Jump to content
Naimisiin.info

Kuvaus ennen hääpäivää ja kukat


Guest

Recommended Posts

Eli siis, te joilla on hääkuvaus ennen varsinaista hääpäivää, miten ootte aatellu menetellä kukkien kanssa? Aiotteko hommata kuvausta varten hääkimpun vai mennä ilman kukkia? Ja jos kuvaus on hääviikolla ei ehken sama kimppu säily sinne hääpäivään asti  ;) Sulhasen viehe ei nyt varmaan oo kauhea investointi kahteen kertaan, mutta kimppu voi olla..

Link to comment
Share on other sites

Meillä kuvat otetaan kans ennen häitä ja olen myös miettiny tuota kukka asiaa, eli kokemuksia kaivataan.

Häät on talvella ja osa kuvista on ulkona, eli niihin ei luonnollisestikkaan tarvi kukkia. Sisäkuvissakin ollaan ajateltu luultavasti hieman erilasta ideaa joissa kimppua ei tarvitse, mut koristekukat olisi ehkä kiva saada mukaan.

Link to comment
Share on other sites

Muutkin onneksi pohtii samaa asiaa..mä kyllä epäilen, että mun kimppu ei tuu kestään viikolta sinne lauantaille asti..tosin, en ole vielä mitään lopullista sen suhteen lyöny lukkoon. Mutta voi olla, että haluaisin pioneja ja epäilen niiden säilyvyyttä. Tyhmäähän se tietty olis olla kuvissa ilman kimppuakin..pitänee kartottaa hintojakin vielä..onneksi on vielä aikaa!  :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tyhmä kysymys, mutta ihmettelen täällä että jos kuvaus on jo päiviä aikaisemmin (ei siis vain vihkimistä aikaisemmin), niin onko se sitten sovitettu samalle päivälle koekampauksen ja meikin kanssa?

Ettekkö ole saaneet aikaa samalle päivälle ollenkaan? Itse täällä nimittäin tuskailen kuvausaikataulujen kanssa...

Pahoittelen tyhmiä kysymyksiäni, mutta en ole koskaan aiemmin kuullut, että kuvaus olisi joskus muulloin kun varsinaisena vihkimispäivänä.

Link to comment
Share on other sites

.dcera näin olisi tarkoitus toimia, eli siis koekampaus ja -meikki samalle päivälle kuvauksen kanssa. Meillä tulee miljöökuvaus, joten kuvaaja itse ehdotti, että kuvat otettaisiin aiemmin sillä viikolla, eikä vasta hääpäivänä. Kuvaaja tulee tosin vielä hääpäivänäkin meitä kirkkoon ja juhlaan kuvaamaan. Ja itseasiassa, kun kuvaus on aiemmin, niin ehkä sille on silloin enemmän aikaa ja juuri se aikataulujen sovitteleminen hääpäivänä jää vähemmälle..meillä näin.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...