Jump to content
Naimisiin.info

Hilikku (Oulu)


Neiti L

Recommended Posts

Olen tutkaillut Oulun ravintolatarjontaa häitä ajatellen ja minua kiinnostaa ravintola Hilikku, erityisesti Markan puoli on mielestäni kaunis. Hinnat eivät tietääkseni ole pahat, mutta onko niistä jollain tarkempaa tietoa? Tilavuokraa eivät peri kunhan ostoja on vähintään 400e edestä. Olen kuullut ruuasta sekä todella hyviä että todella huonoja kommentteja ja se ehkä eniten mietityttää. Oulusta on yllättävän vaikea löytää sopivan tyylistä, kokoista ja hintaista juhlapaikkaa, etenkin kun en mielelläni alkaisi kiristelemään hermojani erillisten pitopalveluiden kanssa :girl_impossible:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pyysin tarjouksen viime keväänä. Menut olivat alkaen 32€/hlö. Boolit 10litraa maksoi reilu 200€ ja halvin viinipullo oli 23€. Mielestäni aika kalliit. Ja sitten vielä sanoivat että nämä ovat vuoden 2009 hintoja, nousevat jonkun verran vuodelle 2010. Onneksi saimme toisen paikan joka passaa meille paremmin(omat juomat yms.) :girl_smile:

Ja yhdesti olen ollut vieraana hilikussa järjestetyissä häissä kun siskoni meni naimisiin. Ruoka oli todella hyvää ainakin silloin! Ja muutenkin palvelu oli hyvää. Vaikkakin hinnat silloin (6vuotta sitten) olivat huomattavasti halvemmat. Mutta jos hinta ei kirpaise niin suosittelen! :girl_smile:

Link to comment
Share on other sites

Auts...Me kumminki nimenomaan haluttais ravintolahäät, alkoholia ei oo tarkoitus kovin paljoa tarjoilla. Luulis kuitenkin että ravintolahinnoiksi nuo on ihan kohtalaiset. Pitää kattoa ja laskeskella tarkkaan niitä hintoja sitten kun menut tulee, niitä kuulemma ollaan just uudistamassa. Toivottavasti ei hinnat taas nouse...

Link to comment
Share on other sites

Itsekkin olen ollut yhteydessä nyt moniin ravintoloihin missä suunniteltiin häitämme juhlivan sekä hotelleiden juhlatiloihin. Monissa oli halvin viini reippaasti yli 30e eli siinämielessä kuullostaa ihan järkevältä. Tehän voitte hyvin tehdä niin että tarjoatte ruoan kanssa pari-kolme kaatoa viiniä ja ruokailun jälkeen baari auki. Samoin menu hinta kuullostaa aika hyvälle.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Aikaa on näköjään kulunut edellisestä viestistä, mutta haittaakos tuo.

Käytiin eilen miehekkeen kanssa lounalla Hilikussa, siis Markan puolella, ja ruoka oli molempien mielestä hyvää. Muutenkin pari kertaa paikalla lounastaneena, ruoka on kyllä ollut aina syötävää, ei ehkä loistavaa, mutta hyvää. Opiskelijathan siellä pääasiassa ruoan tekevät, joten ei voi olettaa, että se vastaisi 'oikean' ravintolan tasoa.

Tila on mukavan neutraalin värinen, joten teemavärejä on helpompi käyttää koristelussa, jos vertaa erääseen toiseen saliin mitä on mietitty.

Sain tänään tarjouksen heiltä ja menu-vaihtoehdot miellyttivät kovasti, olivat huomattavasti edullisempia, kuin muissa paikoissa mistä on kyselty. Ravintolan kabinetti kuuluu myös vuokraan, joten jos pitää järjestää esim. muksuille puuhanurkkaa, voivat he olla siellä leikkimässä, meillä ei tätä murhetta kyllä ole, kun emme muksuille mitään häppeningiä järjestä, toki saavat tulla juhlaan. Tila on ensimmäisessä kerroksessa, ei portaita, mikä ainakin meitä miellytti, koska miehekkeen mummi ja minun isomummuni eivät enää kulje kovin helposti portaita. Inva-vessa löytyy, ei tarvitse puvun kanssa ängetä pieneen koppiin, yllättävää, että edes olen ajatellut tällaista :girl_haha:

Hilikku on myös kohtuullisen matkan päässä keskustasta, joten halukkaiden on helppo jatkaa juhlimista yöelämään.

Tämä voisi olla meidän juhlapaikka. Toivottavasti mieheke on samaa mieltä.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...