Jump to content
Naimisiin.info

Porvoo


Hanuli

Recommended Posts

  • Replies 584
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Saako Tools kysäistä, että missä teidän häitä juhlitaan? Aivan varmasti se löytyisi tuolta etsiskelemällä, mutta laiskuus on taasen huipussaan  ::)

On tää paikan valinta kyllä jotenkin olevinaan niin hirveen vaikeeta. Kun joka paikassa tuntuu aina olevan sekä hyviä että huonoja puolia (... miksei juhlapaikkaa ja zero miinuksia...) Onneksi sentäs tuo avo on toistaiseksi vielä ihan mukana näissä valmistelujutuissa. Lupasi jopa vaikka "tarvittaessa vaikka piirtää emännälle miten me ollaan asiat suunniteltu, jos ei muuten onnistu"  ;D

Link to comment
Share on other sites

Jaa, oonkohan just sillon sattunut kirjottelemaan vai taasko mun silmät on harittaneet miten sattuu  ::) Se voi olla, kun esimerkillisenä työntekijänä käyttää firman aikaa kaikenmaailman naikkareihen kirjotteluun, että sitä lueskelee/kirjotteleekin ihan mitä tahansa. No, mut ymmärsit kuitenkin, että kenestä oli kyse  ;D ...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Täällä ilmoittautuu taas yksi porvoolaismorsian. Häitä vietetään la 30.08.2008. Pikkukirkko on varattuna vihkimistä varten ja hääjuhlaa vietetään Brankkiksella. Nykyään asutaan Vantaalla ja kun helsinkiläisen sulhasen kanssa ruvettiin häistä puhumaan niin oli ihan itsestään selvää että Porvoossahan ne sitten vietetään, vaikka vähän harmittaa ettei Tuomikirkossa niitä valoja päästäkään vannomaan.  Nyt sitten asialistalla seuraavaksi pitopalvelun hankkiminen, jos jollain on kokemusta Gourmet cateringin Erkki Ahosesta tai Antero Kurkosta, ni ois kiva kuulla.

:)

Link to comment
Share on other sites

Mä kyllä olisin kanssa veikannut, että sen Tuomiokirkon korjaamisen kanssa menee myöhempään kuin jouluun 2007... Siis katon kanssa varmaan meneekin, mutta että päästäiskö ne sinne sisälle sitten aikaisemmin... Voihan se olla.

Meillä on kanssa vähän "vääntöä" tuosta, että kumpiko kirkko olisi parempi, Askolan kirkko vaiko sitten Porvoon pikkukirkko. Tosin, me ei olla vielä edes selvitetty, että olisiko kumpaan mahdollisuuksia päästä silloin, kun ollaan häitä suunniteltu pidettäväksi. Sehän tietysti vähän helpottaa tuota valintaa, jos toiseen ei pääse  ;D Avo tahtoisi tuonne pikkukirkkoon, kun se on sen mielestä paremmassa paikassa ja kun meidän sukulaiset ei ole nähneet Porvoota, niin näkisivät sitten sen siinä samalla ( ::)). Itse taas kannatan tuota Askolan kirkkoa, koska mun mielestä se on kivan näköinen ja sitten se on kuitenkin tämä "meidän" kirkko täällä. Ei sillä, en ole koskaan siellä käynyt sisällä, ulkoa vaan katsellut sitä... Että sitten jos olisi tuo Tuomiokirkko vaihtoehtona, niin se tietysti olisi puitteiltaan aivan omaa luokkaansa. Mutta kun ei niin ei. Olenko mä hiukan huono ihminen, kun pidän kauheesti peukkuja, että me ei saataisi vihkiaikaa tuolta pikkukirkosta...?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

... Voi huokaus  :P

Meillä on edelleen täällä käynnissä tämmönen juupas-eipäs -keskustelu tuosta kirkosta. Itse haluaisin tuohon meidän kylän (elikkäs Askolan) kirkkoon, avo taasen pikkukirkkoon. Oli tuo sulhanen jopa ollut niin tämän asiansa takana, että oli oikein oma-aloitteisesti ja itse soittanut Porvoon kirkkoherranvirastoon ja tiedustellut mahdollisia vihkiaikoja ja muita tietoja kirkosta. Voiko sitä nyt sitten oikein jyrätäkään tässä asiassa  :)

Mä olen yrittänyt sille sanoa, että mitä jos sitten kuitenkin tuo Askolan kirkko... Se nyt on kuitenkin "meidän" kirkko, ihan kivan näköinen sekin (kuten jo sanoin, niin tuomiokirkko olisi tietysti asia erikseen, mutta pikkukirkko ja Askolan kirkko on aikalailla samalla viivalla), molemmista kirkoista joutuu kuitenkin juhlapaikalle kulkemaan jollain ja sitten tietysti mehän joudutaan askolalaisina maksamaan pikkukirkosta. Mutta sitten kun ei tämä asia nyt mulle ole NIIN tärkeä kuitenkaan, että tietysti sitä voisi tässä vaikka sitten antaa periksi, jos toinen kerran oikein haluaa...

... Pitäisi löytää kuvia noista kirkoista sisältä... ( ::) ei, millään ei voi mennä käymään siellä paikan päällä itse  ::))

Link to comment
Share on other sites

Ja taas me ollaan hiukan edistytty. Eilen tuo sulhanen oli soittanut kaverilleen, ja kysynyt niitten bändiä soittamaan meidän juhliin. Eli nyt on sitten musiikkipuolikin hoidossa. Tosin, ei sitä hintaa ollut sitten hoksannut kysyä... Ne miehet, ne miehet  :D Vaikka toisaalta, se niitten bändi haluttiin, että ei sillä hinnalla nyt niin suurta merkitystä ole. Nyt vain sitten pitäis jotenkin järjestellä se "väliaikamusiikki" sinne juhliin. Tosin sulhanen kyllä muisteli, että bändi on tämänkin homman hoidellut jotenkin niissä häissä, missä ovat olleet esiintymässä.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...