Jump to content
Naimisiin.info

Onko teille järjestetty/oletko järjestänyt polttarit tietämättä morsiamen aikatauluja?


Guest Twix

Recommended Posts

Mietin tässä mieheni kanssa että onkohan minulle tulossa polttareita ollenkaan, koska hänen best man on kyllä kysellyt miehelle sopivista viikonlopuista minulta, mutta mieheltä ei ole kysytty minun aikatauluja ollenkaan.

Onko kenellekään järjestetty polttareita ilman että kumpikaan pariskunnasta tietää ajankohtaa? Mitä jos en ole kotona kun yrittävät tulla hakemaan? Mitä jos mieheni polttarit ovat samana päivänä (mies ei tietty sitä ajankohtaa tiedä)? Meillä on koira, jota ei tietenkään voi koko päiväksi jättää yksin kotiin (tuskin polttareihin koiraa voi mukaankaan ottaa ;) ) Tiedän että mies ei huijaa kun sanoo ettei häneltä ole kysytty mitään. Ja häihin ei ole montaa viikkoa ja meillä on lähes kaikki viikonloput täynnä toimintaa, eli ei olla kotona odottamassa.

Link to comment
Share on other sites

Heh. Voi kuule polttariporukat olla tosi kieroja. Itse olin juuri kaasona, ja olin yhteydessä morsiamen työpaikkaan ja tietysti sulhaseen (sulhanenkaan ei tiennyt polttareiden ajankohtaa). Tiesin morsiamen työvuorot, harrastusajankohdat ja sukulaisten tapaamiset, ja niillä morsianta säikyttelinkin. :D Punoimme muiden polttarivieraiden kanssa pienen valheiden verkon, joka upposi morsiameen kuin veitsi voihin - saatiin kaapattua polttareihin täysin yllättynyt, onnellinen ja lähellä kyyneliä oleva morsei. Ja kyllä, TIESIMME ettei morsiamella ole sille päivälle mitään sen kummempaa aikataulutettuna; olen aika sherlock. ;)

Että sinuna en olisi huolissani. Tosi tyhmää olisi järkätä polttareita "sokkona", siis tietämättä mrosiamen aikatauluista.

Link to comment
Share on other sites

No niinhän se olisi tyhmää, mutta olen kesälomalla ja ainoa joka tietää menoistani on mies ja häntä olen niin monta kertaa tentannut ja tietää että mua oikeasti huolettaa, että en millään usko että hän olisi huijauksessa mukana. Eihän siitä koskaan 100% varma voi olla, mutta me tehtiin sopimus että kerrotaan jos tiedetään että jotain on suunnitteilla (ei ajankohtaa tai muuta tarkempaa) ihan vaan siksi ettei tarvitse miettiä onko polttareita tulossa vai ei.

Mutta ehkä mä olen vain yksi niistä sadoista morsiamista jotka epäilee ettei mitään tule ja minutkin yllätetään kaikella kieroudella. Toivotaan näin. :girl_smile:

Link to comment
Share on other sites

Itse kysyisin asiasta ihan suoraan kaasoilta, että onko tulossa polttareita vai ei. Meille kaasoina oli itsestäänselvää, että kerrotaan morsiamelle polttareiden ajankohta, jotta hän osaa ottaa vapaata töistä. Hauskaa oli, että vaikka morsian tiesi tarkan päivän, oli silti lähellä, että oltaisiin jouduttu odottamaan morsianta, sillä hän oli suunnitellut lähtevänsä aamulla vielä asioille. Olimme nimittäin huijanneet kellonajan milloin olisimme menneet hakemaan hänet ja se oli mennyt ihan täydestä, ja hän kuvitteli, että hänellä on vielä reilusti aikaa :girl_hide: Onneksi toinen kaaso oli yhteydessä sulhaseen, joka oli juonessa mukana ja saatiin yllätettyä morsian!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...