Tattoobride

Kellään kokemuksia Turun Angelicabridesta?

7 viestiä aiheessa

Onko kellään kokemusta kysesestä liikkeestä? Millanen asiakaspalvelu?

Olen menossa katselemaan ja sovittamaan morsiuspukuja lähiaikoina ja mietin nyt kuumesesti mihkä sitä kannattaa mennä (Fiancee ja sydänkäpy on listoilla jo) jos ehoton budjetti on siinä 800-1000 euron paikkeilla. Angelican sivuilla kun ei ole oikeastaan mitään tietoa hinnoista, mekoista ym. Vastailettehan jos olette käyneet Angelicassa, kiitti hirmusesti! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Angelicabrides: Kävin aprillipäivien alennusten innostamana myös täällä. Uusi liike, avattu maaliskuun aikana. En ollut varannut aikaa, mutta koska liikkeessä oli hiljaista niin pääsin sovittelemaan. Ensimmäinen havainto oli, että liike oli TODELLA pieni! Ei ollut erillistä sovituskoppia ovineen, vaan liikkeen nurkasta oli eristetty sermeillä pieni soppi. Yksi sivu jäi siis tästä kokonaan auki ja oli hieman epämukavaa seisoskella siinä alusvaatteisillaan. Liikkeen kokoon nähden pukuvalikoima oli kuitenkin yllättävän suuri. En tosin löytänyt täältäkään juurikaan mitään wau-efektiä aikaansaavaa Myyjät olivat ihan perusmukavia, eivät tuputtaneet mitään pukua ja kuvata sai tahtoessaan.

Kokemuksia turun hääpukuliikkeestä, sivu 5

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Liike on kyllä pieni, mutta valikoima oli omasta mielestäni yksi Turun parhaimmista. Ovat kuulemma muuttamassa suurempiin tiloihin tämän viikon aikana, joten kannattaa kyllä käydä tutustumassa. Oma pukuni löytyi täältä:)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse koin että oli paras valikoima pukuja minun tyyliini! Löysinkin pari ihanaa vaihtoehtoa, toiselle hintaa jäi vajaa 800 € ja toinen oli reilu 1300 € eli eri hintatasoakin löytyy. Vielä menossa sovittelemaan näitä kahta ja toisen melko varmasti valitsen omakseni :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ystäväni löysi liikkeestä juhlapuvun, jonka puki ylleen meidän häihimme. Hän kehui liikkeen palvelua ja valikoimaa kovin. Totesi juosseensa läpi monta juhlapukuja myyvää liikettä, mutta kaikissa oli tarjolla vaatteita vain huippuhoikille ihmisille. Tuossa liikkeessä kuitenkin oli kuulemma valinnanvaraa kaikissa kokoluokissa!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tänään tuli testattua Turun Angelicabridesin Outlet ja päämyymälä. Myyjät olivat erittäin ystävällisiä ja löysin aivan ihanan puvun itselleni. Pukuun tehdään vielä parannuksia ja myyjällä oli erittäin hyviä ideoita. Suosittelen :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Siellä oli kyllä minun mielestäni todella suppea valikoima.... Mutta palvelu oli hyvää jne, joten jos vaan sopiva löytyy niin mikä ettei! Itse päädyin kyllä loppujen lopuksi kaikki turun liikkeet koluttuani, että yritän löytää käytetyn puvun. En löytänyt mistään täydellistä pukua, kaikissa oli ihan samanlaiset puvut.... :(

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään