Jump to content
Naimisiin.info

Kuninkaan Lohet/Kuninkaan Kartano


Guest Noora

Recommended Posts

Hei!

Olen miettinyt juhlapaikaksi Kuninkaan kartanoa, joka sijaitsee Vantaalla. Onko kenelläkään kokemuksia omista tai muiden häistä kyseisessä paikassa? Miljöö vaikuttaa ihanalta, mutta mietin myös missäköhän hinnoissa tuo mahtaa pyöriä..? Kaikki kokemukset kyseisestä paikasta otetaan mielellään vastaan! :) Kiitos!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hei!

Mekin mietimme kuninkaan kartanoa paikaksi, mutta taidamme päätyä toiseen.. Kuninkaan kartanoa pyörittää sama yritys kuin Vanhaa viilatehdasta joten kannattaa lueskella Viilatehtaan ketjua :) Itse yritin syksyllä etsiä paljon tietoja ja kokemuksia kartanosta löytämättä kuitenkaan paljoa. (Vantaan ketjussa on myös kartanosta jotain kokemuksia jaettu)

Me kävimme paikan päällä katsomassa kartanoa, ja miljööhan on tosissaan ihana! Mieheni on käynyt kartanolla toisissa juhlissa (ei häissä!) ja hänen mukaansa ruoka oli oikein maittavaa. Hintatasohan on kylläkin suht' korkea. Tila myöskin arveluttaa minua, en tiedä mahtuisiko meidän vierasmääräme saleihin (n. 100 henkeä)

Mutta minullekin kelpaisi kuitenkin tiedot kartanosta kun mitään lopullisia varauksia ei ole tehty ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...