Save The Date- kortit


Guest Morsian2012

Recommended Posts

^ Ihan huippuhieno tuo leimasin.

Meidän save the date- kortit tulee käyntikorteista. Vistaprint kun tarjoaa 250 käyntikorttia ilmaiseksi (=postikulujen hinnalla) niin tilattiin sellaset ja pistetään sitten varmaan joulukorttien kylkeen menemään. Tuli ihan kivat ja saatiinpahan halvalla ...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 5 months later...

Hyviä ideoita täältä taas sai :)  Olen ajatellut, että lähetämme Save the date-kortin joulukortin kanssa. Osalla vieraista on vuorotyö, joten toiveet vapaista pitää tehdä ajoissa. Ja muutenkin kiva informoida kaiki "virallisesti", että mikä on tarkka päivä (olemme kertoneet kyllä kaikille kyselijöille tarkan päivän, mutta kukaan ei sitä koskaan muista :P ). Kivaa päästä näitä(kin) juttuja suunnittelemaan tarkemmin ja toteuttamaan!

Link to comment
Share on other sites

Save the date kortit lähetetty! Minun sekä sulhasen vanhemmat tietää kyllä tulevista häistä, mutta sisarukset saa tiedon nyt sitten korttien kautta. Haluttiin pitää salassa tämä asia tähän asti :) Tehtiin kortit itse. Tekstinä korteissa on

Onko heinäkuu kiireistä aikaa?

Suunnitteletteko lomaa tai matkaa?

Pyydämme, että (hääpäivän) vaapaaksi jätätte

Ja kanssamma häitä juhitte

Taitaapi parin päivän päästä puhelin rueta soimaan ku kortit tipahtelee postiluukuista :)

Link to comment
Share on other sites

Mäkin haluaisin laittaa jonkinlaiset save the date -kortit. Häihin on nyt 5 kk, mutta tiedän, että kutsujen kanssa tulee vielä kestämään, kun niin paljon asioita on vielä auki (esim. kuljetus hääpaikkaan, joka on saaressa). Oisko ihan huono idea laittaa ystävänpäivän tienoilla? Ja sähköpostilla valokuva tietoineen?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Mulla on kaikki ideat hukassa :/ Olis kiva tehdä persoonallinen ja meidän näkönen, huumorilla varustettu kortti. Netissä vaan aika vähän malleja miten muut on tehny, tai sit en vaan löydä niitä :D

 

Hei, voisiko näistä olla jotain apua?

 

http://www.buzzfeed.com/peggy/36-cute-and-clever-ways-to-save-the-date

http://www.marthastewartweddings.com/228670/creative-save-dates/@center/272429/diy-weddings

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 7 months later...

Me ei taideta kokea STD kortteja tarpeelliseksi. Heti kun päivä varmistuu lopullisesti niin kerrotaan kyllä kaikille lähipiirin ihmisille jotka on "must" vieraita meille, se riittänee :) Jos olisi isommat häät niin voisi ehkä lähettää mutta itse pystyn hoitamaan omat vieraani ja sulhasen tapauksessa riittää kun kerrotaan hänen äidilleen päivä niin on kyllä varmasti kaikkien tiedossa sen jälkeen :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Muutin juuri mieleni, taidetaan sittenkin antaa perheelle STD kortit, eli alan kohta koristelemaan piparkakkuja joita vien mukanani jouluvierailulle niin päätin niihin laittaa sitten std tekstin :)

 

Edit: En teekään, mä en oo niin hyvä näemmä  :girl_cray2:

Muokattu: , käyttäjä: kinuskimansikka
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Me laitettiin vuotta aikasemmin kaikille vieraille (sekä Suomessa että ulkomailla) Save the Date -kortti. Löysin zazzle.co.uk:sta meidän syyshäihin väriltäänkin sopivat kortit. Oli näppärä vaan laittaa osotteet paikalleen ja lähettää. Tässä linkki korttipohjaan, jonka sai siis täyttää omilla tiedoillaan. Tuolta zazzlesta löytyy myös kaikkea muuta kivaa, esim. etiketti- ja tarrapohjia!

 

http://www.zazzle.co.uk/oak_tree_purple_wedding_save_the_date_postcard-239235123960900862

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...