Jump to content
Naimisiin.info

Miksi sormukset ovat niin pulleita nykyään?


Tipsis

Recommended Posts

Minulla on hyvin typerän malliset pikkusormi ja nimetön juuri vasemmassa kädessä: pikkurillin nivel on juuri sormuksen paikan kohdalla. :girl_mad: Ongelmaksi on sormuksia sovittaessa tullut se, että sormus on liian pullea leveyssuuntaan = painaa sormien välissä. Minulla on käytössä erilaisia äitini sormuksia parinkymmenen vuoden (?) takaa ja ne ovat kaikki "sivuilta" ihan litteitä (tasalevyisiä ympäriinsä). Hieman hankala kyllä selittää!

Tällä hetkellä myynnissä olevat (valmis)sormukset tuntuvat kaikki olevan todella pulleita, paksuja (ei siis leveitä), olipa malli sitten flakka tai puolipyöreä. Johtuuko tämä muodista vai käyttöiän pidentämisestä? Tuntuisi, että materiaalia säästettäisiin nykyään :)

Muokattu: , käyttäjä: Tipzilla
Link to comment
Share on other sites

Hei Tipzilla!

Ymmärrän täysin, minulla on juuri kuvailemasi mukaiset sormet :D Erittäin hyvänä vaihtoehtona on teettää juuri sellainen sormus kuin toiveissasi on, jos sopivaa ja mieluisaa sormusta ei löydy valmiina. Ota yhteyttä ( [email protected] ), jos haluat tietää lisää sormuksen teettämisestä, kerron mielelläni lisää. Voin myös laskea sinulle hinta-arvion toiveittesi mukaiselle sormukselle.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...