Guest Anna

Naimisiin Irlannissa

2 viestiä aiheessa

Hei,

yritin katsoa jos saisin apuja ymmärtämään että mitä todistuksia minun pitää hankkia ja miten toimia. Asun siis Irlannissa puolisoni kanssa ja aiomme mennä siellä naimisiin joulukuussa. Sain jo maistraatista Extractin joka on käy lähimpänä syntymätodistusta ym. mitä voin saada mutta tarvitsenko vielä muuta? Olen ollut naimisissa ja se päättyi jokunen vuosi sitten ja mainitaan tuossa otteessakin että olen divorced. Pitäisiko vielä hankkia joku erillinen todistus siitä. Olisin käynyt kotikunnassa kysymässä mutta paikkaan on mahdotonta tulla saamatta aikaa ja heillä ei niitä oikein ole ennen kuin on todistukset. Arvostaisin jos kellään on mitään lisätietoa jakaa.

Kiitti!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

oletko soittanut suomen suurlähetystöön ja kysynyt sieltä mitä papereita tarvitset?

Esteettömyys todistuksen varmaankin...

Me mentiin suomessa naimisiin ja mies soitti irlannin suurlähetystöön ja kysyi asioita, auttoivat todella mielellään ja lähettivät kaikki paperit mitä piti täyttää postissa meille ja me ajeltiin sitten sinne allekirjoittamaan paperit.

Ja sen jälkeen he lähettivät ne jonnekin ja pari kuukautta myöhemmin meillä oli kaikki tarvittava koossa...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään