Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Jen

Tervehdys kaukaa menneisyydestä

4 posts in this topic

Heippatirallaa!

En osaa sanoa, mistä tällainen juolahti mieleeni, mutta ajattelin käydä naikkareissa katsomassa, vieläkö pulju on pystyssä ja vieläkö näyttää samalta kuin reilu 8 vuotta sitten, kun häitäni täällä suunnittelin. Kirjauduin tänne joskus ehkä tammikuussa 2003 nimimerkillä Jen ja naimisiin menimme 16.8.2003.

Paljon rakkaita ystäviä sain täältä sekä monta herkullista hetkeä ja naurun aihetta. Itkut ja naurut jaettiin naikkariaikoina (joo, viihdyin täällä sitten jonkin aikaa frouvana...), enkä edes osaa sanoa, miksi jossain vaiheessa jatkoin eteenpäin. Salasanasta ei ole enää aavistustakaan, en tiedä, mahtaisiko tunnuskaan olla enää varattu, vai vapautuuko jossain vaiheessa. Paha mennä sanomaan. Mutta montaa ystävää tätä kautta olisi ikävä. Nimimerkkejäkään en enää niin muista, matu oli rakkaista rakkain, hänet tapasin monta kertaa oikeastikin, mutta oikea nimensä on painunut unholaan, joten hänen löytämisensä on aika mahdotonta. Kuningatar Kolmiapila oli suuri ja rakas persoona, jonka jutuille nauroi aina silmät vesissä. Rakkaita olivat myös mem, Siddu (ainoa, joka on edelleen kuvioissa mukana naiksuissa tavatuista) ja Mutteri-Gromit, joka oli rakas ystäväni jo ennen naiksuja "oikeassa elämässä". Plus lukematon määrä ihania, ihania naisia, joiden nimimerkit olen unohtanut valitettavasti. Lainausmerkit tuolla aikaisemmin ovat muuten sen tähden, että mikäs tämän oikeampaa elämää voisi olla kuin jutella ystävien kanssa, vaikka sitten koneen välityksellä. Kyllä ainakin minulla varsinainen häähässäys oli aivan toissijainen asia sen rinnalla, että täällä oli niin paljon ystäviä, joiden kanssa jakaa elämää.

Jep. Sellaista ajattelin jakaa kanssanne, nykyiset naiksut.

Jen, naikkarisisar vuosien takaa

Ja kun kerta vauhtiin pääsin, niin kokeilin piruuttani jotain ikivanhoja salasanoja, mitä joskus käytin, ja ei voi olla totta, minähän pääsin sisälle yhdellä niistä! Huh! Suorastaan pelottavaa. No joo, ei mulla sen hehkeämpiä, kyllä mä suurin piirtein sanoin tuossa äsken, mitä halusinkin. Mutta huimaa oli silti käydä täällä vuosien ja vuosien tauon jälkeen.

Ja oikeasti mua harmittaa, etten muista tositosi monen ihanan ja rakkaan naikkarin nimimerkkiä. Yksi ainakin ehkä oli pampam tai jotain sinnepäin, sillä oli sellainen saparopäinen tyttö avattarena. Mulla oli sellainen isorintainen Batman, eli Batwoman, vaikkei se kyllä mua kuvannutkaan mitenkään.

Edit.

Whattahell, näköjään olen vaihtanut greyhoundiin jossain välissä, enpä muistanut sellaistakaan. No, dementia ei tule yksin. (Mutta yksinpuhelemisen tapa näköjään kyllä.)

Edited by Jen

Kyllä pampam ainakin täällä on edelleen, päikkykin taitaa löytyä tuolta muiden kuin hääpäiväkirjojen osastolta. :)

Hauska lukea, että naikkareista on jäänyt niin lämpimät muistot!

Täällä ollaan juu ja saparotkin on tallella (vaikka ehkä onkin kuva vaihtunut)! Kiva "nähdä" sua Jen. :-X Tule toki toistekin ja tonne kellarin puolelle myös, uskon, että sieltä saattaisi joitain muitakin tuttuja nimimerkkejä vielä löytyä.