Jump to content
Naimisiin.info

Sulhanen suunnittelee kaiken


Sokerin

Recommended Posts

Mies ilmoitti tänään, että hän haluaa kunnon hääpirskeet keväällä. Naimisiin menty muutama viikko sitten, mutta ei pidetty mitään juhlia koska menimme ulkomailla naimisiin. En ole mikään hääihminen, joten varsinaisten hääjuhlien puuttuminen ei haitannut. Nyt mies kuitenkin ihan puskista ilmoitti, että haluaa sellaiset. Minun ei kuulemma tarvitse tehdä mitään. Hän suunnittelee ja hoitaa kaiken. Senkun ilmestyn vain paikalle :) Ei kai tuohon voi muuta kuin suostua. Mies on niin innoissaan asiasta. Jotenkin niin hellyyttävää, että haluaa hoitaa kaiken. Prinsessan täytyy kuulemma vain käydä laittamassa kampaamossa tukka hyvin ja meikit naamaan. Omg :)

Nyt aloin vain miettimään, että minkä yllätyksen/yllätyksia keksisin miehelle häihin? Sain mieheltä sen verran ongittua, että aikoo ainakin tanssia meikäläiselle jotain. Se ei taida olla ihan yleistä hääjuhlissa :) Tosin en ole koskaan aikuisiällä ollut häissä, joten en tiedä mitä siellä yleensä tehdään. Turkkilaisissa häissä en ole ollut koskaan, joten se on vielä enemmän hämäränpeitossa. Nämä juhlat ovat siis Turkissa koska mies on turkkilainen. Mies ei halua mitään perinteisiä häitä vaan sekoituksen kaikesta mistä itse tykkää. Ensitanssikin tulee kuulemma olemaan joku hauska. Näytti youtube videon missä pari veteli menemään kaikkia ihmetansseja :rolleyes: Se vähän hirvittää tällaista ujoa suomalaista puupökkelöä, joka ei taivu mihinkään ilmansuuntaan. Tulen kuulemma saamaan sitten tanssikurssin kun aihe on enemmän ajankohtainen....

 

Mitä suomalaista voisin häihin keksiä? En ihan näistä morsiamen ryöstö etc välitä taikka piinallisista leikeistä. Oma pää lyö ihan tyhjää, joten jos jollain olisi hyviä ideoita niin mielelläni kuulisin. Saa olla siis muitakin ideoita kuin pelkästään supisuomalaisia perinteisiä hääjuttuja. Kumpikin kuitenkin haluaa ns. erilaiset häät. Eniten mietityttää mitä kivaa keksisin miehelle. Jos mies kehtaa tanssia häissä minulle jotain niin kai minunkin on pakko uskaltautua :P Mutta mitä???

Link to comment
Share on other sites

Wau! Aika hurjalta kuulostaa, Häät sulhasen tapaan Suomi-Turkki :)

Meinasitko antaa puvunkin valinnan sulholle? Taisi olla muuten tuon sarjan brittiversiossa jossain jaksossa turkkilaiset häät, ja kovasti siellä miehet tanssivat

 

Täältä löytyy varmasti jo vaikka mitä juttuja erilaisista häistä, jos ei jaksa kahlata kaikkia sivuja läpi, niin suoria linkkejä ketjuihin esim. tässä  ketjussa mun linkkilista ohjelmiin liittyen.

 

Olisiko näissä ketjuissa jotain ideoita:

Miten yllätätte sulhasen?

Turkkilaisia hääperinteitä

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...