Guest pampula

Kirjoitusvirhe

8 viestiä aiheessa

Nyt iski masennus.

Sain eilen tehtyä kortit, jotka lähetämme lähisuvulle naimisiinmenon jälkeen. Menemme siis naimisiin maistraatissa kahden kesken niin, ettei kukaan tiedä etukäteen.

Korteihin tuli se teksti, että häät eivät synny kukista jne... ja sitten mun korteissa runo päättyy näin:

Valmiina kohtaamaan mitkä tahansa vastoinkäymiset, jotka tulevat vuodet saattavat tuoda. APUA!!! JOTKA!!! Mistä keksin sen sanan, kun siihen olis pitänyt kirjoittaa JOITA. Hitto, että ottaa päähään. Taidan ottaa uudelleen eilisen illan ja tehdä kortit uudelleen. Onneksi niitä ei tarvi tehdä kauhean montaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Huomasin monta viikkoa kutsujen lähettämisen jälkeen, että kutsun mukana lähteneeseen lisäohjeeseen oli jäänyt typo. Piti lukea erityisruokavalio, niin luki eritysruokavalio. Kyllä ärsytti.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun mielestä tuo Pampulan typo ei kovin paha ole...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Veljen häissä luki hääohjelma/menutötterössä hääpäivän kohdalla väärä vuosi. :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllä mun kaverin hääkutsussakin oli pikku painovirhepaholainen - menneessä vuodessa elivät hekin... Hauskinta siinä on kuitenkin se, ettei KUKAAN (paitsi morsiamen äiti) huomannut virhettä... Vasta häiden jälkeen morsian otti puheeksi... :)

Että näitä sattuu...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllä meidänkin kutsuun yksi painovirhepahoilainen pääsi. Piti kirjottaa ...lauantaina... niin kutsun siinä kohtaa lukee lauantantaina. Että näitähän sattuu :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Veljen häissä luki hääohjelma/menutötterössä hääpäivän kohdalla väärä vuosi. :D

:D :D :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Se on kun ite tuijottaa niitä kortteja tuntitolkulla, niin siihen tavallaan tulee sokeaksi sille tekstille. Näitä sattuu kaikille! Ite oon huomannu ainakin, että kannattaa luetuttaa mahdollisimman monella eri henkilöllä tekstit ennenkuin laittaa 'painoon' ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään