Jump to content
Naimisiin.info

Rakennekynnet ym Phuketissa, laatu ja hinnat?


Talvikku

Recommended Posts

Varmaan monet morsiamet, kuten minäkin, "sortuivat" ennen häitä kalliisiin rakennekynsiin....? :) Ainakin ymmärsin että nämä ovat virallisesti nyt rakennekynnet.... Ei ole koskaan ollut mulla tämmöisiä ennen, joten olen hieman tietämätön, mutta siis oman kynnen pintaan liimattiin sopivan mittainen jatkepala, ja sitten laitettiin monta kerrosta geeliä päälle ja koristeltiin kärjet valkoisiksi, ns "ranskalainen kärki"??

Haluaisinkin tietää, että miten tuolla Phuketin suunnalla nämä kynsihommat hoituisi, jos huollattaisi kynnet siellä? Olin ajatellut näistä kynsistä luopua heti kun irti lähtevät, mutta nyt tajusin että Thaimaassa voisi saada huollon niin halvalla, että voisi vielä toisenkin kuukauden näitä kynsiä pitää, kun kerran olivat alunperin niin tyyriit...

Eli onko Thaimaassa muita kun spa-hoitoloita? Netistä löysin oikeastaan vain hierontoja, kasvohoitoja, korkeintaan manikyyrejä ja pedikyyrejä tarjoavia laitoksia. Löytyykö sieltä ihan tavallisia kynsistudioita tms, jossa saisi rakennekynnet huollettua? Mitä maksaa ja mitä on laatu???

Parin päivän päästä nämä kynnet ovat olleet mulla 2 viikkoa, joten viikon-parin päästä voisin hyvinkin jo huoltoa kaipailla. Thaimaahan me lähdetään jo tällä viikolla, ja ollaan siellä löhöilemässä parin viikon verran! :) Jesh!

Muokattu: , käyttäjä: Talvikku
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...