Guest TanjaHoo

Hääblogeja (yhdistetty monta ketjua)

80 viestiä aiheessa

Tervetuloa lukemaan blogiani! Kivoja ideoita, tarjouksia, ihania kuvia <3

blackblingwhite.blogspot.com

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olisi mukavaa seurailla hääsuunnitteluja ja -valmisteluja.

Jaetaan blogiosoitteita, kommentoidaan ja innostutaan :)

Kertokaahan linkin kera myös häidenne ajankohta.

Muokattu: , käyttäjä: Morsmaikku13

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Eikö kellään oo blogeja? Mäkin lukisin mielelläni!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Miksiköhän en pysty lukemaan noita hääpäikkyjä ?? :/ ...olis kiva kattella niitä. Osaiskohan joku kertoo mitenkä ne saan näkymään...tai siis kun näyttää jotain erroria aina kun yritän lukea niitä..??

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä on joku ihme juttu, että pitää pyytää moderaattorilta morsian-status, että niitä pääsee lukemaan.

Itse en ole morsian, joten joutunen kärsivällisesti odottamaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä on joku ihme juttu, että pitää pyytää moderaattorilta morsian-status, että niitä pääsee lukemaan.

Itse en ole morsian, joten joutunen kärsivällisesti odottamaan.

Ahaaaa...kiitos paljon tiedosta Vilutti ...no mitenköhän se sitten onnistuu? mie taidan olla hiukkasen blondi näiden juttujen kanssa ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mustakin se on vähän vaikeaa edes saada selville.... Onnea yritykseen. En ole vielä viittinyt vaivata päätäni liikaa asialla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ja jos erehtyy menemään naimisiin ennenkuin pyytää morsian-statusta, niin ei saa minkäänlaista statusta ja ei pääse koskaan tutustumaan muiden blogeihin... :girl_sad:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

On kai blogeja muuallakin kuin täällä foorumilla?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Uhu... tämä foorumi siis sanoo, että naimisiin ei saa mennä suorilta käsiltä, jos haluaa hyötyä koko sisällöstä. Toisaalta, on esteiden tutkimisen aika (viikko, kaks?) aikaa pyytää se status. Ho.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Täältä voit pyytää morsian-statusta. Itse en viitsi rekisteröityä, koska olen ollut jo jonkun aikaa naimisissa, enkä saisi minkäänlaista statusta. Voin huudella puskista ihan vieraanakin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun blogin osoite/linkki löytyy tosta mun allekirjotuksesta :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Villivarpunen on tosi kiva blogi, suosittelen myös :)

Pidän blogia www.pancakes.fi ja päivittelen sinne myös kaikkea muutakin kuin häitä. Voisin sanoa, että aihe on lifestyle mutta tulevan kesän morsiamena tulee hääjuttujakin kirjoiteltua ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

-

Muokattu: , käyttäjä: emk

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos linkeistä, ihastuin jotain vaaleanpunaista - blogiin ! =)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mäkin bloggaan! :) Allekirjoituksesta linkillä lukemaan! Ja Napsuun lista oli kans oiva! Ja lähes joka blogista löytyy bloggaajan omat suosikit linkkilistana, sieltä voi bongailla lisää. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mullakin on hääaiheinen blogi, löytyy tuosta allekirjoituksesta. Siellä myös aika pitkä rimpsu muiden hääblogeja sivupalkissa :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moikka!

Olen nuori hääintoilija ja perustin blogin omista näkemyksistäni. Blogissani kokoan yhteen asiaa (runsaiden kuvien kera) häistä, jotka rikkovat tavallisia vanhoollisia kaavoja! Tutustukaa ihmeessä, kommenttia saa laittaa :)

http://rokkihaat.blogspot.com/

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

mahtavia kuvia siulla!sain paljon ideoita,meillä menee värimaailma mustaan,hopean harmaaseen ja tumman lilaan häissä,vaikka joitakin perinteitä on (tai no kirkossa vihkiminen taitaakin olla kakunleikkauksen lisäksi ainut...)

mielenkiinnolla odotan lisää blogi päivityksiäsi! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oma blogini on www.nightatvogue.com Blogaan kyllä muodista muutenkin, eli häät eivät ole ainoana aiheena tuolla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään