Jump to content
Naimisiin.info

Tampereen hotellit (hääpaketit)


Essıe

Recommended Posts

Moikka, onko kukaan viettänyt/viettämässä häitä (Tampereen) hotelleissa?

Minkälaisia kokemuksia?

Ainakin Sokos Hotels tarjoaa jotain hääpaketteja mm. Tammerissa ja Ilveksessä, onko kukaan käyttänyt ko. palveluja ja millaista oli?

Me olemme pohtineet häiden järjestämistä Hotelli Ilveksessä ja tuo "paketti" kuulostaa järkevältä sisältäen lähes kaiken tarvittavan. (Toisaalta itse olen kyllä tällainen tee-se-itse -morsian, joten toisaalta tuntuu hassulta antaa häät muiden hoidettavaksi!)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Kukaan ei ole tullut kokemuksiaan huutelemaan, joten jos jotain joskus kiinnostaa, kerron itse! :)

Meillä tulee nyt sitten olemaan häät hotellissa ja valitsimme peruspaketin, minimi vierasmäärä on tällöin 50 (mutta 40 vierasta erikseen maksettuna olisi ollut varmaan kalliimpaakin). Paketti sisältää tällä hetkellä suunnittelutapaamiset, juhlatilan vuokran (10h) siivouksineen, tarjoilijat, liinat, servetit ja kynttilät, alkukuoharit, buffetruokailun kahdella kaadolla ruokajuomia + kakut ja kahvit, menukortit, äänentoistolaitteet mikrofoneineen, taustamusiikin ja jatkot hotellin yökerhossa. Vapaa pääsy "jatkopaikkaan" olikin ehdoton plussa, sillä emme aio hankkia bändiä.

Hinta määritellään henkilömäärän mukaan, alkaen 69€/hlö.

Tarjolla oli myös laajempi paketti, joka erosi edellisestä lähinnä sisältämällä iltapalan ja kahvin avecit.

En tiedä, kuinka paljon pakettia saisi muunneltua, mutta muuten ruokalajivaihtoehtoja oli vaikka kuinka. Myös lautastarjoilu ilmeisesti onnistuisi suurellekin vierasmäärälle. Menu meidän valitsemassamme paikassa oli ihanan erilainen, ei ihan perushääruokaa! Kakkukaan ei tule olemaan mikään perinteinen.

Asiakaspalvelu on ollut tähän mennessä hyvää ja nopeaakin, eli ihan tyytyväinen olen ollut..! Vapaita kesälauantaivaihtoehtojakin oli meille runsaasti valittaviksi, ei taida olla ihan perinteisen suomalaista pitää hotellihäät :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Tiikeli

^ Mielestäni yllättävän edullinen tarjous ottaen huomioon, että sisältää sitten oikeastaan kaiken tarvittavan... Olisin kuvitellut aika paljon kalliimmaksi "hotellihäiden" järjestämisen. -Varsinkin Ilveksessä! Vai mistä tuo tarjous on..?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Oho empä ole huomannut, että joku tännekin on kirjoittanut! :D

Meidän suunnitelmat tuosta muuttuivat ja karkaammekin kaukomaille, mutta muuten olisimme ehdottomasti tuon paketin ottaneet! Ilveksestä oli juu, itsekin olin ihan ihmeissäni siitä, ettei hinta ollutkaan tuon kalliimpi! Mutta suosittelen kyllä hotellihäitä - meille ne tulee, mutta ei Suomessa! ;) <3

Jos jotakin hotellihäiden järkkääminen kiinnostaa, voi kysyä täällä tai vaikka yksärillä - sähköpostittelua pidemmälle emme ehtineet, mutta aika hyvän kuvan paketista jo sain.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...