Jump to content
Naimisiin.info

Hääkutsu omalla kuvalla?


Mellis

Recommended Posts

Tänään pitäisi päättää millaset kutsut tehdään. Yksivaihtoehto on että kannessa olisi meistä mustavalkoinen kuva, onko ihan hölmö idea? Olen kyllä saanut kutsuja joissa on parin kuva, mutta ne on ollut sisäsivulla.

Link to comment
Share on other sites

Idea on just hyvä, meidänkin kutsuihin tulee meidän kuva :) mutta varmaankin seepian sävyisenä.. Oletko katsellut Ifolorin vaihtoehtoja? sielläkin on nättejä ja edullisia :)

Link to comment
Share on other sites

Hyvä idea tuo on! :)

Itse olisin kanssa halunnut tuollaiset kutsut, mutta mies ei tahdo naamaansa mihinkään kuin virallisiin hääkuviin :(

Link to comment
Share on other sites

Kannatan ideaa, meidän kutsut meni tänään vastaanottajille ja kehuja kuului jo. Kutsu on yksinkertainen (siis ei avattava) kortti, jossa toisella puolella mustavalkoinen, vähän utuiseksi muokattu kuva meistä, ja kääntöpuolella lyhyt info.

Link to comment
Share on other sites

Me teetimme sellaiset kutsut! Itse ainakin pidämme ja luulen, että kutsuttavatkin pitävät. Mulla kummitteli kyseinen ajatus alusta asti kutsuja miettiessäni. Katselin muitakin vaihtoehtoja mutta sulhokin totesi omakuvakortit parhaiksi. Testasimme vielä kaasolla, joka piti myös. Tuli mieleiset.

On myös muunneltava idea.

Jännittävää tietää, mitä ihmiset tykkäävät, kunhan saamme kutsut lähetettyä.

Muokattu: , käyttäjä: miinin
Link to comment
Share on other sites

Hienoin nakemani haakutsu oli varustettu haaparin kuvilla, ja oli tosi varikas. Sen oli suunnitellut joku graafinen suunnittelija haaparin kanssa. Kuulostaa pololta, kun sen nain sanoo, mutta se oli oikeasti tosi hienoa ja antoi osviittaa haiden letkeasta tunnelmasta.

Muokattu: , käyttäjä: Roslin
Link to comment
Share on other sites

Tykkään ideasta! Meidän hääkutsuun tuli sisäsivulle pieni mustavalkoinen kuva meistä ja alle lyhyt runo. Mutta juuri kolahti postista tosi nätti kutsu kaveripariskunnan häihin ja heillä oli kannessa heidän kuva sydämenmalliseksi leikattuna ja sit vielä koryin sisältäkin löytyi heidän kuva. Oli kyllä tosi kiva kun heti näki että keneltä ihana kutsu oikein tuli :)

Eli ilmanmuuta teidän kuva kutsun kanteen niin on ainakin persoonallinen ja ei varmasti toista täysin samanlaista kenellekään tule :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Teetimme myös kuvalliset kutsut, kun törmäsimme netissä hääkutsukortteihin erikoistuneen firmaan. Ajatus oli säästää omia vaivoja askartelun suhteen.. Kutsuista tuli tosi erikoisen näköiset, mutta saimme niistä hyvää palautetta.

Mielestäni tärkeintä on, että kutsu on oman näköisenne ja kenties tulevan hääjuhlan näköinen. Viime kesänä kutsuja tuli neljiin ystävien hääjuhliin ja niistä muistaakseni kolmessa oli hääparin kuva jossain muodossa.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jo alusta asti on ollut selvää ettei meidän kutuihin tulee yhtään ainokaista sydäntä. Kutsuihimme tulee mustavalkoisena kuva meistä ja samalla teemalla tulee myös sitten aikanaan kiitoskortit. Mielestäni juurikin kutsut omalla kuvalla ovat persoonallisia ja tyylikkäitä.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hei, meilläkin on kuvalliset kutsut! Ja nimenomaan mustavalkoiset kuvat! ^_^

Etsittiin ensin jotain edustavaa kuvaa meistä kahdesta jonka olisi voinut läntätä kutsuun, mutta ei meistä oikein ole mitään "virallista" tai sen tyyppistä kuvaa. Ratkaistiin asia niin, että otettiin yksi ilta sohvalla kamera käteen ja otettiin itsestämme neljä suloista kuvaa - yksi jossa minä pussaan miestä poskelle, yksi jossa poseerataan nätisti, yksi jossa kutitan miestä ja mies hekottaa ja yksi missä katsotaan toisiamme suloisina. :P

Muokattiin netissä ilmaisella kuvankäsittelyohjelmalla kuvat mustavalkoisiksi ja järjestettiin ne kollaasiksi - neljä pikkukuvaa ryhmässä, vähän sen tyyppisesti kun sellaiset valokuva-automaatin kuvaliuskat.

Tulostettiin ne kollaasit ihan simppelisti valokuvapaperille kotiprintterillä ja pakko sanoa että TOIMII. (Laitettiin ne kutsun sisäkanteen, kannessa on nätti leima.) Valokuvien hinnaksi tuli 10 euroa - valokuvapaperi siis maksoi sen verran :lol: ja kutsut on samaan aikaan tyylikkäät ja suloiset, kun osa niistä kuvista on höpöjä. Samalla se poistaa vähän sitä "virallisuutta" tai jäykkyyttä mitä hääkutsuissa välillä on. Kuvien laadunkaan ei tarvitse olla niin justiinsa, ja onpahan taatusti meidän näköiset.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hei! Meillä on samanlaisia suunnitelmia - mustavalkoiset ja omalla kuvalla. Ifolorilta niitä ainakin saa, onko teillä jotain muita suosituksia/hyviä kokemuksia? Kiitos jo etukäteen!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Meidän valokuvaaja tarjosi ilmaiset "kihlakuvat", ja käytetäänkin yhtä kuvista meidän kutsuissa. Kuva tulee siis kutsun etupuolelle yhdessä meidän häiden logon kanssa. Taakse tulee teksti, sekä logo haaleana taustalle. Meidän kutsut eivät siis ole perinteiset taitettavat. Olisin tykännyt kovasti mustavalkoisesta kuvasta, mutta kuvan tausta olisi menettänyt hiukan kauneuttaan ilman värejä, joten me päädyttiin värilliseen versioon.

Mun mielestä mustavalkoinen kuva, etenkin polaroid efektillä, on aivan upea idea! Kuva kutsun sisällä kuulostaa mun korvaan hiukan oudolta, enkä ole ikinä nähnyt sellaista kutsua.. mutta kukin omalla tavallaan! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...