Illuusian.unelma

Haaveiluketju

203 viestiä aiheessa

En varmaan ole ainut vielä kosintaa odottava, joka puolinolona surffailee muillakin hääsivuilla kuin tällä. Eli tähän ketjuun ne haaveiden hääpuvut, tiarat ja sormukset, jotka ehkä sitten joskus haluaisi...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heti tulen "huutelemaan" OT.. :grin:

Mutta ei tuo sinun haavepukusi ole minusta yhtään liian suureellinen maistraattiin. Jos se on unelmapukusi niin go for it.. :girl_smile: (tai siis lähellä sitä, kuten kirjoitit.. eli pointtina on, että hanki juuri sellainen puku kun itse haluat, luopumatta unelmistasi)

(onko jossain muka sanottu, että vain kirkkoon kuuluu isot helmat..??)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei mikä ihana ketju!!! Kuulun samaan jengiin! :) Ei vielä kihloja joten häitä ei varsinaisesti ÖHÖM voi vielä suunnitella, mut kummasti sitä vaan mielessä pyörittelee kaikkea. :D Tämä on tosin myös poikaystävälle kerrottu ja hänelle asia on ok. :) Kuitenkin ollaan molemmat tahtomassa toistemme kanssa naimisiin, ja äitini sanoin "kihlautuminen taitaa olla vain ajan kysymys". Mutta ihana idea tämä ketju, onneks en oo ainoa joka täällä jo hieman etukäteen pyörii!:girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tunnustaudun myös haaveilijaksi. Tuijottelen kultaliikkeiden ikkunoita. Luulen, että oma sormusmakuni on selvillä. Ihan simppeli hopeinen voisi olla, tai jokin luontoaiheinen. Anette Tillanderillä on kivoja, joskin kalliita. Kalevalakorukin voisi toimia.

Minulle kelpaisi maistraattiin meno ja illallistaminen läheisimpien kanssa. Luulen, että kullallani on kuitenkin tarve näyttää suuremmalle määrälle sukua naimisiin menonsa. Uskon, että kun asia tulee ajankohtaiseksi, saamme tehtyä hyvän kompromissin.

Haaveilen hippeisästä luonnonvalkoisesta mekosta ja kukkaseppeleestä. Toisaalta olen katsonut

himoiten myös tavallisia kimppuja kukkakaupoissa.

Toisaalta voisin kuvitella meneväni naimisiin esimerkiksi jossakin kansallispuvussa.

Joskus kun kulta aloittaa puhumaan jostakin asiasta todella lempeästi ja jännitystä nostattavasti,

sydän pompahtaa. Tulisiko nyt kosinta?

Toisaalta, suunnittelen karkauspäivänä kosimista.

Tuntuu, että kulta tietää haaveistani, vaikka yritän olla mainitsematta. Se tietää, että mulla on sen sukunimellä sähköpostiosoite varattuna.

Laivalla pari päivää sitten se näytti mulle Game Over -paitaa.

Totesin vitsin vanhaksi ja katselin Hello Kitty-lompakkoa.

:)

Ehkä sekin välillä koittelee kepillä jäätä?

Ihanaa on elää yhdessä, joten ei epätoivoa.

Millä muilla saiteilla käytte?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Niin, totta kai puhun kavereille kuinka aion kultani vaimoksi.

Kun täti antoi valkoisia korttipohjia, totesin ykskantaan: "Käytän näitä sit hääjuhlakutsuissa."

Hahah

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heti tulen "huutelemaan" OT.. :grin:

Mutta ei tuo sinun haavepukusi ole minusta yhtään liian suureellinen maistraattiin. Jos se on unelmapukusi niin go for it.. :girl_smile: (tai siis lähellä sitä, kuten kirjoitit.. eli pointtina on, että hanki juuri sellainen puku kun itse haluat, luopumatta unelmistasi)

(onko jossain muka sanottu, että vain kirkkoon kuuluu isot helmat..??)

Eikö? Ihanaa, just tänään mietin muita pukuja katsellessa, että kylläpä potuttaisi ostaa joku kompromissipuku, joka maksaisi yhtä paljon, ihan vain sen takia, että tuo on muka liian suureellinen. Varsinkaan, kun en mikään sovinnainen jakkupuhuihminen ole muutenkaan. Ehkäpä minä (sitten joskus) annan piupaut muiden mielipiteille ja leikin punaista prinsessaa ihan hyvällä omatunnolla :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei mikä ihana ketju!!! Kuulun samaan jengiin! :) Ei vielä kihloja joten häitä ei varsinaisesti ÖHÖM voi vielä suunnitella, mut kummasti sitä vaan mielessä pyörittelee kaikkea. :D Tämä on tosin myös poikaystävälle kerrottu ja hänelle asia on ok. :) Kuitenkin ollaan molemmat tahtomassa toistemme kanssa naimisiin, ja äitini sanoin "kihlautuminen taitaa olla vain ajan kysymys". Mutta ihana idea tämä ketju, onneks en oo ainoa joka täällä jo hieman etukäteen pyörii!:girl_smile:

Minä olen ehkä vielä toivottamampi, sillä sitten jos avioon asti päädytään, ei todennäköisesti edes pidetä mitään kunnon hääjuhlia. Minunkin kultani on kyllä varsin selvillä haaveiluistani, ja niiden kanssa jotenkuten pärjäilee hyperventiloimatta. :grin:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tunnustaudun myös haaveilijaksi. Tuijottelen kultaliikkeiden ikkunoita. Luulen, että oma sormusmakuni on selvillä. Ihan simppeli hopeinen voisi olla, tai jokin luontoaiheinen. Anette Tillanderillä on kivoja, joskin kalliita. Kalevalakorukin voisi toimia.

Minun makuuni ja huumorintajuuni iskevät Löwenmarkin "Mies" ja "Vaimo" sormukset. Ja tuleva mies (hih) onneksi innostui niistä myös. Jokseenkin alleviivaavat ja massasta poikkeavat. http://www.lowenmark.fi/sormukset.html

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä myös yksi kihlausta odotteleva :rolleyes:

Mies olis varmaan jo kosinut, mutta itse menin aikoinaan kieltämään, että ei kihloja ennen kun on asuttu yhdessä. Noh, yhteenmuutto tapahtuu alkukeväästä, joten ehkä sormusten ostoon ei sitten olekaan enää pitkä aika :wub:

Mekosta en jotenkin osaa haaveilla, enemmän oon surffaillut juhlatilojen sivuilla ja miettinyt vieraslistaa... :blush:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kauanko olette kaikki seurustelleet? :)

Niin tähän piti vielä vastata. Elikkä ollaan seurusteltu viime vuoden kesästä, keväällä ollaan muuttamassa yhteen (ja huumorilla ollaan heitelty, että 2013 olis häät...) :girl_sigh:

Katijohanna90 likes this

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kauanko olette kaikki seurustelleet? :)

Aika tarkalleen puolitoista vuotta seurustelua ja siihen vielä lisäksi sitä edeltäneet puoli vuotta tapailua. Mun mielestä ois jo ihan korkea aika :girl_wink:

Katijohanna90 likes this

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä en haluaisi mitään isoja prinsessajuhlia. Tai no, okei, jos lottovoitto tulisi, ja ei tarvitsisi niiden suhteen tehdä mitään kompromisseja ja pienellä budjetilla kursia kasaan, niin mikä ettei. Mut realiteetit huomioon ottaen haaveilen seuraavasta: naimisiin maistraatissa vain lähimpien sukulaisten läsnäollessa ja sitten syömään heidän kanssaan, illalla rennot hääbileet kaikille kavereille ja sitten häämatkalle Thaimaahan, jossa romanttinen, kahdenkeskinen seremonia jonkun paratiisirannalla, auringonlaskiessa. Miten ihania hääkuvia siitä saisikaan!

Mut sitä ennen pitäisi tulla se kosinta ja kihlaus... Ja kihlajaisjuhlat, ehkä. Minusta on vähän tylsä ajatus, ettei kihlautumistakin juhlistettaisi jotenkin. Kaikki kaverit tuntuvat tekevän niin, että ollaan vaan ihan hyshys ja annetaan ihmisten huomata kihlaus sormiin ilmestyneistä sormuksista. Minä tahtoisin tehdä siitä ihan reilusti numeron! Entäs te?

Muokattu: , käyttäjä: Illuusian.unelma

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minusta kihlaus voitaisiin "julkistaa" kaveriporukalle, pitämällä bileet, joissa sitten yllätetään asiasta mainitsemalla.

Muuten minusta romanttisinta on, että kaikki vain huomaavat sormukset.

Olemme asuneet kohta yhdessä vuoden ja sitä ennen tunteneet puoli vuotta.

Katijohanna90 likes this

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä myös yksi todellinen haaveilija :girl_sigh: . Viimeiset 11 vuotta seurustelleena (tosin kahden eri miehen kanssa) ajatukset unelmien häistä ovat muuttuneet radikaalisti. 18 kesäisen neitosen unelmissa oli kunnon prinsessahäät, upea tuomiokirkko, 150 vierasta, koko setti. Nyt kirkosta eronneena ja "ikääntyneempänä" toiveissa olisi vain saada avomies näin reilun viiden vuoden yhdessäolon jälkeen uskomaan, että tämä emäntä kannattaa rengastaa :girl_haha:.

Välillä olen ollut "karkaamisen" kannalla (= kahdestaan maistraatissa), mutta ehkä mukavampi kuitenkin olisi pieni tilaisuus lähimpien perheenjäsenten ja ystävien läsnäollessa. Vihkiminen voisi olla esimerkiksi jossain ulkosalla (onneksi henkikirjoittajan saa nykyään pyydettyä lähes minne vaan!), jonka jälkeen siirryttäisiin sisälle herkuttelemaan ja nauttimaan kepeästä ohjelmasta. Se miksi kallistun jälkimäiseen, johtuu siitä, että sisimmässäni haluaisin silti sen upean prinsessapäivän (mutta ilman yletöntä hössötystä, minkä jättimäiset häät tod. näk. aiheuttaisivat). Haluan ihanan hääpuvun, meikin ja kampauksen sekä upeat hääkuvat muistoksi ikimuistoisesta päivästä. Jotenkin tuntuisi turhalta tälläytyä vain maistraattikäyntiä varten, jossa olemme vain kahdestaan todistajien läsnäollessa.

Hääpuvuksi haluaisin jonkun ihanan mekon, joka loisi tähä "suorakaiteen malliseen" = lähes tasapaksuun vartaloon aavistuksen vyötäröä ja korostaisi muuten hoikkaa ja pitkää vartaloani. Jotenkin vierastan ajatusta täysin olkaimettomasta mekosta, koska tuntuu, että näyttäisin sellasessa huonoryhtiseltä. Kapeat, esim. timanttikoristeiset olkaimet voisivat olla upeat. Nuoruuden haaveista saada upea kampaus, olen joutunut luopumaan, koska minulla on jo pitkään ollut lyhyet hiukset. Hiuksiin voisi laittaa vaikka eläviä kukkia tai vaikka kapean timanttipannan (tiara olisi jo vähän liikaa minun makuun).

Erillistä kihlajaisjuhlaa en varmaan halua. Olen jopa leikitellyt ajatuksella, että mitä jos emme kertoisi kenellekään kihlauksesta (en välttämättä halua edes kihlasormusta) vaan tieto menisi hääkutsun muodossa läheisimmille ja muille facebookin suhdestatuksen päivityksenä (-> "naimisissa") sitten hääpäivänä :girl_haha: .

Karkauspäivää odotellessa :grin:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Haluan ihanan hääpuvun, meikin ja kampauksen sekä upeat hääkuvat muistoksi ikimuistoisesta päivästä. Jotenkin tuntuisi turhalta tälläytyä vain maistraattikäyntiä varten, jossa olemme vain kahdestaan todistajien läsnäollessa.

Karkauspäivää odotellessa :grin:

Samoja ajatuksia minulla. Mieluusti karkaisin kahdestaan maistraattiin, ja säästyisin esim. siltä stressiltä, että miten molempien eronneet vanhemmat saadaan samaan tilaisuuteen ilman, että he tappavat tunnelman jäätävillä väleillään. Mutta silloin en mitenkään onnistuisi perustelemaan itselleni useamman sadan euron tälläytymistä. :grin: Ja minäkin haluan ihanan mekon ja kampauksen ja upeita kuvia. Kaikesta muusta voi kyllä tinkiä, niistä ei.

Minä olen jo uhannut rakkaalleni, että jollei hän saa mitään aikaan ennen karkauspäivää, saa sitten suosiolla luopua perinteisestä "mies kosii"- asetelmasta. Sormuksia on jo käyty alustavasti katselemassa, joten ehkä tässä on vielä toivoa... :girl_sigh:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sormuksia on jo käyty alustavasti katselemassa, joten ehkä tässä on vielä toivoa... :girl_sigh:

Oih, Teillähän ollaan jo pitkällä! Toivoa on, ehdottomasti!

Mulla on haaveissa, että kun palaan täältä toiselta puolelta maapalloa neljän kuukauden ulkomaankomennuksen jälkeen jouluksi kotiin, olisi avomies sen verran herkistynyt, että innostuisi kosimaan :girl_in_love: . Distance only makes the heart grow fonder, eikö niin? Jos ei muuta, niin karkauspäivänä sitten. Pitäis vaan keksiä joku hyvä ja vakuuttavat idea ettei mies vain luule vitsiksi :girl_sigh: .

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sormuksia on jo käyty alustavasti katselemassa, joten ehkä tässä on vielä toivoa... :girl_sigh:

Oih, Teillähän ollaan jo pitkällä! Toivoa on, ehdottomasti!

Noh, tuon miehen kanssa eteneminen on vähän sellaista, kun tanssis letkajenkkaa jarrurukat jalassa, kärpäspaperilla päällystelyllä lattialla. :grin: Eli koetan olla nuolematta ennen kuin tipahtaa. Kuten huomaatte, ei ole kovin helppoa... :girl_haha:

Muokattu: , käyttäjä: Illuusian.unelma
Katijohanna90 likes this

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihihi.. Katsottiin tänään elokuvaa yhdessä ja mies kommentoi elokuvassa tapahtunutta kosintaa epäromanttiseksi.

:-X

Avokilla on ehkä makua.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihihi.. Katsottiin tänään elokuvaa yhdessä ja mies kommentoi elokuvassa tapahtunutta kosintaa epäromanttiseksi.

:-X

Avokilla on ehkä makua.

Ihanaa. Mut kysymys kaikille kihlauskuumeilijoille. Minkälainen olisi teidän unelmakosintanne? Minun pitää hetki tuumailla, ennen kuin osaan vastata tähän itsekään. Kun pääasia taitaa olla, että pääsisi edes kihloihin :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Käytiin kullan kanssa tänään yksillä messuilla, missä hän halusi ostaa pari feikkipalasta nomination-rannekoruuni. Toki ehdotin "Marry me"-tekstillä varustettua. :grin:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Samana iltana kun rakkaani peitteli mua nukkumaan, puhkesi puhumaan Helsingin kulttuuritalosta (jonka lähelle olin tänä aamuna menossa). "Isäni ja äitini tapasivat siellä tansseissa, ja sitten, aivan vieressä, Kallion kirkossa menivät naimisiin."

Totesin: "Aika iso kirkko."

Rohkeasti kiertelee aihetta...

Katsomassamme elokuvassa päädyttiin järkiavioliittoon. Mieshahmo vain sanoi, että: "kaipa meidän on mentävä naimisiin, jotta saisimme liikkua vapaasti (Teheranissa)".

Mulle kaikkein meidän näköisin kosinta tapahtuisi varmaan kotona. Muutamalla lempeällä sanalla varustettuna, käsistä pitäen, silmiin katsoen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään