Guest jojo

Geelikynsien poistaminen

4 viestiä aiheessa

Mä saisin kaverilta lahjakortin geelikynsien laittamiseen. En ole kuitenkaan varma haluanko niitä. Kysymys siis kuuluu, voiko ne poistaa itse muutaman viikon jälkeen?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Geelikynsien poistaminen tapahtuu joko niin että annat niiden kasvaa pois, eli kynsiviilalla viilaat aina ylimääräisen pois, tai sitten viilaamalla geeli oman kynnen päältä pois. Mutta miksi et haluaisi geelikynsiä, niistä ei ole pakko tehdä pitkiä ja värikkäitä, esim. ihan oman kynnen pituinen ja väirittömällä lakalla tehtynä olisi kuin oma kynsi lakattuna, mutta tämä on vain kestävämpi. Hiukan paksumpi kynnestä tulee, ei niin että muut huomaa, mutta siihen tottuu päivässä. Minulla itselläni geelikynnet pitää myös kynsinauhat parempina, eli ei enää tulehtuneita ja repaleisia kynsinauhoja.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei kannata laittaa, jos ei aio pitää. Itsellä ainakin kului kynsi niin ohueksi, että oli vuoden kuin paperia...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Niiden poistoon on myös omat aineet, jolla pehmennetään sitä geelia, jonka jälkeen sen saa siististi ns. kuorittua pois. Eli viilaus ei ole ainoa vaihtoehto.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään