Guest emk

Mies kaasona?

35 viestiä aiheessa

Asia on niin, että minulla vain ei ole ketään naispuolista ystävää/sukulaista jonka haluaisin kaasokseni ja paras ystäväni on mies. Onko ihan hullua pyytää häntä kaasoksi? Hän on sekä mieheni että minun oikein hyvä ystävä, enkä osaa kuvitella ketään muuta kaasokseni. Onko jollain muulla ollut miespuolinen ystävä kaasona? :unsure:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itseasiassa mulla on periaatteessa miespuoleinen kaaso: Paras ystäväni.

Tämä "kaaso" on samalla miehen bestman ja seremoniamestari :girl_smile:

Ei meillä siis enempää tuota tukihenkilöstöä valittuna, mutta tällä henkilöllä mennään ja muut sitten taustalla auttelee. Itse kaaso-bestman-seremoniamestari oli todella otettu tästä kunniasta ja saa vielä kaupan päälle saatella mut alttarille.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mikä ettei?

Toinen "kaasoistani" on mies. Ja hiton hyvä ystävä onkin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulla on myös yksi miespuolinen kaaso, ja yksi naispuolinen ja lisäksi yksi naispuolinen "henkinen kaaso" (hän ei asu Suomessa niin jää käytännön apu vähiin). Lisäksi sulhasen kolmesta bestmanista on kaksi naisia.

Ihan hyvin on toistaiseksi mennyt (häämme ovat 15.8.). Meillä on molemmilla kavereita molemmista sukupuolista niin tuntuisi hassulta alkaa karsimaan ihmisiä ekaksi sen perusteella. Ens viikolla mietitään pukeutumista, mikä voikin olla aika hassua kun bestman-naiset haluavat jotain "miehekästä" kuten kravatin mutta kaasomieheni ei varmasti ala tyttöilemään puvullaan. No katsotaan...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihania ajatuksia teillä. :girl_smile: Vaikka ei henk.koht. kokemuksia olekaan, niin kuulostaa hyvältä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Muista se, että kyseessä ovat teidän häänne. Mielestäni sinulla on lupa tehdä niinkuin parhaaksi näet.

Jotkut haaveilevat täydellisesti etikettien mukaan menevästä hääpäivästä, kun taas jollekin muulle (kuten meille) luonnollisempaa on järjestää jotain enemmän itsensä näköistä, ei niin kovin perinteistä.

Tuskin uskovaiset vanhempani haluaisivat ainoalle tyttärelleen hevihäitä, mutta minä ahdistuisin valtavasti jos minun pitäisi valita morsiusneidoille vaaleanpunaista tylliunelmaa, askarrella hääkarkkeja sun muuta minulle outoa tai miettiä sitä onko Bestperson ainoastaan oikeaa sukupuolta vai onko hän todellakin paras ystäväni jolta saan tukea?

Häästressin siinä saisi. :P

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei!

Minulla myös mies kaasona. Anoppi ei meinannut ensin ymmärtää, mutta kuten jo morsiammet edellä ovat maininneet on kyseessä meidän päivämme, joten myös anoppi nieli "tappionsa" :girl_blum:

Mies-kaaso on paras ystäväni joten oli luonnollista ottaa hänet. Toinen kaaso onkin siiten perinteisesti nainen.

Jokainen tehköön suuresta päivästään itsensä näköisen, silloin ei voi mennä pieleen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

.

Muokattu: , käyttäjä: Fancy

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

*

Muokattu: , käyttäjä: Hynis

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä tulee hyvin tod.näk olemaan niin, että sulholle tulee kolme bestmania, kun on niin kaveririkas ja mulle tulee mun lähin ystävä mun bestmaniksi. On siis mies hänkin, paras ystäväni. Ja bestman nimitykseltään, kun ei halua kaason titteliä. Eipä se siihen titteliin taida kuitenkaan kaatua. Mua ei haittaa, sulhoa ei haittaa, joten eipä pitäis haitata ketään muutakaan. Vähän tuo sulho naureskeli, että laitetaanko mekkoon mun 'kaaso' vaiko hänen 'sulhaspojat'. Taitavat kuitenkin kaikki päätyä ihan pukuihin :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jos olisin mennyt naimisiin jonkun muun kanssa, kun tulevan mieheni olisin valkannut hänet "kaasokseni". Mutta nyt olen TODELLA onnellinen siitä miten päin asiat tällä hetkellä ovat. :wub::girl_sigh:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tottakai kaaso voi olla mieskin! Pääasia että on morsiamelle tärkeä ihminen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

:girl_smile:

Onkohan täällä ketään muuta joka aikoo rikkoa perinteitä? Olen todellakin harkinnut itselleni 1 bestmania. Kyseessä on eräs todella hyvä ystäväni (tässä sanottakoot, että on ihan tavis hetsku ei tippaakaan gay). Tämä mies tykkää kovasti suunnitella kanssani häitäni, semmoinen tyttöjen keskellä kasvanut ihana mies.

Mitäs olette mieltä? Meneekö jo liian pitkälle? Meille on tulossa rennommanpuoleiset häät, joten sinänsä tuo voisi entisestään sekoittaa mummojen päitä :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Siis miksipä ei? Jos tyyppi tykkää oikeesti suunnitella häitä ja osaa toimia tilanteessa sopivalla tavalla, niin ehdottomasti! Tärkeintähän se on, että sulla itsellä on hyvä fiilis sinä päivänä ja jos tästä kaverista tunnet saavasi tukea, niin kysy pois!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Komppaan, tottakai voi olla mies. Mitä väliä sillä sukupuolella on, jos on hyvä ystävä ja sopiva kaasoksi/bestmaniksi:)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tottakai voit ottaa miehen kaasokseksi / bestmaniksesi! Meidän häissä on toisella morsiamella bestman, eikä kovinkaan moni ole pitänyt asiaa mitenkään ihmeellisenä. Tosin voisi tämä bestman ehkä hirmustua, jos häntä tituleerattaisiin kaasoksi (täytyykin ehkä ehdottaa, hih)... Mutta sama asia kuitenkin. :D Tehkää juuri niin kuin haluatte, teidän häät on kyseessä! Tärkeintä on, että avustajana on sellainen ihminen, jonka siihen tehtävään haluaa!! :D

(Saa muuten nähdä, erehtyykö joku luulemaan bestmania sulhaseksi. Meidän häistä kun sulho puuttuu kokonaan... Tosin kyllä kaikki vieraat tietävät sen.)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

..

Muokattu: , käyttäjä: NannaJuuli

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei!

Mulla olis häät tulossa ja en vielä keksinnyt kuka vois olla mun kaaso. Mulla ei juurikaan ole naispuoliset ystävät kovin paljon, tulen toimeen vaan parempi miehen kanssa.

Voiko kysyä miehet, jos ne halua olla kaasot? Vai mikä se sitten olis? Morsian bestmännit?

Mitä teidän mielestänne pitäis tehdä?

T:

Daniela

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En näe, miksi morsiamella ei voisi olla miespuolisia kaasoja. Minunkin sulhasellani on "bestwoman"... Ei kaikkea aina tarvitse tehdä niin perinteisesti, eli teet kuten parhaaksi näet! :girl_wink:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Noni, nyt oonkin sitten rekisteröinyt ^^ Vieras_Daniela_ on nyt Irrlicht sitten ;)

Ilmeisesti mun mieheni ei oikein suostuu siihen ideaan että vois hankia mun miespuoliset ystävät ''kaasoks''. Sen verran mustasukkainen se sitten taas on, hmp.

Mutta ehkä äiti vois olla kaaso, eksnii? Ongelma siinä on sitten vaan että se asuu ulkomailla (Saksassa) eli käytänössä se voi auttaa hääpäivänä ja sitten kun etsitään puvun..

Ja sitten en saa yhtään polttarit... :girl_sad:

Onpas kaikki vaikee...

T: Daniela

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En näe mitään syytä, miksi mies ei voisi olla kaaso, jos itse niin haluat. Tiedän, että on olemassa naisia, joiden parhaat ystävät ovat miehiä ja toimineet siten myös kaason tehtävässä, vaikkei se kovin perinteinen ratkaisu olekaan.

En myöskään ymmärrä, miksi sulhasen pitäisi olla siitä mustasukkainen. Olettehan menossa naimisiin!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle tulee mies kaasoksi. Ja tälle miehelle olin itse bestman tänä kesänä. Ei mitään ongelmaa, päinvastoin. Mieskaaso pystyy vähän antamaan sitä miehistä näkökulmaa niihin asioihin joihin sulhanen ei voi antaa mielipidettä, esim. hääpuku.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mullon se ongelma että jos kysyn mun kaks ystävät kaasoks sitten olisi vaan miespuoliset avustajat, eli ei kukaan joka vois auttaa mua kun haluan koristella hääpaikkaa tai valistemaan kampaus ja sellästä. Tietenkin äiti tekee kaikki ne hääpäivän juttuja kuin pukeminen ja myöskin se auttaa valitsemaan mua hääpuvun ja sellästä mutta se on vaan niin kaukana että on vaikea järjestää mitään muuta. :girl_sigh:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mietin pitkään että Otanko parhaimman ystäväni (mies) "kaasoksi" ja totesin että en ota. Mieli oli kova mutta kyseisen ihmisen "tuuliviirimäisyyden" tuntien siitä olis enemmän haittaa kun hyötyä ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään