Jump to content
Naimisiin.info

Eli Shay Couture kokemuksia?


Recommended Posts

Onko kukaan tilannut/ostanut Eli Shay couture morsiuspukuja? Olisi kiva kuulla kokemuksia, mitä vain!

 

Mistä tilasit/ostit? Onko mekko hintansa arvoinen? Miten onko koot isoja/pieniä?

 

Entä onko kukaan tilannut täältä mitään? Kokemuksia??

 

http://www.morelle-mariage.eu/index.php

 

Mun tekisi niin mieli tilata, on niin älyttömän kauniita pukuja. Mutta olisi kiva tietää kokemuksia ennen kun laittaa noin paljon rahaa pukuun. 

 

http://www.elishay-couture.fr/#/fashion

Muokattu: , käyttäjä: Sarkkis
Link to comment
Share on other sites

Nimenomaisesta merkistä ei ole ainakaan minulla kokemusta, mutta tuolta tilaamalla taitaa tulla ihan aitoa tavaraa. Ainakin Cosmobella ja Demetrios-pukujen hinnat on samaa tasoa kuin suomessa kivijalkakaupasta ostettuna. Tätä komppaa myös se, että puvut tilataan valmiskokoina, ei mittojen mukaan. 

Jos kysymästäsi merkistä pystyy mitään hintojen mukaan päättelemään, niiden laatu on erittäin hyvää. 

Link to comment
Share on other sites

Nimenomaisesta merkistä ei ole ainakaan minulla kokemusta, mutta tuolta tilaamalla taitaa tulla ihan aitoa tavaraa. Ainakin Cosmobella ja Demetrios-pukujen hinnat on samaa tasoa kuin suomessa kivijalkakaupasta ostettuna. Tätä komppaa myös se, että puvut tilataan valmiskokoina, ei mittojen mukaan. 

Jos kysymästäsi merkistä pystyy mitään hintojen mukaan päättelemään, niiden laatu on erittäin hyvää. 

 

Sellanen fiilis mullekkin tuli, mutta aika korkee kynnys tilata pukua vaan kuvan perusteella ilman että on kuullut keneltäkään kokemuksia. Varsinkin kun hintaakin on aika paljon. Voikun pääsisi edes jotain mallia sovittamaan niin näkisi vähän minkälaisista puvuista kyse. 

 

Lisäksi en edes tiedä minkä tilaisin, kaikki on niin kauniita! I´m in love!  :girl_in_love:

Link to comment
Share on other sites

Kuule, nettisivujen mukaan Kauniissa Morsiamessa Helsingissä olisi noita myynnissä. Oliskohan niillä sovitettavana?

 

Voi apua, miten mulla on menny tällänen ohi. Kiitos tosi paljon tiedosta! Sinne suuntaan kyllä sitten ensimmäiseksi kun mekkoja pääsen sovittamaan!

 

Kuulisin silti mieluusti kokemuksia kyseisistä mekoista jos jollakin on niitä jakaa! (:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...