Jump to content
Naimisiin.info

Varoitus "ammattilaisista"


morzilla

Recommended Posts

kävin tänään koemeikissä ja koekampauksessa järvenpäässä (laita yksäriä jos tahdot tietää paikan).

Meikin ja kampauksen yhteydessä laittaja ei juuri kuunnellut pyyntöjäni ja mielipiteitäni vaan sävelsi aikalailla. Rajaukset ja osan luomiväristä jouduin levittämään itse koska "mulla nyt tärisee nää kädet nii et jos laitat ite".. heti meikin yhteydessä huomautin monista asioista kuten toinen silmä meikattu erilailla kun toinen mutta vastaus oli vaan et kyl ne sit hääpäivänä laitetaan paremmin.

1/2h meikin jälkeen nenä alkoi kiiltää ja luomiväriä varista silmän alle -> menin takaisin liikeeseen ja kerroin tilanteen. Meikin tekijä ja paikan omistaja rouva siinä sitten totesi pokkana että "joo niinpä näkyy, mut se johtuu sun kuivasta ihosta, et jos tahot ni voithan sä aina ostaa 45€ maksavan kasvonaamion hääpäivänä ennen meikkiä".

2h meikin jälkeen meikkivoiteista on puolet valunu ja klimppaantunu viiruiksi pitkin naamaa, kiiltää koko naama, luomivärit varissut silmän alle niin että mieheni töistä tullessaan tokaisi "kultapieni, kuka sua on lyöny? sattuuks kauheesti?"

Hiukset on asia toinen, minulla on klipsipidennykset tätä kampausta varten ja kampaaja kehui ennen aloitusta että hänelle on yksi suomen pisimmistä kokemuksista juuri näistä pidennyksistä. No kun alettiin laittamaan niin ensinnäkin hän poltti suoristusraudalla päähäni, toisekseen hän ei saanut klipsejä laitettua " sulla on liian paksut hiukset tätä varten" (hiukseni ohennettiin 4vrk sitten), kampaus ei ollut ollenkaan se mitä kuvista näytin ja häneltä pyysin. Nyt sitten omat hiukset ja lisäkkeet täysin takussa, solmussa ja kilon mömmön alla.

itku meinaa tulla. hintaa tälle lystille oli 160€!!

ilmoitin että haluan rahat takaisin, niin vastaus oli että he ei palauta. aijon ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen..

Varasin jo toiseen liikeeseen itselleni huomiseksi uuden koekampauksen ja -meikin.

Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

itse palvelualan ihmisenäkin ihmettelen tuollaista palvelua,,, heidän olisi pitänyt tarjota sinulle jotain vaihtoehtoista hyvitystä jos eivät pysty palauttamaan rahoja. Meikin ei todellakaan kuulu ensimmäisen 2h aikana alkaa liikkumaan paikasta toiseen. Tämän takia ovat kaverin neuvot ja vinkit hyvistä paikoista kultaisia ettei pääsisi näitä ikäviä kokemuksia tulemaan...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...