Jump to content
Naimisiin.info

turistiviisumi


Guest Vieras_susa_*

Recommended Posts

Guest Vieras_susa_*

Hei kaikille!

Ajattelin kysellä teiltä apua josko joko osaisi neuvoa. Eli mun poikaystävä olisi tulossa kesällä Suomeen noin 3 kuukaudeksi ihan normaalisti turistiviisumilla mutta ei oikein tunneta tätä kuviota kun ite oon aina aiemmin vaan reissannut sinne päin ja silloin viisumit sun muut hoituu niin helposti ja vaivatta. Eli siihenhän tarvitaan paluulippu, kutsukirje, vakuutus jne. Mutta sitten ne puheet rahasta hämää mua. Eli tarviiko miehellä tosiaan olla 30€/vrk varattuna tänne käyttörahaa vaikka asuu mun luona koko ajan? Vai voiko siinä kirjeessä esim. sanoa että maksan myös kaikki hänen jokapäiväiset kulut täällä? Ja minkälainen sen kirjeen pitää muodoltaan olla? Ymmärrän kyllä mitä asioita siitä pitää ilmetä mutta esim. kirjoitanko sen suomeksi(kun lähetystön käsittelyynhän se menee) vai englanniksi, kenelle sen osoitan jne? Voisiko joku ihana ihminen vastata edes joihinkin mun kysymyksiin! Kiitos kovasti ja aurinkoisia päiviä kaikille!

Link to comment
Share on other sites

Minkä maalainen poikaystäväsi on eli tuleeko hän maasta josta tarvitaan viisumi? Useimmat kansalaisuudethan saavat oleskella suomessa turistina max 3kk eikä silloin tarvita mitään selvityksiä. Jos hän taas tarvitsee viisumin jotta maahan pääsee en ikävä kyllä osaa auttaa koska kokemusta siitä ei ole.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Guest Vieras_TANE_*

venäjältä tarvii passin ja viisumin jos tulee suomeen .

vakuutus

meno-paluu lipun

paluu todistus

30e vrk ja asunto täällä tai hotellivaraus todistus

kutsun kun lähettää,se vastaa asuntoa,ei tarvi hotelli varausta.

jos tuttu esim.majoittaa.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...