Guest Pocaliina

Tampereen seutu 2

337 viestiä aiheessa

Elikä, naimisiin olisi toiveissa päästä talvella, paikassa joka vastaisi seuraavia toiveita:

 

- Mahtuu 80-90 hlö.

- Saa viedä omat juomat!

- Oma pitopalvelu jos mahdollista, mutta ei pakollinen.

- Ei mikään nuorisoseuraintalo tms. eikä koko puuta tai puolipaneeleita (HYI!)

- Vieraat tulisi saada istumaan samaan tilaan ei erillisiin huoneisiin.

- Paikkavuokran maksimi hinta on 1000 €.

- Max. 60 km Tampereelta.

 

Kiitos erittäin paljon jo etukäteen vastaajille!

 

Aivan ihanaa olisi löytää, vaikka moderni huvila järvenrannalta, :girl_in_love:  mutta myös esim. haulitehdas on potentiaalinen ehdokas. :girl_smile:

Muokattu: , käyttäjä: rvskop

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kokemuksia kontulasta:

 

Vietimme keväällä häitä Kontulassa. Vieraita oli 170 hengen luokkaa. Ei tullut ahdasta vaikka bändille oli oma lava. Tilisanssi osasi hommansa ja ruokailukaan ei takkuillut mitenkään tuolla väkimäärällä. Bonuksena vielä yläkerrassa huone, jossa lapset leikki ja jotkut imettivät jne. Takapihalla oli vielä pieni huvimajan kaltainen, jonka oviaukossa meidät vihittiin.

 

Varsin onnistunut valinta hääpaikaksi. 

 

+ hinta

+ tilat

+ parkkitilat

 

 

- hieman ehkä etäällä Tampereen keskustasta

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Wife01082015:

Liljanukkanen varmaan tarkoitti Pirkanmaan musiikkiopistoa musiikkikoululla? Mun mielestä sinne mahtuu vain noin 80 henkeä. Ja Linkosuon suurin tila taitaa olla Kaupinpuisto, jonne heidän sivujen mukaan mahtuu 150 ihmistä. Tammeriin taas 160..

Saako paikassa olla anniskeluoikeudet? Miten olisi juhlasali Konsu? Sinne mahtuu 250 henkeä: http://www.kokousnet.fi/kokous-ja-juhlatilat/tampere-congress-culture-centre-puistotorni/juhlasali-konsu/

Jos saa olla Tampereen ulkopuolelta, niin miten olisi esim. Pälkäneen Nuijantalo tai Nokian Kerhola?

Muokattu: , käyttäjä: Zedi

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tarjolla keskikokoinen juhlatila sopuhinnalla Tampereen keskustan tuntumassa, Kalevassa!

 

Entisen Kalevan seurakuntatalon/kirkon sali, aula ja keittiötila on nyt vuokrattavissa juhlatilaksi (tai mihin vain muuhunkin tarkoitukseen). Tilan koko on n. 200 m2 ja siellä on istumapaikkoja (pöydät ja tuolit) ehkä n 80 hlölle. Keittiössä on niukahko perusvarustelu keittoastioita sekä astiasto (syviä+matalia+leipälautasia, juomalaseja, kahvitteluastiat, ruokailuvälineet...) 50-80 hlölle.

Omat ruuat, juomat jne. saa tietysti tuoda paikalle.

 

Tarkennan määriä ja muita tietoja heti kun astiaston ym. inventaario ehditään tekemään! 

 

Tilaa voi tulla katsomaan paikan päälle ja hinta- ja varaustietoja voipi kysellä yksärillä!!

Muokattu: , käyttäjä: milkie

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ajattelin jättää tänne yhden pienen kommentin, sillä en ollut koskaan kuullut häistä, jotka olisi pidetty ravintola Telakalla. Guuglasin kyllä huolellisesti koko netin ennen omia juhliamme. ;) Voin suositella niille, jotka hakevat pientä tilaa ja tykkäävät maanläheisestä tai rokimmasta fiiliksestä.

 

Itse etsimme raffia intiimiä tunnelmaa, tummaa puuta ja punaista tiiliseinää, ja tila sai vierailta kovasti kehuja. Kovin isoa porukkaa ei mahdu, nettisivuilla sanotaan, että 80 henkeä, mutta pysyisin itse ehkä siinä max 50:ssä. Henkilökunta oli rentoa ja tosi mukavaa, saimme neuvoja ja ideoita ja tulivat vastaan kaikessa, mitä toivottiin. Hintaan olimme myös tosi tyytyväisiä. Ruoka oli mielettömän hyvää ja sai paljon kehuja. Bändi mahtui tilaan loistavasti ja PA hoitui ravintolan puolesta. Kovin isoa tanssitilaa ei kyllä jäänyt.

 

Miinuksina se, että joutui käyttämään samoja asiakasvessoja kuin muut, eikä siellä ihan hirveesti ollut tilaa laahuksen kanssa hiippailla. Lastenhoitotiloja ei ole. Tila ei myöskään ole esteetön, jyrkissä portaissa vanhukset tarvitsivat vähän apua. Lisäksi koska tila on ihan keskustassa ja ulkona on terassi, ulos ei oikein pääse hengailemaan, mutta meitä se ei häirinnyt ollenkaan. Yläkertaan ei myöskään kuulunut mitään melua kadulta tai alhaalta. Ja sehän on plussaa, että jatkopaikka löytyy heti alakerrasta. 

 

Tila on tummasävyinen, joten voin kuvitella, että talvihäissä se olisi ihana. Tykkäsin silti kovasti myös keskellä kesää.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse olen ollut vieraana häissä Telakalla, ja se oli todella viihtyisä ympäristö.

Päädyimme kuitenkin omassa juhlapaikkavalinnassamme Ylioppilasteatteriin, koska haluan pitkälti itse valmistaa ruuat juhliin, lisävaatimuksena oli myös keskustan läheinen sijainti. En tiedä, että miten paljon vuokraavat tilaa. Kesäisin lienee tyhjempää, ainakaan teatterin oma ohjelmisto ei pyöri silloin.

 

Ainoana miinuksena tähän mennessä on löytynyt se, että kynttilöitä ei saa polttaa, ja olemme joutuneet vuokraamaan pöytiä muualta (pienemmälle porukalle niitäkin riittäisi, mutta meitä on n. 80). Keittiötilat on myöskin hyvin vaatimattomat, eli ruoka täytyy valmistaa jossain muualla.

Plussaa taas tulee hyvästä akustiikasta (meidän häät painottuu vahvasti musiikkiin) sekä siitä, että saa itse pitkälti sisustaa tilan haluamansa näköiseksi, aina pöytien sijoittelusta lavan kokoon. PA-kamat löytyy talon puolesta, ja käsitykseni mukaan sitä kautta voi myös tarvittaessa saada ääni-/valaistusekspertin juhliin. Sali on avara ja monessa "kerroksessa", joka luo omanlaistansa tunnelmaa. Vuokra on tuntivuokra, eli ei tarvitse maksaa koko vuorokautta, jos käyttöaika on vähemmän.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Helppiä helppiä.. meillä on hakusessa elokuun ekalle 2015 juhlapaikka johon mahtuisi n. 200hlö.. nää on kiven alla :o noh, musiikkiteatteri palatsi juu, mutta se tulee kustantaan miltei 20 000€ruokineen :o Järkky hinta :S paikkana se olisi huikea, mutta ei taida persus kestää sitä että laittaa koko budjetin juhlapaikkaan :S AUTTAKAA!! Komediateatteriakaan EI saa silloin...

 

Miten olisi tuo Lempäälän manttaalitalo? Ei kylläkään ole Tampereella, mutta ihan Lempäälän keskustassa.

http://www.manttaalitalo.fi/  Sivuilla olevat sisäkuvat eivät kylläkään tee tilalle oikeutta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Etsin noin 50 hengen häiden iltajuhlaan klo 19-04 mökkiä/mökkiparia rantasaunalla tai puutarhamaista miljöötä rantasaunalla Tampereen lähistöltä, korkeintaan tunnin matka Tampereelta. Tilaa pitäsi löytyä myös bändille ja tanssille.

 

Onko vinkkejä?

 

Hämeenkyrön talviuimareilla on oikein viihtyisä tupa sekä sauna- ja savusaunatilat, joita saa kohtuuhinnalla vuokrata. Ihan tarkalleen en osaa sanoa miten paljon ihmisiä mahtuu. ks. hameenkyrontalviuimarit.fi

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Liitynpä minäkin nyt keskusteluun!  :)

 

Eli meillä on suunnitteilla talvihäät. Paikka vain on täysin hakusessa. Tuntuu ettei mikään kolahda ja tunnu omalta!  :(

 

Ainakin näitä toiveita meillä olisi paikalta: 

 

- 80-100 vierasta mahtuu yhteen tilaan

- kynttilöitä saa polttaa

- neutraalin värinen tila, koska halutaan tuoda omat värit tilaan. 

- Ei mielellään jumppasalimainen halli

- Kaunis ympäristö plussaa

- Saa tuoda omat juomat

 

Tällä hetkellä ykkösenä taitaa olla Ali-Marttila, mutta siinä vaivaa lähinnä se, että juhlat pitää lopettaa klo 24. Haluaisin myös katsella muitakin vaihtoehtoja, joten kaikki otetaan vastaan! 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietääkö joku onko Hatanpäänkartanon ruususali yhtä isoa tilaa? 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olisko kenellekään tuoreita kokemuksia Litukan kerhotalosta? Etenkin kuvat kiinnostaisi!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pirkanmaan musiikkiopisto on meille varattu lokakuussa 2014 oleviin häihimme. On kyl aika kallis... mut on hieno paikka..... kynttilöistä en tiedä mutta 100hlö mahtuu kevyesti. Oma pitopalvelu ja omat juomat saapi tuoda.... juhlia saa vaikka aamuun asti.

100 hlö 800€

Yli 100hlö 1000€

+ 32€/h valvoja.

Mutta musiikkiopistolle mahtuu enemmän kuin 100Hlö.

Muokattu: , käyttäjä: Maalismorsian2014

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mahtuuko opistoon 100 ihmistä? Ehkä tämä on makuasia, mutta mun tutulla oli siellä häät ja vieraita oli 70-80 ja täyttä oli. Pöytiä jouduttiin siirtämään tanssilattiaa varten. Toki jos osa vieraista on yläkerrassa, niin sitten varmaan mahtuu.
Kannattaa myös laskea, kuinka pitkäksi aikaa tarvitsette valvojan sinne. Senhän täytyy olla siellä aina paikalla, myös silloin kun juhlatilaa koristellaan, pitopalvelu valmistelee ruuat esille, jälkisiivotaan jne.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Liitynpä minäkin nyt keskusteluun!  :)

 

Eli meillä on suunnitteilla talvihäät. Paikka vain on täysin hakusessa. Tuntuu ettei mikään kolahda ja tunnu omalta!  :(

 

Ainakin näitä toiveita meillä olisi paikalta: 

 

- 80-100 vierasta mahtuu yhteen tilaan

- kynttilöitä saa polttaa

- neutraalin värinen tila, koska halutaan tuoda omat värit tilaan. 

- Ei mielellään jumppasalimainen halli

- Kaunis ympäristö plussaa

- Saa tuoda omat juomat

 

Tällä hetkellä ykkösenä taitaa olla Ali-Marttila, mutta siinä vaivaa lähinnä se, että juhlat pitää lopettaa klo 24. Haluaisin myös katsella muitakin vaihtoehtoja, joten kaikki otetaan vastaan! 

Muuten teidän toiveet tulee varmasti täyttyyn, jos pidätte häät Ali-Marttilassa, mutta ootko varma saako siellä polttaa kynttilöitä? Mä muistaisin, että ei saa. Käytiin alkukesästä kattoon tota yhtenä vaihtoehtona kans. Kellonajasta taas muistelisin niin, että klo 24 pitää loppua musiikki, mutta (lisämaksusta?) juhlat voi jatkua klo 02 asti.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nyt tulee lyhyt kehupostaus koskien Karllundin kivinavettaa (sijaitsee Akaan Toijalassa). Vietimme häitämme siellä kaksi viikkoa sitten ja paikka kruunasi ihanan hääjuhlamme. (Lokakuusta johtuen käytössämme oli vain alakerta, tiloihin kuuluu myös iso navetan parvi)

 

+ mahtuu hienosti yli 100 henkilöä (meillä oli 110, nähtiin tila katettuna myös 130 hengelle ja siltikin jäi kulkutilaa)

+ tarjoiluille ja tanssille oma salinsa eli pöytiä ei tarvitse siirtää eikä liikutella.

+ pöydät aseteltu niin, että kulkeminen pöytienkin välistä aina helppoa

+ saa polttaa kynttilöitä

+ saa tuoda omat juomat

+ saa valita itse pitopalvelun

+ omistajan kanssa kommunikointi helppoa ja sujuvaa

+ sai käydä paikan päällä katsomassa useaan kertaan ennen häitä

+ kysymyksiin vastattiin nopeasti sähköpostitse ja puhelimitse

+ perussiivous kuuluu hintaan eli lattioita ei tarvitse pestä (kunhan tietysti omat tavarat ja roskat vie pois)

+ mielettömän kaunis tila

+ avaraa ja valoisaa

+ valaistus mietitty loppuun asti (ihanat halogeenivalot!)

+ upea ympäristö valokuville (vaikkei itse sitä kovasti pystyttykään myöhäisen syksyn vuoksi hyödyntämään)

+ kohtuuhintainen

 

Ainut ihan pieni miinus on sijainti (45 km Tampereelta), joka tuntui ennen hääpäivää vähän kurjalta, mutta lopulta itse juhlapäivänä matka oli itse asiassa ihan mukava - ehti autossa itse vähän purkamaan jännitystä ja lopulta tuon matkan ajaa moottoritietä kovin nopeasti, noin 35 minuutissa. Lisäksi tarjosimme vieraille mahdollisuuden bussikyytiin menopaluu, mikä osoittautui isoksi hitiksi (hintatietona kerrottakoon, että kannattaa kilpailuttaa tarjoajat, meille bussikyyti tuli maksamaan noin 450 e).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Taulaniemestä olen kyllä kuullut oikeastaan pelkästään huonoja kokemuksia hinta-laatu -suhteesta. Harmi, koska paikka on tosi kaunis.

 

MInä puolestani kyselisin teiltä ideoita hääpaikaksi. Toiveissamme olisi häät juhlapaikaksi kunnostetussa tallissa tai navetassa tms. PIrkanmaalla syksyllä 2014.

 

Tiedän olevan: Einon pirtti, Karrlundin kivinavetta, Ali-Marttilan tilan juhla-aitta.

 

Tuleeko mieleenne muita vastaavia paikkoja? Sisäpiirin tietoa joistain uusista tiloista, näitä kun tuntuu aina välillä tipahtelevan esiin? :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No niin, meillä olis suunnittelilla kesähäät 2015 ja olen jo alkanut paikkaa etsimään.

Kiinnostaisi tietää onko kenelläkään kokemuksia Nokialla sijaitsevista Villa Silvasta sekä

Hempankaaresta sekä hyviä että huonoja puolia? Olisin kiitollinen tiedoista :girl_in_love:

Häät olisivat suhteellisen pienet ja molempiin paikkoihin meidän vierasmäärä kyllä sopisi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Eikö kukaan ole pitänyt häitä tai ollut hääjuhlassa Hempankaaressa???

 

Entä mitä muita kokemuksia Nokian hääpaikoista?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä oon ollu hempankaaressa häissä, ja on kyllä ihan kiva ja nätti tilana ja ilmeisesti hyvin kohtuuhintanen, tiiliseinät ja mukavasti tilaa ja valoisuutta. Miinuksena siinä mun mielestä oli sijainti siinä teuton grillin kupeessa ;)

 

Villa Silvassa en oo käyny. Siinä on kyllä nätti piha. Mutta onko siinä sisällä isoo yhtenäistä tilaa, vai pienempiä huoneita? en tiiä..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän häät tulee olemaan Nokian Sarkolassa, Vahalahden Päivölässä. Kävimme katsastamassa useita seurantaloja Ylöjärvi-Nokia -akselilla ja jokaisessa oli puolensa ja puolensa. Päivölä karsiutui voittajaksi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Niiskutin, saako kysyä milloin häänne ovat?

Katselin Päivölää juuri eilen netistä ja paikka alkoi myös itseäni kiinnostamaan....

Miksi juuri se oli hyvä ja kävittekö katsomassa Jukolaa Tottijärvellä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän häät ovat 2.8. :)

Käytiin katsomassa myös Jukolaa, kun Tottijärven kirkko on kuitenkin vihkikirkko. Valinta mm. Jukolan ja Päivölän välillä ei todellakaan ollut helppo. Kuten tuossa aiemmin kirjoitin, niin joka paikalla oli ne omat hyvät ja omat huonot puolet.
Päivölä voitti siistimmällä "ulkoasulla", se on rauhallisemman tien vieressä ja siellä on äänentoistolaitteet valmiiksi paikalla. Meille ei siis tule bändiä, joten voimme hyvin käyttää paikan omia kaiuttimia siihen musiikintoistoon, mitä tarvitsemme.
Jukolassa hyvää oli avarat tilat, mahdollisuus avata juhlatilasta suoraan ovi ulos ja astiasto + kaikki keittiövälineet kuului paikan vuokraan. Lisäksi esittelijä puhui, että tuolit tultaisiin uusimaan, mutta aikataulusta ei osannut sanoa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän häät on Hempankaaressa ensi kesänä. Päädyttiin tähän kun on lähempänä keskustaa kuin Jukola ja Päivölä. Pihasta jouduttiin siis tinkimään mutta siinä on pieni terassi oven vieressä ja itse päätin olla välittämättä keskustan liikenteestä. Meillä on tulossa yli sadan hengen häät joten pienemmistä paikoista jouduttiin karsimaan hyviä pois. Suosittelen myös tutustumaan Nokian veneilijöiden tms. kerhomaja Ankkuriin, sinne mahtuu 100 henkeä (yksi tila). Näyttää ulkoa paljon pienemmältä kuin onkaan. Oli meille varattuna, jos ei isompaa olisi saatu, mutta kun väkimäärä meni yli tuon sadan niin jouduttiin luopumaan siitä, ennemmin kuin kutsuttavien vieraiden määrästä. Maja on lähellä Edeniä ja Pyhäjärven rannassa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään