Guest Soraya Kirjoitettu January 21, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2011 Kerätäänkö ketju häämatkan asuhankinnnoista? Morsiuspuvuista on jo monta ketjua, mutta eikös jokainen jotain spesiaalia tai uutta kivaa pue yllensä myös häämatkalla? Riippuu tietysti matkakohteesta, mutta olisi kiva saada ketjuun kuvia ja keskustelua, ostovinkkejä sekä ideoita.Mie voin aloittaa. Eli tämän mekon tilasin juuri H&M:ltä. Ja kengät hankin jo viime kesänä.(Italiaan lähdetään siis häämatkalle kesäkuumalla.)Olen tykästynyt jostain syystä nude-väriin ja pyöreäkärkisiin korkkareihin. Varmasti tulee hankittua yhtä sun toista hepenettä vielä, kun häihin ja häämatkaan vielä n.puoli vuotta aikaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sugar Plum Fairy Kirjoitettu February 25, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 25, 2011 Kiva ketju! Eiköhän tämä tästä vielä vilkastu. Itse en ole vielä hankkinut mitään (häät vasta ensi vuonna), mutta häämatkalle olisi tosiaan tarkoitus ostaa jotain uusia vaatteita. Miestä voisi lisäksi hemmotella hankkimalla nättejä uusia alusvaatteita. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pudde Kirjoitettu November 22, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 22, 2011 Mun hankinnat on kanssa vasta suunnitteluasteella, mutta tarkoitus olisi kuitenkin edes joitain uusia pikku piristyksiä hankkia mukaan... Palataan siis asiaan, kun on jotain konkreettista käsillä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nightatvogue Kirjoitettu August 12, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 12, 2012 Itse olen tälläisen mekon hankkinut, lisäksi varmaan hankin jotain hepeneitä, ehkä uudet bikinit jos sellaisia näin kesän lopuksi löytyy. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
fairytonia Kirjoitettu October 7, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 7, 2012 Me mennään matkalle joulukuussa berliiniin, joten mitään mekkoja on turha ostella sille lomalle. Tosin uusilla alusvaatteilla ajattelin hemmotella miestäni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts