Jump to content
Naimisiin.info

Happy Road (ent. Leimuline) / Hyvinkää


Recommended Posts

Tästä ihanasta liikkeestä ja omistaja-myyjästä ei jostain syystä vielä ole omaa ketjua täällä, joten aloitanpa sellaisen :)

Happy Road Hyvinkäällä on siis Maggie Sottero jälleenmyyjä, myy toki muitakin merkkejä ymmärtääkseni, mutta Sottero taitaa olla se pääjuttu. Liike on ihanan tilava ja siisti, tyylikäs ja tunnelmallinen. Pukuja on paljon, mutta niitä ei tarvitse itse lähteä penkomaan vaan Pirjo tietää ja tuntee valikoimansa ja etsii annettujen speksien perusteella sovitettavaa. Valaistus sovitusalueella on erinomainen (näin ei suinkaan joka liikkeessä ole). Myös isompia kokoja tuntuisi löytyvän ihan kivasti, eikä myyjä edes tuonut merkittävästi liian pieniä sovitettavaksi, mikä on ainakin minun mielestä hyvä, koska ei se kyllä kannusta ostamaan, jos pukua ei saa edes auttavasti kiinni ja jos sen istuvuus kärsii varsinkin vyötäröltä ja lantiolta, kun koko on liian väärä. Vaikka varmasti myyjä osaisikin sen nähdä, että ko. malli olisi hyvä paria numeroa isompana, niin itselleni sellaisesta jää liian epävarma olo enkä lähtisi siltä pohjalta pukua tilaamaan (vaikka näinkin on eräässä liikkeessä ehdotettu...!).

Pirjo on myös ompelija, on kuulemma aiemmin valmistanut itse hääpukuja, eli varmasti silmää korjausompeluksille löytyy. Omista sovittamistani puvuista hän tosi tarkasti näki mistä kohdasta tarvitsisi vähän viilata ja millä tavalla istuvuutta voi vielä lisää parannella :) Palvelu oli kaiken kaikkiaan hyvää, jutustelu rentoa ja kaiken lisäksi taisin löytää itselleni The Puvun :wub: Happy Roadista, joten todellakin kannatti ajella pk-seudulta Hyvinkäälle :) Parkkipaikkojakin on liikkeen edessä reilusti, joten sijaintikin on hyvin asiakasystävällinen Helsinkiin verrattuna :D Suosittelen!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...