Jump to content
Naimisiin.info

polttareissa maksullinen


Guest Katjuska

Recommended Posts

Hei!

Kertokaa mulle siskoset että onko kohtalotovereita?? Minun mieheni vietiin polttareissa ykstyissessioon huorataloon kirkkonummelle. He olivat etukäteen tilanneet ja maksaneet anaalinainneista, kullinkiristimistä ja alistamisesta dominan itsetyydytyksen seuraamiseen kaikkea mahdollista. Mies juotettiin tukevasti alle. Hän kertoi mitä siellä tapahtui, lisäksi löysin kamerasta kuvia siitä touhusta missä hän käsiteltävänä alasti ja se huora pillu paljaana istuu päällä. Panoon ja sitomiseen oli kuulemma sanonut tiukan ein.

Kaikki minkä varaan rakensin elämääni, romuttui täysin... Mieheni on muuten kiltti, ei käy missään edes. Hän sanoi että oli sekaisin eikä voinut pakittaa koska kaverit maksaneet niin ison summan. Uskon häntä.

Nyt olen aivan yksin, kaasot ovat noiden bileidenjärjestäneiden tyttöystäviä ja vakuuttavat nyt että tarkoitus ei ollut loukata. Mikä se tarkoitus sitten oli...??? Mieheni kertoi että hänelle oli nainen sanonut että kuvassa ei näy kuin välineet ja mies yksin, kuitenkin oven auetessa hypännyt ratsaille ja jälkeenpäin selvisi että kaverit olivat tämän näin järjestäneet ja tilanneet lisämaksulla ja varmistaneet miheni suostumuksen.

Miten helvetissä tällaisesta voi selvitä täysin päin???? Mulla ei ole enää miestä, asuntoa, parhaita ystäviäni eikä mitään... Mieli tekisi postittaa kuvat jotka löysin hänen sukulaisilleen ja kaikille mutta mitä se hyödyttäisi... Lisää pahaa mieltä. Auttakaa jos joku osaatte...

Link to comment
Share on other sites

:girl_impossible:

Kamaluus!! Kuullostaa kyllä ihan hirveälle ja oksettavalle. En ole koskaan ymmärtänyt näitä tälläisiä juttuja polttareissa muka hyvänäkin vitsinä. Mikähän järki tässäkin on ollut? :skilletgirl:

Taustoja en tiedä, mutta minun on vaikea uskoa, että kukaan olisi halunnut pahoittaa mieltäsi. Miehillä on omituisia käsityksiä joskus siitä mikä on hauskaa ja hyvän tavan mukaista. Olisin itse varmasti ihan yhtä tolaltani kuin sinä olet nyt! Mutta kuten ymmärsin kertomuksestasi, niin miehesi oli tästä järjestelystä täysin tietämätön ja kaikki oli bestmanien hienoa ideaa. Nyt ehkä kannattaisi ottaa vaan aikalisä, eikä tehdä mitään suuria ratkaisuja järkyttyneessä mielentilassa. Miehesi ainakin kertoi sinulle heti totuuden, joten halusi olla rehellinen ja ollut koko hommassa vastentahtoisesti mukana. Ymmärrän toisaalta miestäsikin, että hankala on varmasti kavereiden edessä kieltäytyä ja esiintyä ehkä jotenkin "pelkurina", kun kaverit ovat maksaneet suuria summia tuollaisesta. Mutta todellakin, tämä on mennyt hyvän maun yli niin että heilahtaa. Ehkä pieni palaute bestmaneille olisi paikallaan, tai olet varmaan heille jo asiasta sanonutkin?

Kyllä kaikki aivan varmasti järjestyy, mutta ei kannata syyttää miestä tuosta tapahtuneesta. Kun tunteet ovat vähän laantuneet, alkaa tämä soppa varmasti selviämään. Onko sinulla vanhempia tai sisaruksia, joiden puoleen voit kääntyä, jos tällä hetkellä tuntuu, ettet halua kavereiden kanssa puhua? Voimia sinulle ! :-X

Link to comment
Share on other sites

Voi ei. Ihan kamalaa. Olen tosi pahoillani puolestasi. :girl_impossible: Jos olen rehellinen, en kuitenkaan ymmärrä miehen puolusteluja. Miten niin ei kehdannut kieltäytyä? Minä en voisi kuvitellakaan loukkaavani omaa miestäni tieten tahtoen vain sen takia, etteivät polttareiden järjestäjät harmistu. Oma parisuhde on sen verran arvokas. Ja jos kerran miehen suostumus oli hankittu..? Miten niin ei siis kannata miestä syyttää? Ei kavereita voi laittaa miehen päätöksistä vastuuseen. Aina voi sanoa ei, oli sitten kuinka paljon rahaa maksettu.

Olen vielä kerran todella pahoillani. Voimia!

Link to comment
Share on other sites

Plääh, luin kai liian nopeasti, miten mulla meni ihan ohi tuo kohta, jossa mainitsit, että miehen suostumus oli varmistettu. Mutta mihin kaikkeen mies siis oli suostunut? Vaikea uskoa, että mies olisi oikeasti HALUNNUT ihan tosissaan jotain tuollaista harrastaa - tiedän vain omasta kokemuksesta, että miehillä on joskus hankaluuksia kieltäytyä jostain typeristäkin jutuista, ihan vain sen takia etteivät menettäisi kasvojaan kavereiden edessä. Siinä vaiheessa ei paljon tule mieleen, että minkälaisen reaktion mahdolliset tekemiset aiheuttavat omassa kullassa. :girl_sad: Varmasti miehesi arvostaa sinua, mutta kuvittelisin, että vahvassa humalatilassa ja kavereiden painostuksen alla on hankala tehdä niitä oikeita päätöksiä. Varsinkin, kun kaverit varmasti ovat kannustaneet, että nyt on viimeinen ilta "poikamiehenä" ja pitää pistää kunnolla ranttaliksi.. Ääh, miehet... :hysteric:

Link to comment
Share on other sites

Voiko tämä olla tottakaan? Onko oikeasti tuollaisia paikkoja jossain Kirkkonummella? Tai ylipäätään Suomessa?

Mikäli jotain tällaista on oikeasti tapahtunut niin olen kyllä ihan äärimmäisen pahoillani. Itse en tuollaista voisi hyväksyä tai antaa anteeksi.

Voimia!

Link to comment
Share on other sites

Mulle tuli todella paha olo. Siis oikeesti oksettaa. Mä toivon ettei tää oo totta vaan provo tms.

Mut jos tällasta on oikeesti tapahtunut, niin osanottoni myös täältä. Olen todella pahoillani. Mä en pystyis tollasen jälkeen enää missään nimessä jatkamaan parisuhdetta. Toi on mun mielestä jo todella törkeetä ja halventavaa sua kohtaan. Järkyttävää.

Kuten Spörre jo mainitsikin, hän OLISI VOINUT kieltäytyä! Sen sijaan valitsi tietoisesti loukata sua ja vaarantaa tulevan avioliittonsa. Oletan kuitenkin hänenkin tietävän ettette elä vapaassa suhteessa, kuten kirjoituksestasi ymmärsin.

Link to comment
Share on other sites

Kiitos tuesta, sitä tarvitsen... Olen aivan hajalla. Puhuin ystävieni kanssa ja näytin kuvat, jäi tunne ettei tuskaani kukaan ymmärrä. Bestmanit eivät tule häihin.. tuleeko niitä edes..? :(( en osaa sanoa koska tää viha purkautuu myös mieheeni tällä hetkellä... Rintaan koskee ja sydän on särkynyt... Lisäksi oon aivan yksin, ainakin siltä tuntuu... Miksi kukaan tekisi toiselle näin?? Miksi se johon eniten luotin,lähti mukaan... :`(( En toivo kenellekkään tätä tuskaa.

Link to comment
Share on other sites

Voi hyvänen aika mikä tilanne, huhhuh, ei siinä ole bestmanien päitä järki pakottanut... :girl_sad: Onneksi kuitenkin miehesi oli sanonut ehdottoman ein yhdynnälle, joka kuitenkin mielestäni olisi se pahin moka ollut. Vaikea ottaa kanstaa ihmisiä tuntematta, osin olen samaa mieltä siinä, että miehesi teki väärin ja parisuhde on koetuksella, toisaalta taas jos miehesi on kiltti ja hyvin vahvassa humalassa jne ja kärsii nyt suuresti nähtyään, miten paljon sinua loukkasi, niin ehkä vahva parisuhde pystyy tällaisen asian yli pääsemään? Itse ainakin uskon niin... Ystävät sen sijaan... Noh, jos he eivät todella ymmärrä kuinka paljon asia sinua loukkasi, eivätkä pysty asettumaan sinun asemaasi, miltä heistä tuntuisi jos oma mies jne? Niin ehkä he ovat entisiä ystäviä... :skilletgirl:

Link to comment
Share on other sites

Onko teillä pitkä aika vielä häihin? Uskon myös, että jos teillä on muuten asiat hyvin ja mies ollut tahtomattaan mukana hommassa ja pahoillaan, niin asiat kyllä vielä kääntyvät parhain päin.

Vaikea kuvitella, että ystäväsi eivät noteeranneet kuvia, jos selkeästi olet tolaltasi. Outoa käytöstä, etten sanoisi! :blink: Jaksuja nyt vaan sinulle kovasti!

Link to comment
Share on other sites

Hyi helvetti! Mikä ihmisiä vaivaa, eikö toisen parisuhdetta kunnioiteta enää yhtään?!?! Jos mun miehen polttareissa olisi tuollaista tapahtunut, olisin laittanut hääsuunnitelmat jäihin ja sanonut "katsotaan myöhemmin". Ja polttariseurueelta olisi ainakin kutsu peruuntunut. Voimia paljon!!! :-X

Link to comment
Share on other sites

Miehen näkökulmasta kun tilannetta tässä katselen, niin tuo kuulostaa aivan kamalalta. Ise olen kyllä sitä mieltä, että vaikka kuinka olisi painostuksesta ja humalatilasta kyse, niin millään selityksellä ei tätä voi kääntää parhainpäin. Oli kuinka kova humala, tai painostus kyseessä, niin mies on itse päätöksensä tehnyt ja sitä kautta on siitä itse vastuussa, eivät bestmanit (heitä sen enempää puolustelematta, olihan siis kamala teko myös heidän osaltaan).

Ja mitä muiden komentteihin "mies ollut tahtomattaan mukana ja pahoillaan" tulee, niin miksi mies olisi tahtomattaan mukana jossain, mitä ei missään nimessä haluaisi tehdä. Onhan se kivaa, että mies edes huomaa tehneensä väärin ja katuu asiaa, mutta olisi jo ennen kyseistä tilannetta pitänyt joku rajoitin lyödä päälle.

Jaksamista sinulle jatkoa varten. Jos mies on tosiaankin armahtamisen arvoinen, niin tiedät sen itse parhaiten.

Link to comment
Share on other sites

Voi kamala! :girl_impossible: Idea on tietysti itsessään tuomittava ja ällöttävä. Bestmanit (ja kaasot siis tyttöystävät?) kantavat siitä tietysti oman vastuunsa, mutta lopulta kuitenkin vastuu on miehellä. Humalastaan huolimatta hän on kuitenkin vielä ollut tolkuissaan, koska ilmeisesti muistaa tapahtumat ja on osannut kieltäytyä tietyistä asioista. Teko on kammottava ja sitä ei voi puolustella humalatilalla tai painostuksella eikä kavereiden rahanmenolla. Jos miehesi olisi kieltäytynyt, hän olisi osoittanut selkärankaa, ja siinä olisi ollut sitten bestmaneilla miettimistä, että oliko tämä nyt todella niin hyvä idea polttareihin, että siitä kannatti maksaa.

Ylipäätään kaikkiin tyhmyyksiin löytyy usein selitykset, että kaverit yllytti, olin humalassa, en voinut perääntyäkään ja jos olisin sitä, jos olisin tätä... Esim. kännissä ajaminenkin tuntuu usein sillä hetkellä parhaalta mahdolliselta idealta, mutta aamulla on jo katumus päällä, vaikka olisi edellisiltana hyvin voinut miettiä vielä pari askelta pidemmälle.

Itse tiedät ennemmin tai myöhemmin, onko välillänne vielä tämän jälkeen luottamusta ja voitko antaa anteeksi. Voimia paljon! :-X

Link to comment
Share on other sites

Kylläpä veti sanattomaksi. Kamalaa ja järjenköyhää toimintaa. En voi edes kuvitella tuskaasi. Osanottoni, toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin!

Link to comment
Share on other sites

No huh huh, sulla on kyllä syytä olla järkyttynyt ja loukkaantunut, ei tollaista kuulu tapahtua kenellekään. Mitä h****ttiä niiden äijien päässä oikein on liikkunut?! Ei yhtään mitään! Ja pakko sanoa että kyllä miehesi olisi tuosta voinut kieltäytyä, aivan sama kuinka paljon kaverit tuollaisesta olisivat maksaneet. Kannattaa ehkä pistää hääsuunnitelmat jäihin ja miettiä ihan rauhassa haluaako sitä vielä, tässä vaiheessa tuo peruuttaminen on vielä niin paljon helpompaa kuin myöhemmin. Tommosta ei todellakaan voi antaa anteeksi kovin helposti, miehesi saa kyllä luvan ansaita sen anteeksiannon, riittääkö sitten sekään. Tommosen pohtiminen on varmasti tuskaa, mutta koita miettiä rauhassa ennen kuin teet mitään hätiköityjä päätöksiä... Pärjäile. <3

Link to comment
Share on other sites

Kiitos taas vastanneille <3 Meillä on tosiaan pian häät. Annoin anteeksi mutta unohda en. Ainakaan vielä. Odotan päivää jolloin tälle kaikelle nauretaan, se ei ole vielä... :/

Joudun seisomaan alttarilla asian järjestäneiden kanssa, ei voi mitään. Ei ole energiaa vastaanottaa sitä paskaa mitä seuraa jos kiellän bestmanejä tulemasta. Se syö energiaa mutta olen päättänyt olla asian yläpuolella ja selvitä. Yritän ajatella että joukossa tyhmyys tiivistyi ja näin vain tapahtui heidän puoleltaan. Minun mieheni kuitenkaan ei koskaan lähde edes ravintolaan itsekseen, en usko että moinen koskaan tapahtuisi enää uudestaan!

Ja mitä tulee ystäviin jotka olivat tässä mukana, he saavat hieman etäisemmän paikan sydämessa joksiskin aikaa.. Ehkä ikuisesti.

Link to comment
Share on other sites

Voi Katjushka! Jos annat anteeksi, on sinun myös unohdettava. Muuten menee puihin. Anteeksianto on sellainen piste, että sen jälkeen ei asiaan enää palata. Muuten se pilaa suhteen lopullisesti ja siitä jää ainainen paha mieli sun sisuksiin kalvamaan :( Ali jos alttarille astelet, joudut unohtamaan myös. Ikävää, mutta totta.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Kuulostaa kamalta. Ymmärrän hyvin, että olen sydänjuuriasi myöten loukattu ja petetty. Ja ymmärrän myös, jos et tuon jälkeen tahdo olla tekemisissä bestmanien kanssa ja sulhoonkin on vaikea luottaa.

Mutta minusta kuulostaa tosi hyvältä, jos olet saanut selvitettyä asiaa miehesi kanssa ja päättänyt antaa anteeksi. Kuvaamasi kuulosti siltä, että miesväellä on vain lähtenyt mopo aika pahasti käsistä, kun on yritetty järjestää kaverille villit polttarit. Sanoisin että mautonta ja typerää, mutta jos sulho on sen verran tolkuissaan ollut, että on jonkun rajan homassa pitänyt, pitäisin sitä hyvänä merkkinä. En todellakaan halua puollustella osallistujia, mutta ilmeisesti tuossa joukossa tyhmyys vaan tiivistyy. Tuskin sitä sulhoa tarvitsee lopun ikää vahtia, eikähän seki ole sitä mieltä, että noin pahasti ei kannata mokata, vaikka kuinka kaverit yllyttäisivät ja viinaa olisi kulunut.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...