vielä kuvia sitten kun saan sen kotiin ja kerron loppukommentit oliko puku semmoinen kuin piti. Pukuni kuvissa on ilman alushametta.

mallipitsi

http://aijaa.com/002509212907.jpg

puvun pitsi

http://aijaa.com/000889212908.jpg

mallipuku

http://aijaa.com/007879212909.jpg

oma puku

http://aijaa.com/008379212910.jpg

mallipuku takaa

http://aijaa.com/001549212915.jpg

oma puku takaa

http://aijaa.com/004559212911.jpg

Muokattu: , käyttäjä: Namppu

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Huomasin eilen, että haapuku.fi internet sivut ovat muuttuneet. Mallistoa on supistettu todella paljon. Ainakin oma suosikkini oli poistettu listoilta :(

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lisää kokemuksia tästä firmasta? :)

Namppu, miltä puku vaikutti kun sait sen päällesi, istuuko ja onko mieluinen?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kuulin, että yrittäjän vaihdos menossa, joten hetkellisesti valikoima pienempi :(

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

meni nopeassa luvussa verkkokapan nimi sekaisin eli ei ole tietoa tuosta haapuku.fi sivustosta, eli tuo aikaisempi kirjoitus ei liity haapuku.fi sivustoon :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

On olemassa kaks aika saman nimistä paikkaa, haapuvut.fi ja haapuku.fi....kumpikohan lie ollut ensin :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Puku on täydellinen minun päälläni kuvat vaan unohtui laittaa, täytyy ahkeroida ne tänne pikapuoliin. Puku oli ehkä vähän iso, mutta hyvin tiukalla nyörityksellä ok. Helma oli pidempi kuin tilasin mikä on sinänsä plussaa että se on paljon näyttävämpi, mutta täytyy kehittää joku miten sen saa tanssin ajaksi ylös. Pitsi kuvio oli tehty siististi, vain muutamassa kohdassa joudun itse vähän muutamalla pistolla korjaamaan ettei repsota. koska koko setti puku+alushame+3m huntu maksoi 340 lähipostiin kuljetettuna, hinta-laatusuhde oli loistava!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ohessa kuvia, tässä kuvassa takaosa ei näytä parhaalta mahdollista, koska rintsikat näkyy jonkin verran nyörityksen alta, ilman niitä tietysti puku on siistimpi takaa. Ompelen rintsikoista geelitäytteen varmaan puvun sisään tai käytän ompelijalla, koska puvussa ei ollut kauheasti toppauksia rinnan kohdalla enkä halua puvun alla liivejä käyttää koska ne näkyisi selässä muuten. Helma ei istu tuossa korkealla matolla ilman kenkiä varmastikaan niin hyvin kuin kenkien kanssa lattialla. Olen siis tosi tyytyväinen pukuun, mutta pientä fiksausta joudun itse tekemään pukuun jälkikäteen. Voin kyllä suositella sieltä tilaamista lämpimästi:) Plussaa oli, että sai asioida suomeksi:)

http://aijaa.com/000519435874

http://aijaa.com/003909435873

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kaunis puku Namppu! :tender:

Siis tilasitko tuon hunnunkin tuolta haapuku.fi? Ainakaan minä en löydä nettisivuilta yhtä nättiä huntua, onko niiden valikoima huinnuissakin vaihtuneet?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kertokaahan lisää kokemuksia, näyttää olevan ihania pukuja ja hinnat todella kohtuulliset! Onko puvuissa sisäänrakennettua korsettia? Lähettävätkö kangasnäytteitä? Olen ihastunut kukkakirjottuun Maggie Sottero - look alike Genevaan :girl_wink: , mutta nuo runsaat kirjailut ja päälle ommellut koristeet mietityttää...Oliskohan varmempaa ottaa simppeli satiinipuku ja lisätä "hörselöt" vaikka bolerolla ja erillisellä vyöllä?

Ainiin ja maksupolitiikka, miten hoitui?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Erään haapuku.fi:n sivuston puvun tiedän olevan Sincerity -mallistoa, jonka haluisin itselleni. Mitenhän paljon puku muistuttaa kuvan pukua ja voiko luottaa siihen, että jos puku ei olekaan hyvä tai mieluinen, niin sen voi palauttaa ja saa rahat takaisin. Luin jonkun 2009 kirjoittaman jutun, joka liittyi kyseiseen yritykseen ja siinä puhuttiin juuri huijauksesta..oli ostettu puku ja se olikin halpa kopio ja myyjä katosi jne..jne..suhtaudun hirveän varauksellisesti tällaisiin yrityksiin..jotenkin ei meinaa uskaltaa luottaa, vaikka olisi kyseessä suomalainen yritys.

Kertokaa siis lisää tuosta haapuku.fi:stä..ja älkää sekoittako haapuvut.fi:hin. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos Kaisa! Huntu ja alushame ovat myös sieltä, etsin netistä kuvan haluamastani hunnusta ja laitoin sinne ihan samalla tavalla kuin tein puvunkin kanssa.

Itse uskalsin luottaa tähän suomalaiseen yritykseen, koska heitä varmaan koskee kuitenkin jonkunlainen kuluttajansuojalaki (?) ja ajattelin, että ongelmien ilmaantuessa voin saada jostain apua, kun toimijat ovat Suomessa. Ja kun sai asioida suomeksi niin ajattelin, että on vähemmän todennäköistä, että tulee väärinkäsityksiä kun halusin muutoksia kuvan pukuun.

Mutta totuus on se, ettei tällaisilta firmoilta ostettu puku ole aito, vaan se on halpa kopio, kuten vieras 7.7.2012 kirjoittaa. Jos vertaa alkuperäistä kuvaa, minkä lähetin sinne siihen puku minkä sain, niin eiväthän ne samat ole. Mutta olen tyytyväinen silti pukuuni :girl_sigh: Mutta aidon puvun saa kyllä vain liikkeestä, siitä ei pääse mihinkään. Minä olin vain päättänyt säästää asussani ja tällä hetkellä budjettiini, joka oli 400e omaan pukeutumiseen ja laittautumiseen, mahtuu vielä kukkakimppukin. Huntu, alushame ja puku olivat siis yhteensä hääpuku.fi-kaupasta kotiinkuljetettuna 340e, kengät ostin häämessuilta alesta 20eurolla ja sukkanauhan 8 eurolla. Meikin ja kampauksen ja kynnet laittaa minulle kaasot, joten kukkakimppukin taitaa mahtua vielä tuohon 400euroon, koska ajattelin tosi pientä kimppua, kun olen itsekin niin pienikokoinen :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Corylus: eivät lähetä kuvia valmistuksen aikana. kangasnäytteitä en muista pyysinkö, mutta en ainakaan saanut. Ensimmäiset kuvat sain, kun puku oli saapunut heille suomeen, ennen postitusta minulle. maksu hoitui laskulla, joka tuli sähköpostiin. se piti maksaa ennen kuin pukua alettiin valmistaa. minun puvussani oli sisäänrakennettu korsetti, mutta rintojen kohdalla toppausta ei ollut tarpeeksi ja käytän puvun varmaan sitä varten ompelijalla tai ompelen lisätuen rintojen kohdalle. Puvusta sai tukevan nyörityksellä, vaikka puvussa ei ollut yhtä paljon luita kuin liikkeissä sovittamissani aidoissa puvuissa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos Namppu vastauksesta :girl_smile: ! Itsekään en ole valmis laittamaan pukuun valtaisia summia, varsinkin kun upeita pukuja on saatavana edullisestikin. Sinun pukusi näyttää upealta, ehkä uskaltaudun itsekin tilaamaan...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiva kuulla hyviä kokemuksia kun kyseiseltä sivustolta löytyisi unelmien puku ja alle 300e aah häihin tosin on vielä aikaa sen verran ettei voi tilata nii ei tiedä miten onnistuu silloin kun sen aika on... :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pitääkin sivuistoihin tarkemmin vaikuttaa mielenkiintoiselta. Tarkoitus olis selvitä puvusta alla 600 eurolla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tämä keskustelu näyttää kyllä olevan jo aika vanha, mutta haluan kuitenkin jakaa oman kokemukseni haapuku.fi sivustosta.

Olin hyvin skeptinen sivun suhteen, siellä kun näytti olevan hieman huonoa suomea (jota kyllä itsekin kirjoitan) ja muutenkaan ei tuntunut montaa arvostelua netistä löytyvän.

Päätin kuitenkin tilata sivulta löytyvän todella halvan poistossa olevan puvun. (Puku on tulossa illallistilaisuuteen, mutta on kuitenkin hääpuku. Aion poistattaa laahuksen, jotta puku ei näyttäisi liikaa morsiuspuvulta)

Poistopuvuille luvattiin muutaman päivän toimitus ja palautus mikäli puku ei sovi.

Tilasin ja maksoin puvun Paypalin kautta muistaakseni sunnuntai iltana ja puku saapui postiin torstaina.

Eli muutamassa päivässä.

Olin epäillyt sivun kuvia katsoessani, että puku olisi halvannäköinen, halvasta kankaasta ja siinä olisi rumasti kirjaillut paljetit vyötäröllä.

Ilokseni olin täysin väärässä!

Puku oli todella laadukkaan tuntuinen (tuskin kuitenkaan mistään ykköskankaasta tehty, mutta näytti ja tuntui tosi hyvältä) Jopa epäilemäni paljettikoristelut näyttivät paremmilta kuin kuvassa.

Eli henkilökohtaisesti voin lämpimästi suositella haapuku.fi sivua joka toimii ilmeisesti Fabela nimisen nettikaupan alla.

Tietysti kannattaa miettiä millainen kuva sivulla puvusta on. Minun pukuni oli kuvattu torson päällä ja siksi varmastikin ajatukseni, miltä puku näyttäisi todellisuudessa, olivat realistiset.

Mutta suosittelen!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään