Sis Idman


Recommended Posts

En tiedä onko tästä jo topic, jos on niin tämän saa poistaa. :P

Millaisia kokemuksia teillä on Sis Idmanin puvuista? Lähinnä laadultaan ja malleiltaan?

Minä rakastuin pukuihin ainakin kuvien perusteella, ja tuntuu että voisin ottaa puvuista ihan minkä vain! Upeita.

Mistä te olette mahdollisesti ostaneet Sis Idman pukunne? Millä hintahaarukalla tämän suunnittelijan puvut menevät?

Link to comment
Share on other sites

Puvut on materiaaleilta mielestäni ihan huippuluokkaa ja todella laadukkaita.

Malleja on myyjien mukaan jokaiselle ja jos ei valmiista vaihtoehdoista löydy, niin he tilaavat sitten mittojen mukaan juuri oikeanlaisen puvun.

Oma pukuni Sis Idmanin mallistosta. Idmanin omilla sivuillahan ei ole kaikki mallit esillä. Omanikaan ei ole siellä.

Omani ostin Sis Idmanin flagstore:sta, eli Oulun Morsiusateljee Katariinasta. Paikalla usein on myös itse suunnittelija Katariina. Hän oli myös silloin kun itse kävin kokeilemassa pukuja ja hän oli ihanan helposti lähestyttävä ja antoi mukavasti vinkkejä ja (kuten pyysinkin) palautetta sovittamistani puvuista. Eli jos vain mahdollista niin suosittelen käymään Katariinassa sovituksella. Siellä on varmasti kaikki Sis Idmanin mallistossa olevat puvut tarjolla.

Jos Katariinaan ei ole mahdollista päästä sovittelemaan niin täältä: http://sisidman.com/where-to-buy/ löytyy kaikki myymälät jossa on heidän pukujaan tarjolla.

Hinnoista en osaa sanoa tarkalleen, että missä liikkuvat, mutta olisiko joku.. hmm.. 800-1200e?

Mutta mulla ei ole mitään huonoa sanottavaa k.o. puvuista. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Juuri Sis Idmanin puvun Oulun Katariinasta itsekin ostaneena, voin vain suositella. :) Kaikki sovittamani Sis Idmanin puvut tuntuivat todella laadukkailta ja tukevilta päällä, ja silti kevyiltä. Olo puvuissa oli kotoisa ja sellainen että siinä on mukava olla koko pitkän päivän. :) Oma pukuni maksoi 800 €, ja siinä 800-1200 nuo hinnat näyttivät pyörivän..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 5 weeks later...

Mulla on Sis Idman Korinna -merkkinen puku. Kokeilin sita eraassa Helsingin liikkeessa ennen kuin huomasin hinnan (n.1200 euroa). En olisi halunnut noin paljon maksaa pelkasta puvusta. Loysin sattumalta talta sivustolta eraan rouvan joka myi omaansa tuosta puoleen hintaan (sama malli ja koko). Aivan ihanan laadukas puku, todella upeita ovat ja niista nakyy etta taso on korkea. Mun puku myos istuu ihan alyttoman hyvin.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Vanha ketju jo, mutta tulenpa jakamaan kokemuksiani! Mulla oli uniikki Sis Idmanin puku, suoraan Katariinasta ostettuna. Aivan täydellinen, unelmieni puku! Itse asiassa minulla oli jo toinen puku aiemmin (myöskin Sis Idmania), mutta päädyin vaihtamaan, kun alkuperäinen ei tuntunut niin "omalta". Tähän unelmapukuun tehtiin vielä muutamia muutoksia, jotka yhdessä Katariinan naisten kanssa suunniteltiin ja sovittiin ja yhteistyö oli mutkatonta ja helppoa. Sain aina uskomattoman hyvää ja asiantuntevaa palvelua, ja etenkin Katalta itseltään sai loistavia vinkkejä kokonaisuuteen (asusteisiin, hiuksiin, meikkiin, juhlapaikan koristeluihin...)

 

Puku tuntui hyvältä päällä, oli napakka puristamatta, ja tuki kauniisti oikeista paikoista. Laahus kesti useat tallomiset ;) Laadukasta materiaalia ja hyvää työtä!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...