Jump to content
Naimisiin.info

Ensimmäistä kertaa kaasona, apua!


-Qukkis-

Recommended Posts

  • 1 month later...

Miettikää kaikki yhdessä minkätyyppiset häät hääpari haluaa, paljonko tulee vieraita, tarjoilut, ohjelmat, käykää katsomassa juhlapaikka ym. - rakentakaa päivälle jonkinlainen runko - en tarkoita mitään tarkkoja aikatauluja, mutta niin, että päivän kulku alkaa jotenkin muodostua. Sen ympärille on helpompi rakentaa ja miettiä mitä täytyy askarrella, mitä hankintoja täytyy tehdä ym. Kirjatkaa suunnitelmanne paperille - ne eivät varmaankaan pysy samassa muodossaan loppuun asti, mutta niitä muutellaan tarpeen mukaan. Hyvä kaaso kuuntelee morsiamen toiveita ja auttaa toteuttamaan niitä. Teillä on hyvää aikaa häihin. Minulla oli yksi kaaso ja hänen kanssaan aloimme suunnittelemaan 6 kk ennen häitä. Aikaa oli riittävästi eikä mitään paniikkia tullut. Noin kuukauden välein pidimme jonkinlaisen palaverin jossa kävimme läpi mitä oltiin tehty ja mitä seuraavaksi piti hoitaa kuntoon - pari kuukautta ennen häitä palavereja oli kyllä sitten useammin. - Minulla oli ihana kaaso, en paremmin olisi voinut valita - hääjuhlamme onnistuivat yli odotusten - ja suuri kiitos siitä kuuluu kaasolleni + vanhemmilleni + bestmanille, jotka kaikki auttoivat pyyteettömästi suurenmoisella panoksellaan.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Yksi neljästä kaasostani pamautti heti alkuun että "no ne polttarit!" – ja toinen "ohjelmaa juhliin voisin miettiä" ja kolmas "no mitäs mun pitää tehdä?" :lol: ja neljäs "onpas tämä kunnia!". Kaikille kaasoilleni tein selväksi, ettei TARVITSE mitään erikoista tehdä, vaan olla mun ystäviä kuten ennenkin! :-X Jo Se riittää mulle :)

Minä jos olisin kaasona, vaikka soittaisin/meilaisin morsiamelle, ja kysyisin, mitä hän minulta toivoo, millaista apua, mitä haluaa minun tekevän jne.

Ihmiset on erilaisia. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Itse kaason pyytäneenä suosittelen, että juttelet vaan ystäväsi kanssa, mitä hän itse sinulta odottaa ettei tule väärinkäsityksiä. Morsiamia kun on niin erilaisia. Toiset tahtovat paljonkin apua ja toivovat myös isoja juttuja, kuin esim. hääohjelman tekoa tms. Itse olen enemmänkin toisen ääripään morsio, sillä toivon kaasoltani lähinnä juttuseuraa ja läsnäoloa hääpäivän valmistautumishumussa. Hääjärjestelyt kun varmaan hoidetaan miehen kanssa ihan itsekseen. Mutta onnea tehtävään <3, se on tärkeää, että hyvä ystävä on tukena hääpäivän humussa (sellainen ystävä, joka korjaa tukkasi, vaikka et sitä itse huomaisikaan :).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...