Jump to content
Naimisiin.info

Halloween/naamiais-häihin leikkejä?


Guest CeriInTheMist

Recommended Posts

Guest CeriInTheMist

Eli meille tulee siis aika pienet (n.30henkeä) häät ja olen tässä miettinyt, että onko mitään ohjelmaa, joka sopisi meidän teemaan.  ???  Olen ainakin ajatellut, että häistä tulisi naamiaistyyliset ja paras puku palkittaisiin (tietystikään minua tai sulhasta ei lasketa mukaan) jollain (millä?). Mutta kaikki muu onkin sitten kysymysmerkkiä. Ajattelimme juhlinnan aloittaa kuuden aikaan illalla ja paikassa saa olla vaikka kuuten aamulla  :o

Ajattelin, että lähettäisin kutsujen mukana "tietovisapaperin", jossa olisi kysymyksiä meistä. Vieraat ottaisivat sen mukaan häihin ja palauttaisivat sen henkilölle, joka niistä vastaa (kuka ikinä onkin). Myöhemmin paperit liitettäisiin vieraskirjaan. Onko ihan ufo idea?  ::)

Eli jos on ideoita leikeistä jne., niin laittakaapa tänne...

Link to comment
Share on other sites

Mulla on ollut mielessä myös tuollainen tietovisa, mutta että se toteutettaisiin ennemminkin yhtenä hääohjelmanumerona eli hääveikkaus. Siis se, että kysytään kysymyksiä, vastauksina 3 vaihtoehtoa, sitten vieraat ruksivat oikean omaan paperiinsa ja sitten juontaja kysyy oikean vastauksen hääparilta. Eniten oikein vastannut saa kai tyyliin kuoharipullon tms. palkinnoksi.

Nyt ei heti kyllä mielikuvitus keksi millaisia kauhujuttuja yhdistettyjä hääleikkejä voisi keksiä. Mikseipä vaan soveltaisi niitä vanhoja hääleikkejä? No mutta yksi tulikin mieleen, että jospas sen morsiamenryöstön suorittaisi tyyliin Frankenstein ystävänsä Draculan ja kumppaneiden kera. ;D

Link to comment
Share on other sites

Mä mietin, että saattaa olla, että kutsun mukana menevä paperi saattaa kyllä jäädä helposti kotiin. Ehkä sen vois tosiaan tehdä niin kuin Amanta ehdotti, ettei ohjelmanumero kuivu kasaan, jos palautettuja lappuja on vaan muutama. Palkinnoksi vois olla moneen kertaa täälläkin hyväksi todetut elokuvaliput, tai miksei halloween-krääsääkin. Tai jotain kauhu-aiheista (mautonta), tyyliin verimakkaraa ja -lettuja... :o.

Noin pienelle juhlijaporukalle voi keksiä kaikennäköisiä leikkejä. Esim. actionaryä kauhuteemoista tai yöllä kummitusjuttujen kerrontaa... :o

Link to comment
Share on other sites

Guest CeriInTheMist

Pitääkin miettiä tuota visailua ohjelmanumerona.

Morsiamenryöstö ollaan unohdettu kokonaan. Sulhanen varmaan vetäisisi kuonoon ryöstäjiä  ;D

Pitää käydä kirjastossa lainaamassa tuo hääleikin helmiä -kirja ja katsoa siitä mallia *virn* Ei kuitenkaan ihan kokonaan hääteema haluta unohtaa tuon Halloween-jutun lomassa.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...