Jump to content
Naimisiin.info

Ideoita kaivataan miten huomoida puolisen rakas harrastus


vesimies

Recommended Posts

Olisiko kellään vinkkiä tai ideoita miten voisin häissämme "muistaa" tulevaa miestäni hänen rakkaasta entiseen elämään tiiviisti liittyneestä harrastuksesta eli polkupyöräilystä. Retki/ matkapyöräily on kuulunut vuosia hänen elämäänsä ja ollut todella tärkeä ja keskeinen sisältö. Nyt tavattuaan minut pari vuotta sitten pyöräily on jäänyt paljon paljon aiempaa vähemmälle, vaikka jonkinverran yhdessä pyöräilemmekin, mutta olen kuitenkin tullut hidastamaan hänen matkantekoaan . Suurempaa luopumisen tuskaa ei nyt ole ollut nähtävillä, mutta selvästi näen, että ajoittain hän tätä mennyttä aikaa kaipaa ja muistelee. Eli kysyisinkin nyt kaikenmaailman ideoita miten tätä pyöräilymenneisyyttä/ teemaa voisi häissämme sivuta? Suuret kiitokset jo etukäteen jos joitain vinkkejä/ kokemuksia on tälläisesta. Kysymyksessähän voi tietysti olla jokin muukin rakas harrastus mistä on joutunut "toisen rakkaan" takia luopumaan/ vähentämään.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Voisko olla joku kuvakokoelma sen vanhoista pyöristä ja pyöräilykuvista? Se voi toisaalta taas olla vaan haikeeta :) Tai joku kilpailu liittyen pyöräilyyn, josta se sais palkinnoksi jotain pyöräilyyn liittyvää (esim. uus pyöräilypaita tj.). Tai pelkästään se "palkinto" ;)

Mulla herää vaan toisaalta kysymys, et miks se ei vois pyöräillä edelleen. Onko päätös luopua pyöräretkistä sen oma? (Et kuulosta painostaneen sitä mihinkään.) Mun veli nimittäin harrastaa intohimosesti pyöräilyä, vaikka se onki naimisissa ja siks vaan kummastelen. Eikä se yleensä oo sen vaimon kanssa vaan omien kavereiden tai yksin, pitemmillä reissuilla aina kaverit. Niillä on vaimon kanssa sitte muita yhteisiä harrastuksia.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...