Jump to content
Naimisiin.info

Haaveiluketju


Illuusian.unelma

Recommended Posts

Nyt kävi niin, että minun pitää jättää karkauspäivän kosinta väliin, vaikka se on pitkään ollut jo suunnitelmissa. Kävimme viikonloppuna pitkän tulevaisuuskeskustelun avokin kanssa ja hänelle avioliitto on niin iso asia, ettei hän pysty päätöstä vielä tekemään, vaikka tässä tosissaan yhdessä ollaan. Sanoi myös, että kertoo kyllä sitten kun aika on :girl_in_love: . Nyt pitää vain jostain kerätä saavikaupalla sitä kuuluisaa kärsivällisyyttä. En halua menettää rakastani ahdistelemalla ja painostamalla. Ärtymyksen merkkejä oli jo ilmassa :( , joten lupasin olla asiasta hyshys.

Toivotan kuitenkin kaikille muille karkauspäivän kosijoille onnea!

Link to comment
Share on other sites

Minun kosintani nyt tulee olemaan sellainen kieliposkessa toteutettu. En edes haaveile myöntävästä vastauksesta, vaan lyön saman tien jonkun muotikuvaston käteen, että siitä sit vaan hametta valitsemaan :girl_haha: Tietysti jossain takaraivossa pieni toivo, että olisi sen verran ajatukselle jo kypsynyt, ettei haluaisi tuhlata rahojaan mihinkään hameisiin...

Toinen vaihtoehto on sitten se, että kun kerran jo kiinni tästä suunnitelmasta jäin, niin en kosikaan. Vaan vihjailen tulevasta kosinnasta, mittailen miehen nimettöntä, teen karkauspäivänä herkkuillallisen jne. mut jätän sen epätietoisen hämmennyksen (ja helpotuksen) tilaan ihmettelemään, että missäs se kosinta viipyy. Kokeilis välillä miltä mun housuissa tuntuu olla :girl_haha:

Link to comment
Share on other sites

Itse tein tässä viime viikonloppuna tuolle avopuolisolle hassun ja melko söpönkin slideshown siitä että ystävänpäivä on tulossa ja miten jaksan kyllä odotella sitä kosintaa häneltä vielä :girl_sigh: ettei huolehdi ja ota paineita tästä meidän suhteesta. Aikaa kyllä on, on vaan hankala elää sen kanssa että samalla vihjaillaan vaikkei aikeissa ole mitään näköjään vielä ihan toteuttaa. Mies arvosti kyllä slideshowta ja naureskeli sille ja meni ihmeen romanttiseksi. Tuo on tosin oikeasti melko romanttinen ajatusmaailmaltaan tuo avokki, minä taidan olla se vähemmän romanttinen jopa :girl_haha:

Toivottavasti nyt ystävänpäivänä päästään jotain kivaa tekemään kuitenkin. Kosintaa en tosiaankaan odottele, rahatilannekkin kun on huono sormuksen ostamiselle ja kuulemma kosiessa pitää se sormus miehellä olla :)

Link to comment
Share on other sites

Itsekin olisin käyttänyt mieluusti kuvia meistä, mutta eipä niitä meillä ole oikein. Kameraa ei ole ollut vuosiin käytössä ja yleensäkin suostun kuvattavaksi vain juhlissa :rolleyes: , joten toteutin slideshown lolcat- tyylisillä eläinrakkauskuvilla ja muilla ajatuksiani korostavilla otoksilla, ja näihin lisäsin sitten hauskoja tekstejä. Molemmat ollaan, ei nyt silleen sanotusti nörttejä (ei hikipingoteta tietokoneen edessä koodailemassa jne.), vaan enemmän tämmöinen Geek- pariskunta. Osui ja upposi siis siten ehkä parhaiten mieheen.

Kuvista puheenollen olen kyllä haaveillut että meistä hankittaisi ihan pari valokuvaa jotka kehtaisi kehystää ja laittaa hyllyyn, ehkäpä kunhan rahatilanne selkeytyy voin tällaista ehdottaa tuolle toiselle puoliskolle :D

Link to comment
Share on other sites

Guest nimetönprinsessa

Voi mua niin haluttaisi kosia karkauspäivänä mutta nyt kai vaan malttia peliin. Me ollaan menossa naimisiin 2012, ainakin miehen sanojen mukaan mutta hän haluaa tehdä kunnon kosinnnan ja sitten voidaan tää vasta julkistaa. No sitä kosintaa ei vaan kuulu...olen vihjaillut ja hän vaan vihjailee takaisin, argh :D Ja vielä viime viikonloppuna ystäväpariskunta joka on seurustellut vähemmän kuin me ilmoitti kihloistaan, olen kyllä onnellinen heidän puolestaan mutta vähän tuntui pahalta illemmalla kun tulin kotiin :(

Puhuttiin sitten miehen kanssa ja hän sanoi että totta kai on kosimassa aivan kohta ja malttia vaan :( Sanoin sitten että mitä jos mä kosisisin karkauspäivänä niin mitä vastaisit? Hän nauroi ajatusta musta kosimassa mutta sanoi että varmasti vastaisi myöntästi. Ainoo vaan että me ei asuta Suomessa ja täällä ei ole tapana olla miehellä sormusta ku mennään kihloihin. Tuntuisi aika kornilta ostaa vaan itselle kihlasormussa ja sillä sitten kosia miestä ja laittaa sormus sormeen? :D

No joo joo kyllä mä nyt vielä maltan ja odotan vaikka sitä ystävänpäivää. Tosiaan mullahan on synttärit kolme päivää ystävänpäivän jälkeen ja mun mies on vihjaillut mua jo tulevalla lahjalla. Kuulemma tietää mitä antaa mulle lahjaksi, ei ole vielä ostanut sitä ja hän kuulemma uskoo että minä pidän siitä mutta loppupeleissä se on mun valinta otanko lahjan vastaan. Toi kyllä kuulostaa aika vihjailevalta ja nyt oikeesti jos se vaan kiusaa mua ja sieltä tuleekin lahjaksi joku avaimenperä niin mä kyl suutun :D no ehehh en tietty tosissaan mut...huh

Link to comment
Share on other sites

Oon lueskellu sivusta näitä ketjuja jo hyvän aikaa, ja nyt oli pakko liittyä itekkin tänne haaveilemaan :D Me ollaan oltu yhdessä vasta n. 9 kk ja asuttu yhdessä puolisen vuotta, joten ehkä mun ei kannata sitä kosintaa odottaa vielä kieli pitkällä... Ollaan silti ehditty keskustelemaan hääasioista, ja mä olen mielessäni jo suunnitellu häät melkein kokonaan :D Miekkosellekin ehtiny niitä selittämään suu vaahdossa! Ei kuulemma ahdista häntä ja saan ihan vapaasti suunnitella. Ukko on kyllä sen verran epäromanttinen, että musta tuntuu että saan sitä kosintaa hyvän tovin odotella. Kovasti koitan olla vinkumatta ja ahdistelematta :D Sen oon tehny selväks että mua kositaan siirappisesti sormuksen ja kukkapuskan kanssa. En tosiaankaan ota kysymystä tosissaan jos se tapahtuu kotisohvalla rikkinäisissä kalsareissa, ja heitetään ohimennen että mennäänkös naimisiin :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ei vielä rinkulaa sormessa, mutta sain eilen niin kertakaikkisen ihanan viestin mieheltäni, että on taas haaveilut aika huipussaan. Aikaisemmin oli ollut pientä kinaa, kun minä kiukuttelin kotitöistä vaikka ei vielä edes samassa taloudessa asuta, ja sitten tulee mieheltä viesti "Olet parasta minun elämässäni. Haluan vielä joku päivä pujottaa sormuksen sormeesi ja taluttaa sinut alttarille <3" Ei kai tuollaisen jälkeen viitsi enää kiukutellakkaan :wub:

Kyllä se sormus sieltä tulee kun vain maltan odottaa :girl_sigh:

Link to comment
Share on other sites

Kävipä niin onnellisesti, että tämäkin tyttö pääsi kihloihin aiemmin kuin osasi odottaakkaan. Viime yönä mies esitti kysymyksen ja ensi viikolla mennään katselemaan sormuksia :gihlat: Olisi kuulemma tahtonut jo ystävänpäivänä kysyä, mutta ei ollut varma etenemmekö minun mielestäni liian nopeasti. Tiedä sitten mistä se varmuus tuli yhdessä yössä, mutta en valita :tender:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...