Jump to content
Naimisiin.info

Juustot iltapalaksi?


Guest Carin

Recommended Posts

Helou,

mitä mieltä juusto- ja hedelmäbuffetista iltapalaksi? Meillä ruokailu on vasta n. klo 17.00, joten kova nälkä tuskin ehtii tulla illalla. Jos laittaa juustopöydän, onko vaikea jokaisen leikata haluamansa juustopalat lautaselleen, vai pitäisikö paloitella valmiiksi? Ja onko tää ylipäänsä ihan älytön idea...?

Link to comment
Share on other sites

Itse olen ollut tarjoilemassa ainakin yksissä häissä joissa ollut juustobuffetti iltapalana. Ei siit ihan tavaton ajatus. Silloin taisi tälläiset leikattavat juustot olla ihan veitsen kanssa ja sitten höylättävät paloiksi leikattuna. Kyllä kaikki aikuiset ihmiset varmaan pärjäävät juustoveitsien avulla.. Ja se, että onko riittävä iltapala riippuu siitä mihin aikaan meinaatte laittaa sen esille ja kuinka kauan juhlat jatkuvat sen jälkeen. Jos ruokailu alkaa klo 17.00 kaikki ovat luultavasti syöneet jo 18.00 mennessä. Sitten on kakku ja iltapala joskus 23.00.. Kaikki eivät välttämättä koe juustoja "ravinnoksi" jonka voimalla jaksaa nauttia alkomaholia ja tanssia villisti :D En tiedä.

Olikohan ihan epäselvä selitys? Mmm.. alko tekee brietä mieli.

Link to comment
Share on other sites

Kiitti, nää oli hyviä ajatuksia. Ehkä nuo juustot ovat liian "kevyt" iltapala, jotain lisäksi varmasti pitäis olla. Ite kun oon ollut häävieraana, en ole jaksanut iltapalaa juuri nauttia, ehkä keskittyminen on mennyt tantsuiluun ja virvokkeiden nauttimiseen =). Hyvä ajatella vähän laajemmin...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...