Zarandera

Bravo Plaza (Tampere)

11 viestiä aiheessa

Isä vietti pyöreiden vuosien synttäreitä Bravo Plazassa. Bravo Plaza on kai Ruokataikureiden mesta, eli pitopalvelu on käsittääkseni otettava heiltä. Ruoka oli tuolla kyllä hyvää, hinnoittelu ainakin isän mielestä ihan kohtuullinen, vuokrakin oli kai ok, ottaen huomioon, että on ihan Tampereen keskustassa. Itse juhlajärjestelyt edellisenä päivänä ja juhlapäivänä sujui moitteetta, eli sikäli ei mitään valittamista. Ainoastaan paikan varaaminen oli jotenkin hämärää (minä hoidin varaamisen, kun isä oli ulkomailla): vuokrasopimus oli jotenkin katkolla, ja ensin paikkaa ei voinut varata sen takia. Omistajat sanoivat, että soittavat minulle, mutta itse sain kyllä soitella ja kysellä, ja lopulta, kun sain varauksen tehtyä, vastaus oli jotain "joo siltä päivältä sattuikin juuri hääpari perumaan varauksen", vaikka olin siinä uskossa, että ko. päivä oli alustavasti minulle varattu.

Tuolla sai juhlia vain klo 24 asti, sen jälkeen lisätunnit lisäveloituksella jotain luokkaa 100e/tunti.

Eli siis, juhlissa kaikki toimi järjestäjien puolesta hyvin, ja jos nyt on vuokrasoppari kunnossa niin ei luulisi olevan niin vaikeaa varauksen tekokaan. Paikalla oli muistaakseni joku n. 80 juhlijaa, ja toimi hyvin tuolle määrälle.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ No ainakin isä sai kyllä tuoda ihan omat alkoholit.

Edit: Niin, noista bileistä on nyt pari vuotta, että on voinut tietty esim. a-oikeuksien suhteen tilanne muuttua tässä välissä.

Muokattu: , käyttäjä: Krissuli

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lähetin sinne tiedustelun, ja sanottiin, että omat alkoholit saa ja pitää tuoda.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minun kyselyyni ilmoittivat vuokran olevan 800e + alv klo 24 asti, minkä jälkeen 100e/tunti. Pitopalvelun hinnasta en tiedä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me ollaan alustavasti harkittu, että varataan bravo plaza häihimme, jotka pidetään 2013. Tilavuokra 1000e + alv 24 %. Ruoat täytyy ottaa heidän pitopalvelusta, ruokataikurit. menut 28e-38e. Menuihin sisältyy tarjoilijoiden vuokrat yms. mutta siihen ei sisälly pöytäliinojen hinnat, joista veloitetaan 4,5e/kpl. Hintaan ei myöskään sisälly viinilasien/kuohulasien yms. hinnat. Muistaakseni ne on 0,25e/kpl. Tilaa saa mennä koristelemaan edellisenä päivänä, jossei ole silloin muita tilaisuuksia. Tila on käytössä 24 asti, jonka jälkeen 100e/h. Seuraavana päivänä saa mennä hakemaan koristeluja yms. pois, mutta siivota ei tarvitse. Tilaan on mahdollista saada heiltä jotain koristeluja; kynttiläjalat, tuikkukipot ja viininpun. servetit. Voin kertoa lisääkin jos osaan :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me ollaan alustavasti harkittu, että varataan bravo plaza häihimme, jotka pidetään 2013. Tilavuokra 1000e + alv 24 %. Ruoat täytyy ottaa heidän pitopalvelusta, ruokataikurit. menut 28e-38e. Menuihin sisältyy tarjoilijoiden vuokrat yms. mutta siihen ei sisälly pöytäliinojen hinnat, joista veloitetaan 4,5e/kpl. Hintaan ei myöskään sisälly viinilasien/kuohulasien yms. hinnat. Muistaakseni ne on 0,25e/kpl. Tilaa saa mennä koristelemaan edellisenä päivänä, jossei ole silloin muita tilaisuuksia. Tila on käytössä 24 asti, jonka jälkeen 100e/h. Seuraavana päivänä saa mennä hakemaan koristeluja yms. pois, mutta siivota ei tarvitse. Tilaan on mahdollista saada heiltä jotain koristeluja; kynttiläjalat, tuikkukipot ja viininpun. servetit. Voin kertoa lisääkin jos osaan :D

 

Hei! 

Valitsitteko Bravo Plazan ja miten teillä meni jos häät olivat jo? Meillä on paikka varattuna ensi vuodelle ja kiinnostaisi kuulla teidän kokemuksia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ajattelin jakaa tuoreeltaan kokemuksia Bravo Plazasta, juhlimme häitä la 22.3. Päädyimme paikkaan loistavan sijainnin, toimivan tilaratkaisun ja letkeän ystävällisen palvelun takia. Paikan pitäjä Arto on huippu tyyppi, jolla on pilke silmäkulmassa ja kaikki hoituu hienosti. Meidät vihittiin Vanhassa Kirkossa, joten siirtymä meni kätevästi kävellen auringonpaisteessa.

 

Kävimme katsomassa paikkaa muutaman kerran ja silloin mietitytti miten tanssilattian koko mahtaa riittää noin sadan hengen häissä. Lopulta oli onni että tanssilattia oli suht pieni, koska bändi sai aikaan hyvät bileet ja tiiviin tunnelman kun porukka pysyi kasassa. Tanssilattian vieressä oli takaovi, joten saatiin vähän viileää ilmaa.

 

Vieraat pitivät ruuasta ja järjestelyt toimivat erinomaisesti. Meillä oli viinit valmiiksi pöydissä, joten vieraat saivat itse kaataa lasilliset (toimme omat juomat). Hääkakun otimme eri paikasta, johon saimme suosituksen Artolta (Royal Bakery).

 

Tila oli kauniin näköinen juhlavalaistuksessa ja ääniteknikka toimi hyvin puheissa, videoesityksessä sekä musiikinsoitossa. Arto oli paikalla katsomassa että kaikki sujuu ja viihdytti myös vieraita.

 

Meillä ei jäänyt mitään moitittavaa ja saimme huoletta juhlia hääpäiväämme. Suosittelen jos toiveissa on rennot ja hauskat juhlat!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vietimme häämme Bravo Plazassa kesäkuussa 2017. Paikka oli hyvä sijainniltaan ja ruoat sai sitä kautta. Paikan pitäjä Arto oli mukava tyyppi. Juomat sai tuoda itse. Ruoka oli erittäin maistuvaa. Ainoa kurja asia oli, että hääkakkuna mansikkakermakakku oli pahaa ja vieraat moittivat sitä. Kakku oli tehty valmiista kakkupohjista ja sisällä oli vain mansikkahilloa. Suosittelen siis tilaamaan kakun eri kautta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään