Jump to content
Naimisiin.info

Löytyykö Oulusta "erilaista" esiintyjää?


Guest siruveera

Recommended Posts

Guest siruveera

Onkos kellään kokemusta muista esiintyjistä kuin bändeistä?

Siis vaikka taikuri tms. Taikuri vois olla ovela, mutta onkohan niillä aikuisille suunnattua ohjelmaa?

Toinen mahtava juttu vois olla stand up -koomikko, mutta mistä kummasta sellasen löytäis ja liekö tuo kuinka kallista?!

Kertokaa kokemuksia jos sellaisia löytyy  ::)

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Oulussa toimii impro/standup-ryhmä, jonka nimi on muistaakseni Eximia Cum Laude tai jotain sinne päin. Tulee mieleen nimet Merja Vähäkuopus ja Piia-Inka Pohjola. Kyseleppä Nukulta, siellä ne varmaan tietää.

www.kolmasnayttamo.tk ja sieltä palaute, luulisi sitä kautta löytyvän stand up-komiikkaa.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Älkää vaan ottako häihinne PIIP stand up koomikoksi. Oli kyllä halpaa...tai miten sen nyt ottaa 30 euroa noin kymmenen minuuttia kestäneestä erittäin huonosta esityksestä. Aiheena mm. euroaikaan siirtymisestä kertova vitsi ja avioliiton ulkopuoliset suhteet. Oli niin huono, että meinasin itse ryhtyä buuaamaan, vaikka olin hänet paikalle kutsunut ja maksanut...

Muoks. Otetaan nyt nimi pois. Ehkäpä esiintyjä otti häistämme opiksi, eikä enää mene yhtä huonolla setillä muiden juhliin...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Minä näin Joni Pakasen eräissä firman juhlissa ja oli tosi hauska! Siis kun kuulin että taikuri tulee aattelin että vähänkö tylsää, muttei tehnytkään vain taikatemppuja vaan hauskuutti yleisöä samalla. Suu kävi koko ajan  :)  Suosittelen kyllä häihinkin!

Jaa, tarkemmin mietittynä sama tyyppi taisi olla kaverin häissäkin  ::)

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Tuntuvat taksat vaihtelevan esityksen tason tai kokemuksen mukaan laidasta laitaan. Kannattaa kysyä suoraan esiintyjiltä.

Lapsille suunnatut esitykset ovat edullisempia, mutta jos haluaa aikuisia viihdyttävää laatushowta, joka myös maksaa enemmän, saa ammattilaisen joka tietää hyvän maun rajat ja joka pitää yleisön ja hääparin viihtyvyyttä tärkeimpänä ammattitaitonaan.

Lisäksi tulevat matkakulut tapahtumapaikalle.

Itse muutaman nähneenä täällä ja Englannissa, jossa tuli ennen asuttua, voin sanoa että kannattaa kyllä jututtaa etukäteen ja ottaa selville minkälainen show on tulossa, tai pyytää suosittelijoita, jotta saisi käsityksen etukäteen. Hieno show on kyllä sitten ikimuistoinen ja jättää hyvän mielen kaikille.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...