Jump to content
Naimisiin.info

Alusvaateliikkeet Jyväskylässä?


Recommended Posts

Hei!

Osaisikohan joku jyväskyläläinen vinkata, mihin kauppoihin kannattaisi suunnata, jos tähtäimessä olisi alusasu hääyölle? :) Ensin ajattelin etsiä kauniit alusvaatteet netistä, mutta vähän mietityttää että jaksaako siihen ruljanssiin lähteä, että ei sovikaan ja pitää palautella jne :/ Olisi kiva sovitella erilaisia vaihtoehtoja. Erityisesti mulla on ehkä mielessä jotakin satiinista tai pitsistä mustaa (näin tosi yleismaailmallisesti ilmaistuna haha) eli jos jollakin on vinkkejä siihen suuntaan (liikkeestä tai netistä) niin otetaan vastaan :) Mutta jos jollain on jyväskyläläisistä liikkeistä kokemusta ja samalla vaikka hintatasosta niin mielelläni kuulisin!

Link to comment
Share on other sites

Olen saanut aina hyvää palvelua Liivistä ja Sukasta, liike on Väinönkadulla. Itse ostan yleensä aika perusliivejä, mutta muistaakseni liikkeestä löytyy myös hieman erikoisempia väri- ja kuviointivaihtoehtoja. Hinnat ovat mielestäni aika kohtuulliset, maksoin viimeksi liiveistä 80 euroa. Pöksyjen hinnat taisivat olla parinkympin luokkaa.

Torikeskuksen Patricia-myymälään en ole tainnut koskaan uskaltautua sisälle ja Sokoksen alusvaatepuoli on jopa minun makuuni liian peruskauraa. Suuntaan siis yleensä Liiviin ja Sukkaan, ellen pihiyspuuskassa päädy Lindexille. :grin:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...