kolibri80

Mistä juomatelineitä (viinit, boolit jne.) (yhdistetty ketjuja)

45 viestiä aiheessa

Hei! Olisko kellään ideaa mitä käyttää viinihanapakkausten telineinä tai mistä niitä saa???

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itsekin etsiskelen noita telineitä, niin aika monta nettikauppaa löytyi googlettamalla.

Anttilassa kävin myös,siellä sanoivat että telineet tulee myyntiin huhti-toukokuussa

noihin tavallisiin kauppoihin. Niitä on ollu moneen makuun sopivia; metallisia, puisia, muovisia..

Ja jollei löydy sopivia, niin voihan sellaset itsekin tehdä jos intoa on :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jotkut Alkot myyvät myös noita hanapakkausten telineitä. Ostimme anopille ja appiukolle sellaiset joululahjaksi, olivat tummahkoa puuta ja mielestämme tyylikkään ja laadukkaan oloiset, suosittelemme!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heippa !!

Vähän matti myöhäsenä liityin tänne sivustolle... häät 3.7.10 =)

Mutta sellasta kyselisin että olisko kellään tietoo mistä saisi ostettua/ vuokrattua vesiputous boolimaljan?? Näiltä sivustoilta löysin jotain mutta ne viestit on kirjoitettu V.2006 ja silleen. Ja ne sivustot mitä siellä on laitettu mistä sellainen löytyisi ovat joko pois käytöstä tai sitten tuotetta ei ole saatavilla enään...

Haluaisin häihimme sellaisen, aika upean näköinen, eipä boolipöytä sitten muita koristuksia tarviskaan =)

Olisin kovasti kiitollinen jos joku osaisi auttaa tässä asiassa :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heippa !!

Vähän matti myöhäsenä liityin tänne sivustolle... häät 3.7.10 =)

Mutta sellasta kyselisin että olisko kellään tietoo mistä saisi ostettua/ vuokrattua vesiputous boolimaljan?? Näiltä sivustoilta löysin jotain mutta ne viestit on kirjoitettu V.2006 ja silleen. Ja ne sivustot mitä siellä on laitettu mistä sellainen löytyisi ovat joko pois käytöstä tai sitten tuotetta ei ole saatavilla enään...

Haluaisin häihimme sellaisen, aika upean näköinen, eipä boolipöytä sitten muita koristuksia tarviskaan =)

Olisin kovasti kiitollinen jos joku osaisi auttaa tässä asiassa :girl_smile:

Tarkoitatko jotakin tällaista?

http://cgi.ebay.com/SEPHRA-BEVERAGE-PUNCH-FOUNTAIN-HOT-DRINK-DISPENSER_W0QQitemZ150299315410QQcmdZViewItemQQptZSmall_Kitchen_Appliances_US?hash=item22fe898cd2

Tuolta voisi muuten tilata, mutta tuota kyseistä tuotetta ei toimiteta Suomeen :(

edit: Etsin tarkemmin ja löysin muutaman. Aika saman näköisiä ovat keskenään, mutta hinnat on vähän eri.

Eli näitä toimitetaan myös Suomeen!

http://cgi.ebay.com/Party-Drink-Cocktail-Fountain-with-6-cups_W0QQitemZ120549343419QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item1c114d00bb

Samoin näitä:

http://cgi.ebay.com/Lighted-Punch-Champagne-Drink-Juice-Beverage-Fountain_W0QQitemZ200455549903QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item2eac14f3cf

Ja näitä:

http://cgi.ebay.com/Nostalgia-Lighted-Drink-Punch-Party-Fountain-8-Cups-New_W0QQitemZ200455823799QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item2eac1921b7

Muokattu: , käyttäjä: Bride08/2011

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Juups ebaylta oon katsonut niitä mutta mietityttää juuri se toimitus...

ja mulletoi.comista myös... odottelen vastausta spostiin onko niitä vielä siellä firmassa... varastossa ei ainakaan :(

kiitos kaunis kuitenkin =)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me just tilattiin sieltä, eli voin laittaa viestiä sitten kun saapuu perille, että miten toimitus sujui :) Postikulut on kyllä aika mahtavat...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heips =)

Juu ilmottele ihmeessä kun saatte boolilähteen. Ja jos voisit kertoa vähän tarkemmin kuinka se kaikki tapahtuu kun sieltä tilaa. S-postiinkin saa laittaa [email protected]

Ja sekin kiinnostaa kuinka kauan tilauksesta kestää tulo...

Kiitos

T: A

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ensin tulee rekisteröityä. Siinä ei mitään ihmeellistä ollut. Sitten vaan valitaan, mitä haluaa ostaa. Ihan heti ei tarvitse maksaa, siinä taisi olla kaksi päivää, kun tuotetta sai ikään kuin pitää varattuna. Visalla maksoin. Lopulliset postikulut näkyi vasta ihan lopussa ennen maksua. Eli tuotteen hinnan päälle tuli ensin noin 10 dollarin postimaksut. Sitten tuli vielä noin 40 dollarin käsittelykulut. Tuota summaa pelästyin, koska en sellaista odottanut. Tuote tulee kuitenkin UPSilla, eli noin 6-10 arkipäivän kuluessa ja onhan se kooltaan suuri. En myöskään ihan samanlaista ole Suomesta löytänyt, ja hieman erilainen, mutta huonompi minkä Suomesta olisi saanut, olisi maksanut 80 euroa + postimaksu 10 euroa, eli eipä tuo tule niinkään kalliiksi ja on toivottavasti hienompi. Meillä myös muita juhlia tulossa, joissa aiotaan boolimaljaa käyttää, eli ei ihan yksiin juhliin jää :) Kirjoitan lisää sitten, kun tuote saapuu :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos tiedoista. Mistä suomesta oot vastaavan löytänyt, voisin sitäkin vilkaista :) Tosiaan kaikki mitä minä olen löytäny niin niitä ei ole varastossa tai tuotetta ei enään valmisteta... Ja mulletoi.comista ei ole tullu mitään vastausta tuleeko niitä edes joskus sinne....

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tämä ei siis todellakaan ollut edes vastaava, minkä Suomesta löysin. Me halutaan läpinäkyvä, ja tämä on kai lähinnä kahvin tarjoamiseen tarkoitettu. Meille ei siis ole tulossa tuollaista vesiputous-juttua, vaan ihan perus juoma-annostelija :)

Tässä se suomalainen versio:

http://www.ed.fi/index.php?module_id=48&product_cat_id=47

Ja tämän tapaisen tilasin (ilmeisesti loppu juuri se, minkä tilasin, koska ei enää löydy):

http://cgi.ebay.com/3-GALLON-PLASTIC-UNBREAKABLE-BEVERAGE-DRINK-DISPENSER_W0QQitemZ310211067816QQcategoryZ115729QQcmdZViewItemQQ_trksidZp4340.m263QQ_trkparmsZalgo%3DDLSL%252BSIC%26its%3DI%252BC%26itu%3DUCI%252BIA%252BUA%252BFICS%252BUFI%252BDDSIC%26otn%3D20%26po%3D%26ps%3D63%26clkid%3D8925684989456491163

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

boolilähde löydetty ja tilattu :girl_smile:

kiitos kaikille =)

Toivottavasti täyttää odotukset, kerron sitten kun tuotteen saan .

Nyt pääsiäisen viettoon, Hyvää Pääsiäistä kaikille. Munarikasta sellaista :girl_wink:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä tilasin myös boolisuihkulähteen eBaysta. Maksoin paypalilla ja paketti toimitettiin kotiovelle vajaassa viikossa. :) Tilaamani on samanalainen kuin mulletoi:ssa.

Vinkkinä suosittelen käyttämään ostopaikkana mielummin brittien ebayta kuin jenkkien. Postikulut ovat yleensä pienemmät, eikä tulli/alvi-ongelmia tule kun Britannia on EU-aluetta (pitää muistaa kuitenkin katsoa, että item location on eu-alueella). :girl_wink: Itse maksoin tuon postitukesta 10£.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Muutama päivä sitten haettiin juoma-annostelija postista. Ihan täydellinen! Just semmonen kun oltiin haluttu!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

eBaystä löytyy, beverage dispenser -hakusanalla ainakin. Itse harkitsin tuollaisten tilaamista eBaystä, kun Suomesta en sellaisia löytänyt, mutta emme loppujen lopuksi päätyneetkään booliin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tälläinen tulee myös meidän häihin, kiitti linkkivinkeistä :girl_wink:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hmm. Tämäpäs olisi mielenkiintoinen :D

Sitä aloin pohtimaan, että kuinka tuo booli pysyy hyvänä siinä? Siis jos hapollista boolia on, niin kuinka ne hapot katoaa siitä kun se neste valuu monta kertaa alas... Tietääkö kukaan kuinka käy?

Toisaalta kyllä, haluan boolini johonki isoon saaviin mistä sitten sitä saa kipata. Juuri olin häissä, missä oli just jotain 2-4 litraa kerralla tarjolla, ja sitä sai koko ajan olla täyttämässä. Ei sekään kivaa oo...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tämä boolin laatu on myös askarruttanut minua.

Tuleeko boolista mehua ? hapot häviää.

Eikö booli ole aina parhaimmillaan tuoreena vasta tehtynä ?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

mä en löytänyt, tai sitten en osaa käyttää tuota sivustoa.. niin tai sitten tuollaisia ei enää ole missään.. nyyh..

mä olen niin ihastunut tuohon ja muihin tuon tapaisiin etten oikein osaa keksiä mitään muuta vaihtoehtoa.

kertokaa toki ihmeessä jos joku on jostain löytänyt, jos vaikka suomestakin josatain saisi..

tai vaikka olisi pienempiäkin, niitähän voisi laittaa useamman sitten vieretysten...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

me ollaan todennäköisesti päätymässä siihen että meille tulee hanviini. ne on niin paljon näppärämmät kuin pullot ja loppujen lopuksi ihan tyylikkäätkin. mistähän löytäisin hanaviini pakkauksille telineet? katsoin tuolta askartelun puolelta vai mistä lie, mutta siellä oli vain jotain vanhaa tietoa..

Muokattu: , käyttäjä: -neeze-

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse ajattelin tällaisia hankkia 2 (toinen valkkarille, toinen punkulle). Mun mielestä hinta tosi edullinen, kun ottaa huomioon materiaalin ja sen, että tehty käsityönä.

Onpahan sitten kotona häiden jälkeen teline hanaviineille. Toinen vaikka mökille.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään