Guest Kettunen

Oulun seutu

461 viestiä aiheessa

Heippa!

Täälä yks tuleva morsian kaipailisi lisäinfoa/kuvia Oulunsalon Peuhun kartanosta. Koitin googlettaa ja etsiä netistä,mut hirmu nihkeesti mitään siitä löytyi..kuvia ainakaan :/ eli jos joku joka siellä ollut juhlimassa joskus,ois hirmusen kiva nähdä vähän kuvia ks.paikasta ja saada tietoa tiloista/toimivuudesta jne :) meillä tarkotus kokata ruuat + kakut itse ja palkata pari pätevää tarjoilijaa sit sinne juhlaan vaan.

Ja toinen askarruttava asia kun haluaisin jonkunmoiset teema häät...mistä sais ideaa eri teemoista ja siihen liittyvistä koristeista tms??

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei! Mitä mahdollisia hääjuhlapaikkoja on Oulunseudulla, jos vieraita tulee 120-150? Osaisko kukaan kertoa, onko paikkoja, joista sais vuokrattua pelkät tilat? Sais ite hommata pitopalvelun, ruuat ja juomat.. kiitos jo etukäteen! :)

Meille on nyt varattuna Muhokselta Laitasaaren seurojentalo. Vieraita max 150. Saa tuoda ite ruuat ja juomat. Vaikka onkin seurojentalo, niin sali on tunnelmallinen hirsiseinineen. Ja pihalla on komiat joki näkymät. Ainut miinus mun mielestä on, että lähellä on asutusta ja paikalla pitää olla hiljaisuus klo 00. Mutta kuulemma sisällä saa olla, jos ei pidä metakkaa. Mutta minähän morsiammena häippäsen todennäkösesti aikasemmin ja kaasot hoitaa loppu bileet. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Laitasaari on kyllä tosi ahdas 150:lle... Meille sanoivat et maksimissaan 120 mahtuu ja silloin ei kyllä jää tanssitilaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Peuhusta kuulin kommenttia mieheltäni, joka oli vasta siellä soittamassa hääkeikalla. Roudauksen aikana ilmeisesti paikan omistaja oli tullut valittamaan autojen olevan hänen miehensä auton paikalla ja ne pitäisi siirtää asap, koska isäntä oli sillä sekunnilla tulossa töistä. Oli monta kertaa käynyt napisemassa, eikä isäntä ollut tullut koko sinä aikana mitä bändi siellä oli (2-3h). Mulle jäi vähän ikävä mielikuva tuosta, kun roudattavat kamat on yleensä painavia ja ne autot kuitenkin siitä siirtyi sivummalle. Olis voinut sanoa varmasti ystävällisemmin, että siirrättehän autot sitten toisaalle kun olette valmiita tms. Ei oikein bändi arvostanut moista käytöstä.

Varmaan muuten on ihan kiva paikka. En ole itse käynyt.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän häät vietetään ensi kesänä Martinhovissa. Itse hääjuhlan onnistumisesta ei siis vielä ole kokemusta, mutta tähän mennessä kaikki on mennyt oikein mukavasti. Paikan omistajan kanssa käydyt keskustelut ja tapaamiset ovat saaneet minulle sellaisen tunteen, että häämme ovat osaavissa käsissä.

Ruokatarjoilut täytyy ottaa paikan päältä, mutta koska paikalla ei ole a-oikeuksia, ovat omat juomat sallittuja. Omistajalla ei ole valmiita menuvaihtoehtoja, vaan tarjoilut suunnitellaan yhdessä. Hinta riippuu tietysti sitten siitä, mitä kaikkea haluaa. Tila on mielestäni oikein sopiva n. 50 vieraan häille, kuten meillä tulee olemaan. Plajon isommissa häissä voi tulla hieman ahdasta ja tanssilava joudutaan raivaamaan erikseen, ellei sitten tansseja järjestetä pihalavalla. Saunat voi vuokrata erilliseen hintaan, samoin kuin paljun. Mielestäni paikka on oikein kaunis, eikä vaadi erityistä koristelua. Lisäksi paikassa on kuulemma koristeita joita saa vapaasti käyttää jos haluaa.

Jos tulee jotain muuta mieleen, mitä haluaisit tietää, voin yrittää vastata. Kokemuksia kerron sitten lisää kunhan olemme käyneet kesäkuussa pitämässä suunnittelupalaverin ja häiden jälkeen heinäkuun lopussa.

Hei! Me ollaan jo käyty katsomassa paikkaa, häät suunnitteilla kesälle 2013. Martinhovi vaikuttaa kyllä hyvältä vaihtoehdolta, kun menuhintaan kuuluu suurinpiirtein kaikki(liinat, astiat yms.) Kerrohan toki kokemuksia miten teillä hääsuunnittelut ja itse häät onnistuu siellä? :) Emäntä vaikutti kyllä mukavalta ja paikkakin miellytti...Se tosin vähän epäilytti kun he asuu siinä yläkerrassa, että antavatko juhlia myöhään ;) Ja sitten sain myös sellaisen käsityksen, että omistaja oli vaihtunut vast'ikään, joten en tiedä paljonko heillä on kokemusta häiden järjestämisestä.

Hei!

Meillä on kans varattu Martinhovi syyshäitä varten. :) Paikka tosiaan vaikutti ihanalta ja emäntä oikein asiantuntevalta. Tuli tunne, että voi huoletta mennä viettämään juhlia sinne. Mielenkiinnolla odotan kommentteja paikasta kesän morsiamilta. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pitäis vaan jaksaa paikan päällä käydä kattomassa että voi tehä varauksen...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei! Mitä mahdollisia hääjuhlapaikkoja on Oulunseudulla, jos vieraita tulee 120-150? Osaisko kukaan kertoa, onko paikkoja, joista sais vuokrattua pelkät tilat? Sais ite hommata pitopalvelun, ruuat ja juomat.. kiitos jo etukäteen! :)

Heip!

Meidän vieraista paikalle pääsee 120 (kutsuttuja 137) ja meillä hääpaikka on Oulunsuun Pirtti. Kannattaa googlettaa ja katsoa nettisivuja! :) Pirtille menee juuri se 150 ihmistä max, vaikka taitaa olla silloin jo melko täynnä. 120 on aika passeli! Meille tulee paikalle pitopalvelu ja alkoholit ollaan hommattu kans itse, joten siinä mielessä myös erinomainen paikka.

Hei taas! No tuota oulunsuun pirttiä olinki vähä miettinyt... Paljonko sille tulee hintaa? (saako sitä ees täällä sanoa?) Varasitteko sen koko viikonlopuksi?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ http://www.oulunsuunnuorisoseura.fi/tilan-vuokraus/ tuossa on pirtin nettisivut josta löytyy hinnat... Toivottavasti ei nosta niitä kun meillä häät vasta 01/2014

Onko teillä tietoa mistä kannattaisi kysyä "emäntää" juhlille. Teemme roat itse ja olisi kiva jos pystyisi luottamaan jollekkin keittiön vastuun. Jollekkin joka ei ole itse vieraana juhlissa. Tarvitsisi mielellään myös kokemusta keittiön koordinoinnista.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän häät vietetään ensi kesänä Martinhovissa. Itse hääjuhlan onnistumisesta ei siis vielä ole kokemusta, mutta tähän mennessä kaikki on mennyt oikein mukavasti. Paikan omistajan kanssa käydyt keskustelut ja tapaamiset ovat saaneet minulle sellaisen tunteen, että häämme ovat osaavissa käsissä.

Ruokatarjoilut täytyy ottaa paikan päältä, mutta koska paikalla ei ole a-oikeuksia, ovat omat juomat sallittuja. Omistajalla ei ole valmiita menuvaihtoehtoja, vaan tarjoilut suunnitellaan yhdessä. Hinta riippuu tietysti sitten siitä, mitä kaikkea haluaa. Tila on mielestäni oikein sopiva n. 50 vieraan häille, kuten meillä tulee olemaan. Plajon isommissa häissä voi tulla hieman ahdasta ja tanssilava joudutaan raivaamaan erikseen, ellei sitten tansseja järjestetä pihalavalla. Saunat voi vuokrata erilliseen hintaan, samoin kuin paljun. Mielestäni paikka on oikein kaunis, eikä vaadi erityistä koristelua. Lisäksi paikassa on kuulemma koristeita joita saa vapaasti käyttää jos haluaa.

Jos tulee jotain muuta mieleen, mitä haluaisit tietää, voin yrittää vastata. Kokemuksia kerron sitten lisää kunhan olemme käyneet kesäkuussa pitämässä suunnittelupalaverin ja häiden jälkeen heinäkuun lopussa.

Hei! Me ollaan jo käyty katsomassa paikkaa, häät suunnitteilla kesälle 2013. Martinhovi vaikuttaa kyllä hyvältä vaihtoehdolta, kun menuhintaan kuuluu suurinpiirtein kaikki(liinat, astiat yms.) Kerrohan toki kokemuksia miten teillä hääsuunnittelut ja itse häät onnistuu siellä? :) Emäntä vaikutti kyllä mukavalta ja paikkakin miellytti...Se tosin vähän epäilytti kun he asuu siinä yläkerrassa, että antavatko juhlia myöhään ;) Ja sitten sain myös sellaisen käsityksen, että omistaja oli vaihtunut vast'ikään, joten en tiedä paljonko heillä on kokemusta häiden järjestämisestä.

Hei!

Meillä on kans varattu Martinhovi syyshäitä varten. :) Paikka tosiaan vaikutti ihanalta ja emäntä oikein asiantuntevalta. Tuli tunne, että voi huoletta mennä viettämään juhlia sinne. Mielenkiinnolla odotan kommentteja paikasta kesän morsiamilta. :)

Martinhovi on nyt varattu ensi kesäksi ja vihkiminen tapahtuu Haukiputaan kirkossa. Käytiin eilen uudestaan Martinhovia katsomassa, miltä siellä näyttää kesäaikaan, ja nättiä oli :) Laittakaahan tosiaan tämän kesän morsiamet kommentteja tulemaan, miten häät on menneet Martinhovissa?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me varattiin Oulunsuun Pirtti Perjantaista klo 12.00- sunnuntaihin klo 19.00. Varausmaksusta maksettu puolet joten varmasti varattu meille 29.06.2013 :-X

Vielä pitäs käydä siellä kuvaamassa ja suunnittelemassa koristelua, sekä kattoo minkälaisia ne pöytälevyt on kun pitää itse koota jalakset kiinni pöytälevyihin. Tietää sitte kuin paljon menee aikaa pöytien kokoamisessa... :P ja terassii käydä kattomassa ku viimeksi oli talvi kun käytiin tutustumassa... :D Tietääkö kukaan tuleeko talon puolesta tuhkakupit ulos vai pittääkö ite hommata? hmm... :wub:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Johteenpookista nyt lisätietoa, jos joku muu joskus etsii informaatiota. Sinne mahtuu tasan 70 istumaan pöytineen, tuoleineen mutta astioita ei ole ihan kaikille. Tila on muuten tosi kiva, tykkäsin itse, isot ikkunat ja vaaleat seinät on modernin tuntuiset. Keittiö on kans aika jees.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei, onko kellää kokemuksia häistä Walhallassa, oulun lääkiksen kiltatalolla? :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Walhallassa en ole ollut hääjuhlissa, mutta muissa pirskeissä kylläkin. Viimenäkemältä oli aika karu mesta (sori nyt vaan), ei verhoja ikkunoissa ja muutenkin minusta hieman ränsistyneen oloinen. Vessat oli kivoimmassa kunnossa. Keittiössä ei ole astioita, ja kylmätilaakin aika vähänlaisesti. Sopii mielestäni paremmin villeihin opiskelijapartyihin kuin hääjuhlapaikaksi..Hinnaltaan ei kait ole paha, ja Walhallassa on kuitenkin kiva piha ja grillikatos :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Walhallaa saa tosiaan koristella, mutta ei olla parempaakaan löydetty :D (nmky:n tiloissa ois ollu vielä kovempi työ koristella ja yhet vessat!!) Kun juhlijoita pittäis mahtua väh. 150, nii ei löytyny oulusta niin isoa paikkaa talvihäihin :( Meillähän on tosiaan pimiään aikaan häät, niin ei iha kaikki kulumiset näy ;) Ja oha siellä komia sauna :) Keittiö remontti tulossa, muttei taija keretä meijä häihin, joten ruoka pittää ottaa valmiina astioineen, koska sillä keittiöllä ei tee keittiö tarkotuksessa kyllä mtn.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heippa!

Täälä yks tuleva morsian kaipailisi lisäinfoa/kuvia Oulunsalon Peuhun kartanosta. Koitin googlettaa ja etsiä netistä,mut hirmu nihkeesti mitään siitä löytyi..kuvia ainakaan :/ eli jos joku joka siellä ollut juhlimassa joskus,ois hirmusen kiva nähdä vähän kuvia ks.paikasta ja saada tietoa tiloista/toimivuudesta jne :) meillä tarkotus kokata ruuat + kakut itse ja palkata pari pätevää tarjoilijaa sit sinne juhlaan vaan.

Ja toinen askarruttava asia kun haluaisin jonkunmoiset teema häät...mistä sais ideaa eri teemoista ja siihen liittyvistä koristeista tms??

Heippa. Peuhua ei vuokrata vuodelle 2013. Olen itse kysellyt useaan otteeseen ja aikaisintaan Joulukuussa "herrat" päättävät myydäänkö koko paikka vai vuokrataanko sitä vielä eteenpäin. Tänä vuonna sitä on vuokrattu ja koko vuosi/kausi lokakuulle on varattu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Munkin mielestäni Laitasaari tulee kyllä aika ahtaaksi 150:lle vieraalle.. Me kokeilimme sellaista kampamallista pöytäsysteemiä (takaseinällä, joka siis on sitä lavaa vastapäätä, on se kamman varsi ja siitä lähtee kolme pöytäriviä) ja siihen mahtuu n. 110 ihmistä istumaan. Mun mielestäni olisi hyvä, että siellä hääpaikalla mahtuu kuitenkin liikkumaan omalta paikaltaan niin, että kaikkien ei tarvitse alkaa varoa. :) Toki 150 sinne saa mahtumaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tänne sen verran päivitystä, että Martinhovi käyty tänään viimein katsastamassa ja todettu meidän paikaksi :) Omistaja ihan huippu - syntyi kyllä fiilis että kaikki onnistuu, mitä vaan keksii toivoa :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nyt kun kuvia katsoin niin itsekin näin ei oululaisena tiedän tuon Martinhovin!!

Kaunis paikka, etenkin pihapiiri ihanan iso.

Häistä jäi jotain hampaankoloon siksi. että kun hääparia kuvattiin siellä rannassa yhteensä noin tunnin ajan niin kaikki vieraat joutuivat odottamaan ulkona!!

Kyllä olisin itsekin halunnut sisälle istumaan ja etenkin viileään.

Tämä johtui kuulemma siitä, että henkilökunta avaa ovet kun on salin kattaus valmis!

Minusta kaiken pitäisi olla valmista kun hääpari & vieraat tulevat paikalle...

Eli tieto teillekin niin voitte varmistaa jos itse olette kuvassa vihkimisen jälkeen.

Hei!

Martinhovissa on ainakin tänä päivänä kattaukset valmiina kun hääpari ja häävieraat saapuvat :) Ja ovet ovat avoinna! Eli sisälle varmasti pääsee :) (Ellei hääpari ole toisin toivonut)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on varattu Laitasaaren Seurojen talo elokuulle2013! Pelkäsin, ettei enää toivomaan paikkaa saa, mutta tuolla oli vapaata vielä haluamallemme viikonlopulle. Käytiin tutustumassa paikkaan ja aivan ihastuttava, ei enempää "meidän näköistä" paikkaa voisi kuvitellakaan! Olisin alunperin halunnu Johteenhoviin, mutta paikka oli täysi, ja olisi varmaan hinnan puolesta tippunut Laitasaaren tieltä muutenkin.

Mistähän Oulusta voisi muuten vuokrata pöytäliinoja?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Meille vinkattiin että Oulun keskuspesulasta saa edullisesti vuokrattua, mutta en ole itse vielä ennättänyt sieltä hintoja kysellä. Jos kyselet niin kerro toki mitä vastasivat. :)

Meillä on nyt sitten juhlapaikka myös varattuna. Allin matalassa toppilassa vietetään siis meidän talvihäitä. Kallis paikkahan se on, mutta ei Oulusta löytynyt muuta meitä miellyttävää paikkaa mihin saisi viedä omat juomat ja pitopalvelun.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on varattu Laitasaaren Seurojen talo elokuulle2013! Pelkäsin, ettei enää toivomaan paikkaa saa, mutta tuolla oli vapaata vielä haluamallemme viikonlopulle. Käytiin tutustumassa paikkaan ja aivan ihastuttava, ei enempää "meidän näköistä" paikkaa voisi kuvitellakaan! Olisin alunperin halunnu Johteenhoviin, mutta paikka oli täysi, ja olisi varmaan hinnan puolesta tippunut Laitasaaren tieltä muutenkin.

Mistähän Oulusta voisi muuten vuokrata pöytäliinoja?

Meillä oli häät Laitasaaressa 2010 ja vuokrattiin pöytäliinat Oulun keskuspesulalta. Hinta oli silloin 70€ / tarvittava määrä liinoja. (ainakin minun vanhojen muistiinpanojen mukaan) :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kannattaa kysyä pöytäliinoja vuokralla myös pitopalveluilta samalla kun tekee tarjouspyynnöt menuista :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Käytiin juuri tarkastamassa Oulunsuun pirtti ja se on juuri sopiva meidän tarkoituksiimme. Pitää vielä kerran kattoo muut vaihtoehdot mutta taidetaan kyllä varata se.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on varattu Laitasaaren Seurojen talo elokuulle2013! Pelkäsin, ettei enää toivomaan paikkaa saa, mutta tuolla oli vapaata vielä haluamallemme viikonlopulle. Käytiin tutustumassa paikkaan ja aivan ihastuttava, ei enempää "meidän näköistä" paikkaa voisi kuvitellakaan! Olisin alunperin halunnu Johteenhoviin, mutta paikka oli täysi, ja olisi varmaan hinnan puolesta tippunut Laitasaaren tieltä muutenkin.

Mistähän Oulusta voisi muuten vuokrata pöytäliinoja?

Me vuokrasimme keskuspesulasta joka toimii Oysin vieressä. Hintaa 30 liinalle tuli vajaa 100 euroa. Haettiin häitä edeltävänä torstaina ja palautettiin seuraavana maanantaina. Hintaan kuuluu myös liinojen pesu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään