Muumineiti

Julkinen kosinta

52 viestiä aiheessa

Ja toinen tosi liikuttava kosinta!

[media=]

Ja lisää romantiikan nälkäisille...

Muokattu: , käyttäjä: Kebne

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Julkiset kosinnat on niin ihania, mutta en kyllä itse haluaisi tulla kosituksi siten :girl_haha:

Oli jotenkin niin aaaww-fiilis, kun hyvä ystäni kertoi miten tämän tyttöystävä (naispari) kosi häntä Serenan kylpylän parvella :girl_pinkglassesf:

Olisko ollut Fox-kanavalla, miltä tuli "Hauskat Häävideot" missä oli hieman epäonnistuneita julksia kosintoja :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

[media=]

Muokattu: , käyttäjä: Kebne

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minua kosittiin julkisesti rockfestareilla. Olemme molemmat tehneet tuota festivaalia jo monta vuotta yhdessä ja takana oli arvatenkin ollut vuoden rankin viikko. Festareilla esiintyi myös yksi suosikkiyhtyeistäni ja mieheni kosi minua tämän keikan jälkeen kaiken yleisön läsnä ollessa lavan miksauskopista saadun mikrofonin avulla. Varmasti yksi elämäni parhaista hetkistä. Itkuhan siinä tietysti tuli, mutta rakas oli toki lähellä ja hän oli salaa kutsunut myös ystävät tätä todistamaan. Olimme ehtineet melkein nelivuotisen suhteemme aikana tietysti puhua kihloista ja yhteinen elämä oli alusta asti suunnitteilla, mutta todellinen yllätys se kyllä oli. :) Eikä ramppikuumekaan iskenyt, vaikka muutama sata ihmistä tätäkin tapausta oli katsomassa! :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minua kosittiin julkisella paikalla lomareissullamme. Muut turistit tosin ihalivat maisemia niin hartaasti, etteivät edes tajunneet tilannetta. :) Itseäni julkinen kosinta ei "haitannut", vaan se tuntui romanttiselta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minua kosittiin meidän omassa kodissamme kahden kesken. Olisi vaikea sulhoa kyllä kuvitellakaan julkiseen kosintaan, ei ole ollenkaan hänen tyylistään, eikä kyllä minunkaan. Ajatuksena kuitenkin on että jos puolisonsa tuntee niin osaa myös kosinnan suunnitella sitä ajatellen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minua kosittiin melko julkisesti kuukausi sitten kun oltiin Lontoossa viettämässä vuosipäivää. Oltiin London Eye -maailmanpyörässä kierroksella, ja kapselissa oli meidän lisäksi useampia pariskuntia nauttimassa champagne experiencestä, kun ollessamme "huipulla", mies polvistui kaikkien edessä ja otti sormuksen esiin ja esitti kysymyksensä <3

Tuo oli siis julkisempi kuin kahden kesken mutta ei onneksi ihan "jääkiekko-ottelu" -tyylillä julkinen :D Sanottakoon että inhoan sosiaalisia tilanteita ja en tykkää olla huomion keskipisteenä, mutta tuossa tilanteessa en edes muistanut muita ihmisiä, osasin vain vastata kyllä ja pussailla kultaa. Muut tulivat onnittelemaan tämän jälkeen ja jäi aivan älyttömän ihana fiilis tuosta kosinnasta :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Musta kosinnan pitää olla sellainen, että se sopii kyseiselle parille. Julkiset voivat olla todella suloisia, mutta itse en haluaisi sellaista, koska sekä minä että mies inhotaan olla huomion keskipisteinä. Olisi siis ollut todella outoa tulla kosituksi muiden ihmisten edessä. Häissä sitten annetaan ne lupaukset kaikkien edessä, joten koin, että kosinta, lupaus aviolittosta, tulee tapahtua yksityisesti, eikä ns. ole muiden asia :D Mulla vaan olisi ihan todella kiusallinen olo, jos olisi julkisesti kosittu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Julkisiakin kosintoja on kahdenlaisia. Niitä jossa ollaan huomion keskipisteenä ja niitä jossa ollaan kahdestaan ihmisten keskellä. Minulla mies polvistui kosimaan julkisella paikalla Californian Disneylandissa illan ilotulituksen aikaan, joten ympärillä oli satoja ihmisiä. Koin kuitenkin olevamme kahden, vaikka ympärillä olevat ihmiset kielimuurista huolimatta selkeästi näkivät mitä tapahtui. Mahtava hetki!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse en pahastuisi julkista kosintaa. Ja täysin mahdottomana en sellaista edes pidä. Kerran mies on sanonut "haluavansa hoitaa homman kunnolla ja viimeisen päälle" - mitä tämä sitten tarkoittaakaan... Mutta mies minut tuntee ja varmasti saan aikanaan täydellisen kosinnan, kaksin tai tuhatpäin, en minä välitä, kunhan mies ja kysymys on oikeita :girl_sigh:

 

(muoks. kelivohreet)

Muokattu: , käyttäjä: Chocolade

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä ottaisin oikein mielelläni tuollaisen julkisen, viimeisen päälle suunnitellun kosinnan. Kukkia ja ilotulitus. :grin: Tiedän, ettei se sitten kuitenkaan ole miehen tyylistä, joten pitää ottaa sen mitä (sitten joskus) saa. Sitä olen ihan suoraan miehelle sanonut, että toivottavasti hän näkisi edes vähän vaivaa sen kosinnan eteen. Tyyliin kynttiläillallinen kotona. Sellainen bokserit jalassa sivulauseessa röyhtäisty kosinta ei oikein ole minun mieleeni. :girl_sigh:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minua kosittiin julkisella paikalla, mieheni oli niin päättänyt :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Rohkea, mutta en kyllä haluaisi ite selläistä.
Meille kuintenkiin oli sattumalla vähän julkiinen. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Julkisella paikalla kahden kesken kosinta on minusta söpöä, mutta noista show-tyyppisistä en tykkää, kun haetaan kymmenien tai satojen ihmisten huomio itseen. Toisaalta olen niin romanttinen, että tylsin vaihtoehto minusta olisi ollut sellainen kotisohvalla heitetty kysymys ilman mitään 'erityistilannetta' tai valmisteluja. Mutta tärkeintähän on se, että kosinta on kosijan ja kosittavan makuun sopiva!

 

Mieheni kosi minua meillä kotona, mutta superromanttisesti: oli kynttilämeri, paljon kukkia, suklaata, mansikoita, samppanjaa ja ruusun terälehdistä sängylle sommiteltu sydän, jonka keskellä terälehdistä sanat "marry me" (tuletko vaimokseni suomalaisittain olisi kuulemma ollut liian pitkä kirjoittaa terälehdillä  :girl_haha: ). Kyllä siinä tilanteessa mielestäni oli ihaninta kuherrella ihan kahdestaan, kaikessa rauhassa. :wub:  Myöhemmin ehti sitten ilmoitella sukulaisille ja ystäville. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Julkinen kosinta.. hmm, sanoisin, että se on (once again) jenkkien juttu, joka on opittu leffoista. Jokainen taplaa tyylillään, mutta eiii ole mun tai sulhasen juttu. Minua kosittaessa paikalla oli muitakin ihmisiä, mutta eivät ne mitään kuulleet, eikä sulhanen polvistunut (en sitä edellyttänytkään). Ei kukaan varmaan huomannut mitään :DD

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

 Mä en olisi itse halunnut olla suuren ihmisjoukon huomion keskipisteenä kosittaessa, koska koen sen olevan meidän kahden keskeinen lupaus. Mun mies kosi kyllä julkisella paikalla, mutta paikalla ei ollut viileänä lokakuun lauantai-iltana kuin me kaksi. Toisaalta, jos siellä olisi ollut muitakin, en usko että muut olisivat tajunneet tilannetta kosinnaksi, jos eivät olisi sattumalta olleet kuuloetäisyydellä (mies ei polvistunut, joten muut olisivat nähneet vain keskenään kuhertelevan pariskunnan).

 

 Paikka ja itse kosinta olivat siis meille täydelliset.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Entisessä suhteessani olin tehnyt aika selväksi etten halua mitään isoja julkisia eleitä mutta eksäni päätti kuitenkin kosia julkisella paikalla muiden ihmisten ympäröimänä. Se oli mielestäni kamalaa ja noloin tilanne missä oon ikinä ollut. En tykkää olla huomion keskipisteenä ja koin koko tilanteen todella ahdistavaksi kun kaikki ventovieraat tuli ihastelemaan. Mietin vaan että eikö mun mies tunne mua yhtään kun suunnitteli sellasen. Mentiin kuitenkin kihloihin mutta se ei sitten naimisiin asti kestänyt.

Nykyisessä ja toivottavasti lopullisessa suhteessa todettiin elämäni miehen kanssa että halutaan olla aina yhdessä ja mentiin kihloihin ihan kahden kesken omassa rauhassa. Sormukset haettiin ja muille kerrottiin vasta paljon myöhemmin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ottaen huomioon, että haluamme pienet hääjuhlat, on mielestäni loogista, että halusin kosinnankin tapahtuvan vain meidän kahden kesken. En nää mitään syytä sisällyttää siihen hetkeen ketään muuta kuin parin itse.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mua kosittiin sillä tavalla "julkisesti", että oli menossa mun omat synttärijuhlat. Musta oli tosi kiva että paikalla oli parhaat ystävät jakamassa sitä hetkeä :) Siitä jäi kiva muisto (toivottavasti? :D) muillekin!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllä mua ahistas ihan hirveästi jos olis kosinta tapahtunut julkisella paikalla. Se on niin mun ja miehen juttu. :) ihana kahdenkeskinen tapahtuma. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kosinta julkisella paikalla on ok, mut ei niin, et ollaan huomion keskipisteenä. Mun mielestä se tilanne on niin intiimi, ettei siitä saa tehdä mitään tollasta showta. Tokihan niitä on hauska kattoo, mut sit oon nähny niin paljon videoita epäonnistuneistakin kosinnoista, et hirvittää. Omani kosi onneksi kotona kahden kesken ja onnistui yllättämään silti täydellisesti.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ideaalitilanne olisi, jos kyseessä olisi joku merkityksellinen paikka mutta jossa silti voisi olla kahden kesken. :

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä en myöskään yhtään tykkää olla huomion keskipisteenä. Jotenkin siinä tulee aina niin kiusallinen olo ja ei yhtään tiedä miten päin pitäis olla. Nooh, itse saan varmaan jonkun aika vielä odotella ennen kuin saan kokea minkään näköstä kosintaa. :ph34r:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään