Guest mesimestari

Gambia

7 viestiä aiheessa

Onko kukaan ollut häämatkalla Gambiassa? Kokemuksia kaipaan, koska Gambia on yksi mahdollisuus meidän häämatkakohteeksi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä olen kauhukokemukseni tuonne alakertaan Matkailu -palstalle jo kirjoittanutkin. En koskaan ikinä suosittelisi Gambiaa kenellekään, etenkään häämatkakohteeksi. Olin reissussa äitini kanssa, mutta tapasimme pariskuntia, jotka kertoivat, ettei edes miehen läsnäolo pelastanut naisia siltä jatkuvalta seksin tarjoamiselta. Ihan hirveä paikka. Jos noita bumstereita ei olisi, niin Gambia voisikin olla ihan mukava kohde. Mutta se on ihan totta äärimmäisen häiritsevää. Jopa hotellin henkilökunta ahdisteli meitä jatkuvilla ehdotuksillaan ja pulskat brittinaiset raahasivat nuoria gambialaisia maksullisia miehiä hotellin uima-altaalle ilottelemaan. Ällöttävää. Ja turha edes kuvitella, että bumsterit pystyy karkottamaan sanomalla ´no thanks´...

Muokattu: , käyttäjä: Rayelle

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä kävin vastineeksi kirjoittamassa alakertaan oman romaanini meidän viikon reissusta Gambiaan. :)

Paikallistenkin puheiden mukaan Gambia on kovasti siistiytynyt aikasemmasta, mutta edelleen on varmaan aika tuuripeliä ja omista kiinnostuksenkohteista kiinni minkälainen kuva maasta jää. Me tykättiin, toiset varmastikaan ei.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Mä olen ymmärtänyt, että joko Gambiasta tykkää tosi paljon tai sitten sitä vihaa. Mäkin tiedän muutan Gambiaan yhä uudestaan palaavan (eikä ne ole yksin matkustavia naisia :grin: ). Moni ihastuu paikkaan ikihyviksi, me valitettavasti vaan ei pystytty rentoutumaan ollenkaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Rayelle, pitää varmasti hyvin paikkaansa. Täytyy myöntää että välillä tuli itsekin huokaistua helpotuksesta kun pääsi hotellialueen sisään "turvaan", eikä tarvinnut jutella kenellekään.

Me oltiin varmaan siitäkin helppoja asiakkaita että oltiin ekaa kertaa koko mantereella ja koko viikon ihan äimänä että "voi vitsi, palmuja" tai "kato nyt noita apinoita". :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Apinat siellä olikin ihania :D

Mä olen niin tulenarka ihminen, että suutuin välillä aivan silmittömästi siitä ahdistelusta ja kerran meinas yks bumsteri saada oikeasti käsilaukusta kun ei uskonut ensimmäistä (eika kymmenettä) ei-kiitosta ;) Mun hermot ei vaan kestä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me oltiin "muuten vaan" -reissulla viime tammikuussa ja oli tosi ihanaa :) ! Oon kuullu että moni haukkuu ja ei oo tykänny, mutta niin myös moni on rakastunu. Me käytiin retkillä James Islandilla, markkinoilla ja eläinpuistossa. Ja oli tosi kivaa, palkattiin paikallinen opas mikä oli ihan naurettavan halpa ja kierreltiin oma toimisesti. Eläinpuistossa tosin krokotiilit oli rauhotettu ku oli vaan muutama joihin sai koskea... Mutta joo, bumstereita oli mutta mulla mies sai karkotettua ne aika nopeesti. Eivät olleet ilkeitä/epärehellisiä vaan lähinnä uteliaita. Käytiin myös SOS-lapsikylässä viemässä tarvikkeita.

Yövyttiin Kairaba Beach hotellissa, joka on luokiteltu 5-tähdellä, ja olikin tosi upea. Ruoka oli hyvää ja edullista, kuten kaikki muukin siellä.. Mielummin Gambia kuin Thaimaa! :-X

..niin ja oltiin luettu ja kaverin kokemuksia kuunneltu niistä bumstereista ennen ku mentii sinne, nii osattii varautua, ei jaksettu nipottaa!

Muokattu: , käyttäjä: Minnalyn

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään